Ik zet mijn geld op de Columbiaantjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lagaan joh, Keldermannetje legt dadelijk iedereen erop.
Mag niet.quote:
Grapskequote:
Ik vrees dat ze de eerste 3km allemaal naar elkaar gaan kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:34 schreef Pedroso het volgende:
1e Km van de klim is nog wel te doen volgens mij, daarna wordt het rond de 10%. Ze zullen er wel een sprint van maken van een km of 4 ofzo
Lijkt mee echt een kutklim, iets van 4km rechtdoor tegen 10%, dat moet eindeloos lijken als je daaraan begint.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:34 schreef Pedroso het volgende:
1e Km van de klim is nog wel te doen volgens mij, daarna wordt het rond de 10%. Ze zullen er wel een sprint van maken van een km of 4 ofzo
Johan Esteban.quote:
Jup tenzij gesink of mollema. Dan mag je het enorm typisch Nederlands falen ook van je afkankerenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Te lui niet, maar duidelijk niet goed genoeg en dat valt me tegen als je zo'n enorme voorsprong had. Mag dat nu ook al niet meer of mag je alleen teleurgesteld zijn als iemand bergop gelost wordt ofzo?
Ja precies. Kromme shit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup tenzij gesink of mollema. Dan mag je het enorm typisch Nederlands falen ook van je afkankeren
Nieuwe vuistregelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Ze worden al bijna gepakt voor de klim, dus ca. 2 minuten per 10 km teruggepakt de laatste 40 km.
Herbert gelooft hier niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |