Dat was de Eurosport belg een uur geleden al opgevallen. Mike beaamde het.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KUDUS ziet er gehavend uit.
Ze zullen wel niet harder kunnen zeker he.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
JezusZe gaan echt nog voor de klim begint teruggepakt worden zo. Komen echt niet meer vooruit.
Ongelofelijk, hoe verneuk je zo'n riante positie.
Jij dacht serieus dat ze met twee man tegen het peloton kans zouden makenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
JezusZe gaan echt nog voor de klim begint teruggepakt worden zo. Komen echt niet meer vooruit.
Ga zelf fietsen in plaats van zo stoer praten manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Het zijn ook niet echt erkende hardrijders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat ze met twee man tegen het peloton kans zouden maken
Ja, ze zijn gewoon te lui om hard door te fietsen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel getectyleerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zijn ook niet echt erkende hardrijders.
Ligthart was gisteren ook al in de aanval en Mas kan er geen reet van. Bovendien is het 500 graden. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Te lui niet, maar duidelijk niet goed genoeg en dat valt me tegen als je zo'n enorme voorsprong had. Mag dat nu ook al niet meer of mag je alleen teleurgesteld zijn als iemand bergop gelost wordt ofzo?
Zo'n enorme voorsprong krijgt een kleine kopgroep van 2-3 man wel vaker en in 99% van de gevallen halen ze het niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Te lui niet, maar duidelijk niet goed genoeg en dat valt me tegen als je zo'n enorme voorsprong had. Mag dat nu ook al niet meer of mag je alleen teleurgesteld zijn als iemand bergop gelost wordt ofzo?
Probleem is een groot woord. Maar het was toch een vrij reële kans op een Nederlandse ritoverwinning die ik in rook zie opgaan. Sorry dat ik niet alle wattagemetertjes en alle andere modellen hier paraat heb zodat ik vanmiddag al kon zien aankomen dat ze het niet zouden gaan halen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligthart was gisteren ook al in de aanval en Mas kan er geen reet van. Bovendien is het 500 graden. Ik zie het probleem niet.
Pim Ligthart die een bergrit wint. Dat moet je niet eens willen. Lagaan joh, Keldermannetje legt dadelijk iedereen erop.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Probleem is een groot woord. Maar het was toch een vrij reële kans op een Nederlandse ritoverwinning die ik in rook zie opgaan. Sorry dat ik niet alle wattagemetertjes en alle andere modellen hier paraat heb zodat ik vanmiddag al kon zien aankomen dat ze het niet zouden gaan halen.
Ligthart had met drie minuten voor deze rit nog niet gewonnen johquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Probleem is een groot woord. Maar het was toch een vrij reële kans op een Nederlandse ritoverwinning die ik in rook zie opgaan. Sorry dat ik niet alle wattagemetertjes en alle andere modellen hier paraat heb zodat ik vanmiddag al kon zien aankomen dat ze het niet zouden gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |