En het doet een beetje pijn, van die harde borstels.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:44 schreef Crimyclown het volgende:
Ondingen zijn het die toiletborstels. Als je hem in je reet steekt kan je hem er niet eens meer uit krijgen.
Nee maar er zit kracht achter hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:43 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Staat de wc borstel bij jou naast je hoofd?
Geen idee, heb alleen ooit een TBS'er naar het ziekenhuis mogen brengen met een toiletborstel in zijn reet. Heb het genot nooit zelf mogen ervaren helaas. Maar volgens mij genoot die er niet echt van. Heb het niet specifiek gevraagd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:45 schreef Helsinki het volgende:
[..]
En het doet een beetje pijn, van die harde borstels.
Je moeder is goedkoopquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:27 schreef Hoplahopla het volgende:
Wat een ontzettend goedkoop topic dit...
Tja. Wie wil er nou een walvis van in de eind zestig pompen...?quote:
Ik ken wel iemand die redelijk wanhopig is zeg maar..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:49 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Tja. Wie wil er nou een walvis van in de eind zestig pompen...?
stinkt dan als de tering man..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef appelepent het volgende:
[..]
Gewoon een paar vellen papier in de pot, en je drol daarop mikken toch?
Geen vlakspoeler hebben...quote:
Moest grinnikenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:01 schreef Iamcornholio het volgende:
Gisteren moest ik mijn dump proberen door te drukken met mijn pleeborstel want: teveel schijt, maar die shit bleef er nogal aan plakken en toen wou ik hem zeg maar ontdoen van die smerige gesmolten rommel net zoals de bisschop weet je wel met die plee borstel en dat water en zo, schudden als rinus, maar ik kan ieder hier aan raden: geen goed idee, het plafond is nu zeg maar bruin.
ja? geur gaat niet door water slimmertquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef appelepent het volgende:
[..]
Het stinkt minder als je geen papier onder je drol hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |