En zeer terecht, wat een fabelachtige sprint vandaagquote:
heb je dan wel een heel klein stiftje voor nodig zekerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De teams in de OP staan niet op alfabetische volgorde.
Ja, sorry, ik ben gewoon een beetje een muggenstifter.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:38 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
heb je dan wel een heel klein stiftje voor nodig zeker
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik nam even de rol van Hans op mij.
Aangepast, graag gedaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De teams in de OP staan niet op alfabetische volgorde.
Ja, sorry, ik ben gewoon een beetje een muggenstifter.
twitter:f_cancellara twitterde op woensdag 27-08-2014 om 10:56:22I think this stage yesterday goes on my top 3 regarding hot stages...my @srmtraining powercontrol had 45 C*. The team car had 41C* #pocoLoco reageer retweet
Fabianesetwitter:f_cancellara twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:31:21Today it looks like again 198 are ready to race and to get #grilled it is like #BBQ long smoth grill festival=roasted bike riders reageer retweet
Ik wil ook nog even bevestigen dat het een schitterende sprint was. Hij had zichzelf heel goed gepositioneerd, en was ook gewoon veruit de sterkste.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En zeer terecht, wat een fabelachtige sprint vandaag![]()
En morgen weer
Ach, het is toch wel te begrijpen wat ie bedoelt..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:35 schreef DeeBee het volgende:
'Another heatest day' zo te lezen dus
...zonder noemenswaardige concurrentiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wil ook nog even bevestigen dat het een schitterende sprint was. Hij had zichzelf heel goed gepositioneerd, en was ook gewoon veruit de sterkste.
Matthews is zeker wel noemenswaardige concurrentie. En dat mannen als Bouhanni en Sagan gelost worden is niet zijn probleem.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef kibo het volgende:
[..]
...zonder noemenswaardige concurrentie
Met 5 vluchters spaar je natuurlijk de nodige krachten uit op de 150 km voor het klimmetje..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:39 schreef Marcoss het volgende:
Martin heeft sowieso maar 1 kans en dat is solo gaan op dat klimmetje, dan maakt het voor hem niet zoveel uit of hij 1 of 5 medevluchters heeft. Voor Ligthart wel een mooie situatie, zo lang hij eraan blijft hangen uiteraard..
Waarom zou LIgthart daar niet bij kunnen blijven, die moet dat toch wel kunnen houden op dat klimmetjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:39 schreef Marcoss het volgende:
Martin heeft sowieso maar 1 kans en dat is solo gaan op dat klimmetje, dan maakt het voor hem niet zoveel uit of hij 1 of 5 medevluchters heeft. Voor Ligthart wel een mooie situatie, zo lang hij eraan blijft hangen uiteraard..
Denk dat ie dan wel stuk gereden is door Martin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom zou LIgthart daar niet bij kunnen blijven, die moet dat toch wel kunnen houden op dat klimmetje
Heeft zich laten terugzakken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:25 schreef Blik het volgende:
Hoe komt het dat Martin weer terug in het peloton is?
Het peleton heeft hem ingelopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:25 schreef Blik het volgende:
Hoe komt het dat Martin weer terug in het peloton is?
Slim, verbaas me er altijd over hoe weinig dit gebeurt. Gisteren was er bij de eerste doorkomst in Cordoba ook nog tijd (en punten) te nemen. Niemand die er over ging.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:34 schreef Blik het volgende:
Froome patk even 2 secondjes, slim bezig
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 27-08-2014 om 16:57:52WAAIERS AWAIWIRS WAAIERSR WIAEERS. reageer retweet
Nee, ik zie ze ook nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Ik zie daar niemand vooraan zitten.
Twittert thijs vanuit de toekomst?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:00 schreef Mani89 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 27-08-2014 om 18:57:52WAAIERS AWAIWIRS WAAIERSR WIAEERS. reageer retweet
Dat zou wereldnieuws zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twittert thijs vanuit de toekomst?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:00 schreef Mani89 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 27-08-2014 om 16:57:52WAAIERS AWAIWIRS WAAIERSR WIAEERS. reageer retweet
Ik denk juist dat Gesink en Martens er zitten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat ik 1 Belkin nog net zag aanpikken als laatste in de voorste groep.
Leek eerder op Kelderman dan een andere Belkin
Ja ik twijfel nu ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Gesink en Martens er zitten.
quote:
quote:
Wij kijken ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:05 schreef TheArt het volgende:
Gesink zit er sowieso. Die zag ik net duidelijk.
Hij zit er al, ben je Blind?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:06 schreef ItaloDancer het volgende:
Wilco rijdt er op het klimmetje wel even naartoe.
Even de beentjes opwarmen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is nu lekker in de wind aan het rijden.
Ziet niet heel het binnenland van Spanje er zo uit?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:10 schreef Ereinion het volgende:
De Vuelta-organisatie heeft weer een mooie woestijn gevonden voor deze etappe.
Ze zijn weer terug jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
José en Mike zijn niet meer te horen helaas.
Neuh, klein groepje op achterstand met Talansky, verder nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
nog steeds verschillende groepen?
Heeft hij daar Talant voor?quote:
Hij haalt straks zijn neven erbij.quote:
Ik ook. Verdomde groene truiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht even dat het een belkin was die won![]()
Dat deed hij wel toen bij Greipelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij haalt straks zijn neven erbij.
Een Vanmarckentje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:52 schreef TheArt het volgende:
Ik snap het sprinten van Martens niet echt. Nu worden ze 3e en 4e.
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Degenkolb sprint gewoon rechtdoor trouwens, Bouhanni is een mongooltje.
Gewoon de beproefde tactiek uit de Eneco-tour.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:52 schreef TheArt het volgende:
Ik snap het sprinten van Martens niet echt. Nu worden ze 3e en 4e.
Bouhanniquote:Bouhanni wilde met me vechten'
Greipel legt de situatie uit aan de hand van een voorbeeld en daarbij speelt de Duitser op de man. Twee jaar geleden zocht hij de confrontatie met FDJ.fr-renner Bouhanni, die ook nu de schietschijf is: ''Ik wees hem op de dingen die hij verkeerd deed. Aanvankelijk op een beleefde manier. Later iets bitser. Hij wou maar niet begrijpen dat een sprinter bepaalde verantwoordelijkheden heeft, omdat hij honderd collega's achter zich heeft. Op een gegeven moment wilde hij me zelfs te lijf gaan. 'Vanavond vechten we in het hotel', zei hij me. Waanzin. Als Zabel of Robbie McEwen me vroeger iets zouden verweten hebben, zou ik nog maar vijf centimeter groot geweest zijn. Vandaag de dag willen ze op je gezicht slaan.''
Greipel doet hier niet eens mee, wel leuk verzonnen.quote:
Schop jij hem in zijn ballen, dan trap ik hem van zijn fiets.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom, we gaan hem slaan.
Was van eerder dit jaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Greipel doet hier niet eens mee, wel leuk verzonnen.
En dan geef ik hem aan bij de emigratiedienst.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schop jij hem in zijn ballen, dan trap ik hem van zijn fiets.
Vergeet de fiod nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan geef ik hem aan bij de emigratiedienst.
Heb je dat hoofd van die man wel eens gezien? Die is gewoon verstandelijk beperkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:00 schreef Mykonos het volgende:
Chaves staat gewoon 6e, wat bazelt die man op de NOS-stream?
Vol voor een etappe-zege gaan dan Stinho. Komt goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlies een goede klassering uit het zicht.
Morgen maar knallen.
Zelfs DNP-Old zou dat niet doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga Betancur opstellen voor morgen.
Wildcard bitches!
Ik ben vandaag juist gestegen senk joe verie mutsj.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:10 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik vind dat we het echt goed doen in de Tourcoach, onze top 7 staat dik in de top 100. Alleen johannes raakt steeds verder achterop.
Applausje voor jezelf.
Nee, transponder werkte niet goed, zat gewoon in de groepquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar was quintana gister niet veel tijd kwijtgeraakt?
Omdat ie er niks van kan! HAHAAHAHA! Of dach jij dat ie pech had?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:12 schreef hhh38 het volgende:
Waarom sprint Ciolek nooit mee?Gewoon lekker 5e worden, niets mis mee toch?
Oke, vond het al vreemd hem nu weer 2e te zien staanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, transponder werkte niet goed, zat gewoon in de groep
Nee, ik dacht dat ie niets deed omdat ie weet dat ie niet gaat winnen. Maar een top 10 plaats moet toch kunnen, ik heb belangen bij zijn prestatiesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ie er niks van kan! HAHAAHAHA! Of dach jij dat ie pech had?
Ja ik ook hoor, wat een koekenbakker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ie niets deed omdat ie weet dat ie niet gaat winnen. Maar een top 10 plaats moet toch kunnen, ik heb belangen bij zijn prestaties
Leed-outtwitter:MorenoHofland twitterde op woensdag 27-08-2014 om 19:52:15Happy with my third place today. Big thanks to @PMartens83 for the leed-out! reageer retweet
Het valt me wel vaker op dat renners in het Engels tweeten terwijl ze helemaal geen Engels kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Leed-outtwitter:MorenoHofland twitterde op woensdag 27-08-2014 om 19:52:15Happy with my third place today. Big thanks to @PMartens83 for the leed-out! reageer retweet
quote:Nacer Bouhanni missed out on a second stage win in the Vuelta a Espana when he was narrowly beaten by John Degenkolb in stage 5. However, the Frenchman is convinced that the German sprinted irregularly and insists that he should have been disqualified.
Nacer Bouhanni was clearly annoyed when he rolled across the line in second at the end of stage 5 of the Vuelta a Espana. The Frenchman complained to the race jury about stage winner John Degenkolb who had closed him towards the barrier in the finale. Bouhanni's complaint was dismissed but that hasn't dampened his anger.
“Two years ago I’ve been disqualified from a stage win at the Tour of Picardy for less than that," he said. "Degenkolb closed me in three times. When I told him after the finish that it wasn’t correct, he said I should have gone on the other side. I’m not happy because he should have been disqualified.”
President of the commissaires' panel Jean-Michel Voets defended his decision.
“We’ve looked at the tv images three times," he said. "Degenkolb hasn’t contravened the rules. He kept his line but Bouhanni tried to pass where it was impossible. There’s no reason for changing the result.”
meintjesgodquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga Betancur opstellen voor morgen.
Wildcard bitches!
Of Sagan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:12 schreef hhh38 het volgende:
Waarom sprint Ciolek nooit mee?Gewoon lekker 5e worden, niets mis mee toch?
Sjonge jonge jonge. KUDUS.quote:
Bouhanni is wel de laatste die wat mag zeggen. Moet z'n bek houden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Je moet die Noord-Afrikaantjes wel kort houden.
[..]
Keldermannetjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:57 schreef Mykonos het volgende:
Dit wordt idd echt heel interessant. Het is maar gissen hoe alle toppers er voor staan, vandaag gaat zoveel duidelijk maken. Voor Martin lijkt me dit te zwaar eerlijk gezegd, dit wordt Froome vs. Quintana vs. Purito, maar ik hoop op een verrassing.
Martin won in 2011 op La Covatilla, dat is een langere klim met de laatste 8Km die op zijn minst net zo zwaar is als de aankomst van vandaag. Iets minder steil maar veel scheelt het ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:57 schreef Mykonos het volgende:
Dit wordt idd echt heel interessant. Het is maar gissen hoe alle toppers er voor staan, vandaag gaat zoveel duidelijk maken. Voor Martin lijkt me dit te zwaar eerlijk gezegd, dit wordt Froome vs. Quintana vs. Purito, maar ik hoop op een verrassing.
Jammer dat Matteo Trentaaaain niet mee doet, die had ik ook een goede kans gegeven. Misschien dat Tony Martén nu kan winnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit is juist perfect voor Martèn. Maar het zal een Poerietootje worden.
Die geef ik je op een briefje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die geef ik je op een briefje!Heb je dat je neefje in groep 3 laten opschrijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen neefje in groep 3.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dat je neefje in groep 3 laten opschrijven?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die geef ik je op een briefje!Wivco Kevoerman. Die kent u niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wivco Kevoerman. Die kent u niet.
Nu ga je een beetje meeliften op mijn succes, slap aftreksel derhalve.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo doe je dat.
[ afbeelding ]
Ik profiteer er van dat jij niet kan schrijven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu ga je een beetje meeliften op mijn succes, slap aftreksel derhalve.
Heb je dat trouwens in elkaar geknutseld in je vooroorlogse bibliotheek?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik profiteer er van dat jij niet kan schrijven.
Uiteraard.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je dat trouwens in elkaar geknutseld in je vooroorlogse bibliotheek?
quote:Na vandaag weten we welke klassementsambities ik mag koesteren. De laatste etappes voelde ik me niet zo goed. Wilco Kelderman (Belkin)
Sporza heeft het van de officiële liveticker van de Vuelta.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sporza liveticker. Denk ik van zo'n interviewtje voor de start.
quote:Here's David MILLAR (107)'s opinion on today's stage : "Only one name? Nairo Alexander QUINTANA (159)! Well... it's a straight road, right? Then Froome might be the man."
Dat redden ze niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:14 schreef Momo... het volgende:
Ze durven wel redelijk met 65km en 10minuten
Lijkt me wel. Nog ca. 56 km dus zal net over 18.00 uur worden denk ik.quote:
Finish bergop. Daar verdwijnen de minuten voorsprong als sneeuw voor de zon. Ligthart is (helaas) kansloos vandaag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:19 schreef Blik het volgende:
Peloton moet wel opschieten als ze daar nog willen winnen
Slotklim is niet heel erg lang, wel zwaar. Ligt ook heel erg aan hoe hard het peloton de berg opknalt. Niet per definitie kansloosquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Finish bergop. Daar verdwijnen de minuten voorsprong als sneeuw voor de zon. Ligthart is (helaas) kansloos vandaag.
Nadeel wel van die rechte weg dat je al snel in beeld bent bij de achtervolgers.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben toch wel circa 3 a 4 minuten nodig bij de voet van de slotklim denk ik.
Vergeet niet dat Ligthart en Mas Bonet dan al ruim 100 kilometer met z'n tweeën op kop hebben gereden. Dat vergt veel kracht. En die gaan ze straks tekort komen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Slotklim is niet heel erg lang, wel zwaar. Ligt ook heel erg aan hoe hard het peloton de berg opknalt. Niet per definitie kansloos
Wij zijn Nederland, wij zijn de beste!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 minuut per 10 kilometer ze gaan het redden JAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel km afdaling zit er nog in vanaf nu ?
Denk dat de 7.40 voorsprong nu net tekort zal zijn voor Pimmetje en zijn maatje.
Vies stuk idd, als het peloton echt wil, dan kunnen ze daar minuten terugpakken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beetje vals plat tot de klim eigenlijk.
Vnl. afdaling dus. Als je dan uitgaat van ruim een minuut eraf per 10 km dan kom je op 10 km van het einde op een minuut of 4. Zal kantje boord worden al denk ik dat Quintana en co. de turbo er wel op zullen zetten op de laatste klim.quote:
Dat was de Eurosport belg een uur geleden al opgevallen. Mike beaamde het.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KUDUS ziet er gehavend uit.
Ze zullen wel niet harder kunnen zeker he.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
JezusZe gaan echt nog voor de klim begint teruggepakt worden zo. Komen echt niet meer vooruit.
Ongelofelijk, hoe verneuk je zo'n riante positie.
Jij dacht serieus dat ze met twee man tegen het peloton kans zouden makenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
JezusZe gaan echt nog voor de klim begint teruggepakt worden zo. Komen echt niet meer vooruit.
Ga zelf fietsen in plaats van zo stoer praten manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Het zijn ook niet echt erkende hardrijders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat ze met twee man tegen het peloton kans zouden maken
Ja, ze zijn gewoon te lui om hard door te fietsen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel getectyleerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zijn ook niet echt erkende hardrijders.
Ligthart was gisteren ook al in de aanval en Mas kan er geen reet van. Bovendien is het 500 graden. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Te lui niet, maar duidelijk niet goed genoeg en dat valt me tegen als je zo'n enorme voorsprong had. Mag dat nu ook al niet meer of mag je alleen teleurgesteld zijn als iemand bergop gelost wordt ofzo?
Zo'n enorme voorsprong krijgt een kleine kopgroep van 2-3 man wel vaker en in 99% van de gevallen halen ze het niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Te lui niet, maar duidelijk niet goed genoeg en dat valt me tegen als je zo'n enorme voorsprong had. Mag dat nu ook al niet meer of mag je alleen teleurgesteld zijn als iemand bergop gelost wordt ofzo?
Probleem is een groot woord. Maar het was toch een vrij reële kans op een Nederlandse ritoverwinning die ik in rook zie opgaan. Sorry dat ik niet alle wattagemetertjes en alle andere modellen hier paraat heb zodat ik vanmiddag al kon zien aankomen dat ze het niet zouden gaan halen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligthart was gisteren ook al in de aanval en Mas kan er geen reet van. Bovendien is het 500 graden. Ik zie het probleem niet.
Pim Ligthart die een bergrit wint. Dat moet je niet eens willen. Lagaan joh, Keldermannetje legt dadelijk iedereen erop.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Probleem is een groot woord. Maar het was toch een vrij reële kans op een Nederlandse ritoverwinning die ik in rook zie opgaan. Sorry dat ik niet alle wattagemetertjes en alle andere modellen hier paraat heb zodat ik vanmiddag al kon zien aankomen dat ze het niet zouden gaan halen.
Ligthart had met drie minuten voor deze rit nog niet gewonnen johquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Probleem is een groot woord. Maar het was toch een vrij reële kans op een Nederlandse ritoverwinning die ik in rook zie opgaan. Sorry dat ik niet alle wattagemetertjes en alle andere modellen hier paraat heb zodat ik vanmiddag al kon zien aankomen dat ze het niet zouden gaan halen.
Ik zet mijn geld op de Columbiaantjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lagaan joh, Keldermannetje legt dadelijk iedereen erop.
Mag niet.quote:
Grapskequote:
Ik vrees dat ze de eerste 3km allemaal naar elkaar gaan kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:34 schreef Pedroso het volgende:
1e Km van de klim is nog wel te doen volgens mij, daarna wordt het rond de 10%. Ze zullen er wel een sprint van maken van een km of 4 ofzo
Lijkt mee echt een kutklim, iets van 4km rechtdoor tegen 10%, dat moet eindeloos lijken als je daaraan begint.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:34 schreef Pedroso het volgende:
1e Km van de klim is nog wel te doen volgens mij, daarna wordt het rond de 10%. Ze zullen er wel een sprint van maken van een km of 4 ofzo
Johan Esteban.quote:
Jup tenzij gesink of mollema. Dan mag je het enorm typisch Nederlands falen ook van je afkankerenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja precies. Kromme shit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup tenzij gesink of mollema. Dan mag je het enorm typisch Nederlands falen ook van je afkankeren
Nieuwe vuistregelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Ze worden al bijna gepakt voor de klim, dus ca. 2 minuten per 10 km teruggepakt de laatste 40 km.
Herbert gelooft hier niets van.
Zucht, daar gaat het helemaal niet om. Elke duo dat voorop had gereden met zo'n voorsprong had het niet gered tegen een peloton.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja precies. Kromme shit.
Gesink en Mollema zijn tenminste goede renners die daadwerkelijk wat te zoeken hebben in een grote ronde. Ligthart blijkbaar niet.
Idd, viel me ook op, hopelijk blijven ze vooraanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman en Gesink goed geplaatst.
Een voorsprong van een half uur verneuken door te linkeballen, wat een mongoolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ligthart skkltje
Als ie net harder had gereden had ie kunnen winnen.
Tony Martin met elke willekeurige andere renner wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zucht, daar gaat het helemaal niet om. Elke duo dat voorop had gereden met zo'n voorsprong had het niet gered tegen een peloton.
Tony Martin zou wellicht een uitzondering zijn jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tony Martin met elke willekeurige andere renner wel.
Jij hebt er kijk opquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tony Martin met elke willekeurige andere renner wel.
Het is LtD inderdaad. Kelderman niet te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |