Ik bedoel meer een kroeg oid.... en dat is een vooroordeelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat deze gast succesvol wil overkomen? Sommige mensen lopen gewoon graag in een strak pak en vinden gadgets leuk. En maken aan de andere kant de keuze om niet 5 euro aan een attractie uit te geven. Dat lijkt mij prima.
Wat ik niet prima vind is van die lui die mee zuipen op een terras en vervolgens gaan zitten uitrekenen wat zij gedronken hebben en niet willen meebetalen aan een fooi ofzo. Maar keuzes maken over waar je wel en niet geld aan uit wil geven (en dus wat je wel en niet doet) vind ik juist heel volwassen.
Prima gezonde houding hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij mij is die grens echt nooit opgeschoven toen ik meer ben gaan verdienen. Maar eigenlijk met heel veel dingen niet. Ik vind iets het waard of niet, dat staat verder los van mijn inkomsten. Mijn Televisies koop ik bv nog steeds 2e hands ook al kan ik 30 nieuwe kopen , gewoon omdat er niet meer geld voor over heb, evenals kleding, nog steeds gewoon bij de C&A ed
Maar ik schijn een uitzondering te zijn, mijn uitgaven veranderen amper als mijn inkomsten stijgen, bij veel mensen verschuift dat mee
Dat is wel heel erg... die ken ik gelukkig niet (denk ik)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind mensen die proberen rijk te lijken en het ene doorlopend krediet met het andere vullen veel erger dan mensen die wel keuzes maken.
Al zijn er genoeg mensen die verkeerde keuzes maken.
Dan denk ik juist dat ze niet meer rijk zijn, ze hebben immers die vodden en die iphone gekocht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:48 schreef Sjarrel78 het volgende:
Jij denkt dat mensen rijk zijn als ze wat vodden en een Iphone hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |