Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 16. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 24 oktober 2002.
In de slaapkamer wordt de nominatie van Ursula en Geesje besproken. Zij vind het niet verrassend dat zij zelf genomineerd is, maar begrijpt de andere nominaties niet.
Stefan: Jeanette heeft al zoveel grenzen genomen, ik kon het de eerste keer niet over mijn hart verkrijgen om op haar te stemmen. Dan stem ik liever op iemand die sterker staat. De sterke mensen zitten aan deze kant. Dennis bv, die gooit zijn kont tegen de krib waarschijnlijk en die wordt waanzinnig agressief.
Marc: Er zijn dus een aantal mensen met drie stemmen, dus er zijn drie mensen die jou niet leuk vinden. Het lijkt mij wel goed om te weten...
Geesje: Ja, ik vind het nu nog niet erg, maar....
Marc: je kunt er niet aan ontkomen dat je genomineerd staat. iedereen gaat genomineerd worden.
Ursula: (Tegen Geesje) Ik verlies liever van jou dan van een aantal Truusen aan de overkant.
Geesje: Ja, Moes had al gezegd.... Hou er rekening mee. Elke dag even een peptalk van Moes en ik kom er wel doorheen.
Marc: Moes kan heel goed herkaderen, die ziet die dingen wel goed.
Geesje vertelt over haar sok.
Die sok die heb ik thuis ook aan, vraag maar aan mijn vrienden. Als ik later optredens ga geven dan gaat die sok ook mee.
Marc: Ja, je ziet op een dag als vandaag dat een 'J' en een 'dubbele J' daar toch moeite mee hebben. Die gaan dan een liedje zingen en dan krijgen ze weer een camera op zich. Ik denk dat het Nederlandse publiek daar wel doorheen zal prikken.
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 25-10-2002 02:15]
"Ben je verbaasd Lau?", vraagt Mustapha. "Ik niet!"
Stefan vertelt nu aan Mustapha dat hij Urs heeft genomineerd omdat zij als enige al een relatie heeft en dus niet interessant voor hem is (met een knipoog).
"Die motivatie werd niet gewaardeerd", lacht Stefan. "Ze konden er helemaal niet om lachen!"
"Ik hoop dat heel ecologisch Nederland kijkt en even stemt op mij!", zegt Geesje.
Bij het hek praten Laurens, Judith, Daniela, Wouter en nog een paar anderen ook over de nominaties.
"Ik heb ook liever dat iedereen het zegt", zegt Daniela. "Maar als iemand dat niet wil....."
Laurens komt binnen om te vragen of iemand nog een nieuwe coup wil.
Stefan: Nou, dat heeft bij Martijn ook niet geholpen, dat is echt geen garantie.
Stefan zegt dat hij Ursula genomineerd heeft.
Stefan: Ik had er een heel mooi verhaal bij, maar dat mocht niet. Ik koos een vrouw die al een relatie had. Ze konden er niet om lachen, het werd niet geaccepteerd.
Geesje: ik hoop dat heel biologisch Nederland gaat stemmen, maar die kijken natuurlijk niet.
Mustapha: Nou, zolang je die domme sokken blijft dragen blijft ze hier.
Geesje: Ting heeft zeker op mij gestemd, dat weet ik zeker. En judith en Daan en Jeanette. En Dennis ook, dat is duidelijk.
Mustapha: Volgende week wordt het Ik en Tuur, ik en Dennis of alledrie. Ik wordt echt pissed als ik tegen Tuur sta. Wie heeft eigenlijk op Daniela gestemd? Jij?
Geesje: Ja.
Mustapha: Ik heb op Judith gestemd. Ik ben de enige die op Judith gestemd heeft. Die gaat toch niet weg. (lachend) Ik blijf het volhouden.
Geesje: Maar stel nou dat Daniela volgende week weggaat?
Mustapha: Die gaat zeker weg!
Stefan: Waarom heb je niet op haar gestemd dan?
Mustapha: Omdat er mensen zijn die ik nog veel irritanter vind.
"Ik heb te weinig met jou gepraat. En van jou kant ook geen moeite gemerkt om meer contact te hebben. We hebben het wel geprobeerd. Ik vind je een onwijs leuke meid waar je volgens mij veel mee kunt lachen. Maar je zit met hem... en je zit met hem in je hoofd en ik vind het ook wel leuk om met jou te praten. Maar jij zit met hem en daar heb ik moeite mee om doorheen te komen. Je bent in mijn ogen wel heel erg op jezelf gericht. Dat vond ik het moeilijkste om mee om te gaan."
"Ik richt inderdaad meer aandacht op anderen.", reageert Ursula. "Als ik hier een praatje kan maken maak ik een praatje, maar dat komt op de tweede of derde plaats. Ik hoef niet met iedereen gezellig te doen of diepgaande gesprekken te hebben."
"Je blijft er wel in!", zegt Stefan tegen Geesje.
Dan komt het even op Daniela.
"Misschien vinden ze het wel leuk..", zegt Mustapha. "Daantje die naakt in het bubbelbad springt!"
"Nu moeten ze stemmen wie ze eruit willen hebben", zegt Geesje zelfverzekerd.
"Daantje is een soort huisslet", gaat Mustapha verder!
"Jij bent een biobitch", zegt Stefan tegen Geesje.
Mustapha zegt dat Stefan de populairste is. Hij weet het zeker! (
)
Stefan zegt dat Mustapha zichzelf niet moet onderschatten.
"Jullie zijn in ieder geval opvallende types!", vindt Geesje.
"Ik ben irritant!", lacht Mustapha. "Ik moest relaxt blijven van mijn zusje... dus gewoon de hele dag slapen. Als mensen naar BB zappen zien ze mij constant slapen!"
Jeanette zit alleen buiten. Ze zit er al een tijdje. Net rolde er een traan over haar wang. Nu zit ze in zichzelf te praten.
"Ik weet het niet meer", zucht ze. "Ik weet het echt niet meer. Houdt het nog op of blijft het maar komen en komen en komen? Ik ben heel benieud!"
Jeanette: 11 weken, 11 weken van huis. Blijf ik mijzelf verbazen?
0.08 Geesje, Stefan, Ursula, Marc en Mustapha in de slaapkamer. Marc : Er zitten een aantal mensen die het leuk met zichzelf willen hebben. Als die zien dat anderen leuk doen gaan ze zelf ook leuk doen. Ik heb het Nederlandse publiek hoog zitten, ik denk dat ze er doorheen prikken. Geesje : Ik ga gewoon verder zoals ik ben als ik er uit ben. Ursula : Mensen gaan op mijn plankje zitten kijken wat ik druk. Dat zegt meer over die mensen. Stefan : Sommige mensen stralen zekerheid uit. Geesje : Ik ben onzeker. Stefan : Je straalt zekerheid uit. Je bent leuk, gezellig.
0.14 Alleen Geesje, Stefan en Mustapha zijn nog in de slaapkamer. Mustapha : Heb je Urs genomineerd ? Serieus ? Nou, je bent origineel. Stefan : BB reageerde behoorlijk pissed. Daarom kwam ik er verbaasd uit. Geesje : Ik hoop dat heel ecologisch Nederland kijkt en stemt maar die kijken niet naar dit programma. Moes gaat morgen de hele dag met mij meeëten. Mustapha : Ik ga jou bekeren tot de islam. Als je ziet wat varkens eten, dat is gewoon vies. Stefan : Dat is waar. Geesje : Ik vind Ursula een schatje. Ik dacht, het kan gewoon niet anders, dat ik er niet bij zou zitten. Ting heeft zeker mij genomineerd, dat weet ik heel zeker. Margriet ook. Jeanette ook, Judith ook en Daantje ook. En Dennis, maar het ligt voor de hand dat ie dat doet. Mustapha : Ik wil tegen Dennis volgende week. 100 % dat ie op mij stemt. Hij stemt op Tuur. Mustapha vraagt waarom Ursula Jeanette heeft genomineerd. Hij krijgt geen antwoord. Ik versta Stefan niet. Stefan : Laurens is politiek correct, die heeft Ting. Geesje : Judith heeft op mij gestewmd. Mustapha : Ik ben de enige die op Judith heeft gestemd. Die wordt toch nooit genomineerd. Stefan : Stel je voor dat Daan er uit gaat. Mustapha : Ze gaat er uit. Geesje : Waarom heb je haar niet genomineerd ? Mustapha : De andere vind ik irritanter. Geesje lacht. Mustapha : Daan zou ik nomineren, Juud, misschien Urs, Ting. Geesje : Als je er dan in blijft weet je het. Dan heb ik het gewoon goed. Dat is gewoon een bevestiging. Van het Nederlands publiek. Stefan : Je blijft er in. Dat weet ik zeker. Mustapha : Moet je stemmen wie blijft of wie weg gaat ? Geesje : Wie weg gaat. Mustapha noemt Geesje de bio bitch. Geesje maakt er zelf eco bitch van.
0.24 Mustapha denkt dat Stefan populair is. Stefan : Ik denk dat jij jezelf onderschat. Mustapha denkt dat Stefan en Dennis populair zijn. Hij baseert zich op hetgeen Martijn Krabbé zei. Geesje : Jullie zijn gewoon het rebelse duo van hier.
0.27 Stream naar Jeanette die buiten tegen zichzelf zit te kletsen. Jeanette : Zit ik hier straks elf weken. Elf weken van huis. Blijf ik mezelf verbaasd stellen of niet ? Ik weet het echt niet meer. Houdt het een keer op of blijf ik maar komen en komen en komen ? Ik ben heel benieuwd.
0.28 Stream weer naar de rijke slaapkamer. Mustapha is vertrokken. Geesje : Ik zit te denken, had ik het anders moeten doen ? Met de meiden praten. Aan de ene kant vind ik het erg, aan de andere kant niet. Ik vind het goed. Ik vind erg dat ze het er zo moeilijk mee hebben. Het is nog één week lekker feesten. Stefan : Als jij gaat ga ik ook. Geesje : Je moet sterk blijven. (ze geinen) Stefan : Ik wil echt dat je blijft. Geesje : Wat kun je doen ? Stefan : Jezelf blijven. Geesje : Moet ik misschien mijn haar los doen de hele week ? Ik had een hele kleine twijfel dat jij misschien mij had genomineerd. Ik dacht Daniela nomineer jij niet. Stefan : Dat wist ik al. Dat was overkill. Geesje zegt dat ze volgende week haar geluksonderbroek niet aandoet. Stefan : Daardoor zijn wij gebleven. Geesje : Ik doe Marc zijn gelukstrui aan. Marc is inmiddels in de slaapkamer. Stefan : Ik vond jou het minst zenuwachtig. Marc zegt dat hij wel zenuwachtig was.

Geesje had vanavond haar geluksonderbroek aan. Ze zegt dat ze die volgende week dus niet weer aan zal trekken.
Na enige tijd komt Marc er even bij zitten.
Geesje: Ik vond jou nog het minst zenuwachtig.
Marc: Je moet ook op non-verbale informatie letten, op handen en hoe iemand zit. Ik zat voorover en ik vond het allemaal best emotioneel met mijn moedertje.
In de slaapkamer is Judith met laag deco aan de klets met Geesje.

0.42 Judith komt de slaapkamer binnen. Geesje tegen Stefan : Ga lekker bubbelen. Ik ga douchen en dan ga ik slapen. Judith zegt dat ze niet graag alleen slaapt. Judith : Ik heb het lekker uitgesproken. Geesje : Die je hebt genomineerd ? Judith : Ja. Geesje : Je bent hier niet geweest. Je gaat het van mensen denken.
0.45 Stream naar Jeanette bij het hek. Jeanette tegen Dennis : Ik vertel het het liefste de persoon zelf. Als ik het goed begrijp wil ze dat morgenochtend doen.
0.45 Stream weer naar de slaapkamer. Judith : Ik heb Ursula gestemd. Zij is iemand die niet van knuffelen houdt. Ik vind het moeilijk om een opening te vinden. Geesje : Wij lachen hierom. We hebben alles samen gedaan. Judith : Ik zie jullie als totaal los. Geesje : Ik ken haar dus. Judith : De spanning met Arthur heeft heel veel energie gekost. Ze heeft dagen niet met mij gesproken. Er zit niemand die ik niet mag. Het zijn kleine constateringen.
0.49 Stream naar Dennis en Ting. Dennis : Met G heb ik niks, met U wel wat. G is lief en lacht.
Stream 5
0.51 Daniela tegen Ursula : Toch maar kiezen voor iets vertrouwds. Je moet toch een keuze maken. Ursula : Ik zie het ook zo, ik ben nieuw. Daniela : Als wij een klein leuk gesprekje hadden gehad had ik jou misschien helemaal niet op de lijst gezet. Ik hoop dat wij allebei blijven. Ursula : Drie weken is lang. Margriet : Ik had het echt niet gedacht. Daniela : Ik ga er van uit dat ik er uit ga. Ik ga een weekje feesten. Jij (Ursula) hebt je project al, dat is je eigen project geworden. Daniela : Er kan nog heel veel gebeuren. Ursula : Er kan zeker nog heel veel gebeuren, mijn hemel.

Ze staat bij het hek te kletsen met Margriet over...
Arthur: Ik heb een goed gesprek met je gehad, ik had jou en een andere dame....
Daniela: En jij hebt mij gekozen.....
Arthur: Ja, maar ik had deze uitslag niet verwacht.
Ursula: Daar kan ik zo pissig over worden, dat tactisch nomineren.
Arthur: Ik had dit resultaat niet verwacht, maar daarom heb ik niet voor jou gekozen.

Arthur: Als ik alle vrouwen op een rijtje zet, krijg ik bij jou effe een dippie.
Daniela: Als je het voor jezelf kunt verantwoorden dan is het goed.
Arthur: Beste lief, sommige dingen worden in je mond gelegd. Ik hou niet van vrouwen die constant aandacht nodig hebben en om mannen rond hangen. Ze is iemand die aandacht nodig heeft.
In de slaapkamer zitten Geesje en Ursula heel erg te bedenken wie wie eigenlijk heeft genomineerd. Ze noemen iedereen op die ze zeker weten.
"Ik heb dit al gedroomd", zegt Geesje opeens. "Ik heb dit al gezien, ons drieen op het schavot!"
"Wie je ook al wie er uit moet dan?", grapt Ursula.
"Wat ik niet begrijp is dat Stefan mij genomineerd heeft!", zegt Ursula opeens. "Gisteren was het zo leuk en met elkaar op de foto enzo!"
"Met Margriet heeft hij haat liefde..", legt Geesje uit. "Judith vindt hij een sterke vrouw.. hij mag mij wel en ik hem ook. En Jeanette wilde hij niet meteen nomineren. Daniele is nog altijd een zwak voor hem!"
"En Ting is er dan ook nog", vult Ursula aan.
"Die Jeanette loopt volgens mij altijd te klagen!", zegt Ursula opeens.
"Ik mag Jeanette heel graag!", reageert Geesje. "Toen ze hier gisteren was vond ik het ook oprecht gezellig. En ik heb bewondering hoe ze het hier gerooid heeft. Toen ik die leeftijd had was ik niet zo. Het is soms rechtlijnig, maar dat stoort me niet! Ik hou daar wel van. Daarom heb ik haar niet genomineerd. Ik vind haar een schatje. Als ze mij heeft genomineerd heeft ze dat gedaan omdat ik het het best kan hebben denk ik!"

"Maar baal je ervan?", vraagt Geesje aan Ursula.
"Nee nee nee nee", zegt Ursula meteen. "Alleen begrijp ik het van Stefan niet! Voor mij is het dubbel als je ziet wat we gisteren allemaal gedaan hebben. Maar zijn uitleg vond ik wel duidelijk!"
"Hij is de Don Juan van het huis!", lacht Geesje.
1.09 Ik heb een aantal minuten gemist. Ursula, Mustapha en Laurens bij de keuken. Ursula : Ik vind het verrassend allemaal. Mustapha : Ik denk dat jullie aan elkaar gewaagd zijn. Ik heb niet van die springt er uit. Ursula : Aaaah. Ik heb al genoeg gehoord. Aaaah. Ursula loopt weg. Laurens : Ik vind het niet leuk dat we nu niet mogen roken, echt niet. Mustapha : Ik vind het wel lekker. Eindelijk een beetje lekkere lucht, frisse lucht.
1.11 Buiten. Ursula : Dat je wel met haar praat en niet met mij. Dat je diepgaande gesprekken hebt gehad vertel je niet tegen mij. Je hebt met haar het één en ander besproken, waarom vertel je dat niet aan mij ? Arthur zegt dat er geroddeld wordt. Ursula is het niet eens met de nominatie van Arthur. Ursula zegt weer dat ze de uitslag verrassend vindt. Ursula : Waarom Geesje genomineerd is, dat is tactiek. Arthur : Die is veel te sterk. Ursula : Ik vind het gewoon een beetje triest, eigenlijk. Arthur over Daniela : Sommige vrouwen willen er graag tussen komen. Die gozers zijn soms interessanter dan vrijgezellen. Dat beeld krijg ik bij haar. Ursula : Ik vind het jammer dat je dat niet tegen mij hebt gezegd, dat vind ik jammer. Arthur : Ik was blij dat we al een beetje op één lijn zaten. Toch ? Daarom passen we ook bij elkaar. Het is lullig voor haar misschien, dat ze dat uitstraalt en het niet zo is. Ze zei ook dat ze dat bij meerdere mannnen heeft ervaren. Ze geeft gewoon signalen af. Misschien zie jij dat niet. Ursula : Nee. Arthur : Ze heeft elf jaar een relatie gehad. Ursula : Dat wil ik allemaal niet weten. Arthur : Ze heb een man nodig. Ursula : Ach zo. Moet dat gas aanblijven ? Arthur : Mag ik een kopje thee hebben ? Dat herken ik. Of ik er nou gelijk in heb. Dat gevoel krijg ik. Dat vind ik niet prettig. Jeanette stond voor mij eerst. Ursula : Die heb ik dus genomineerd. Arthur : Daar irriteer ik me aan. Ze is 21. Redelijk knap toch, hoe ze zich er doorheen slaat. Gaat Daniela weg dan is het Daniela. Ursula : Ik dacht dat er twee waren dus de tweede was (versta ik niet). Je had toch ook al verwacht dat ik genomineerd zou zijn ? Arthur : Ja, volgende week sta ik er. Ursula : Dat zei Mustapha ook al. Ik vind het heel verassend dat Stefan mij heeft genomineerd. Heel farppant. Hij zei dat ik niks met hem zou krijgen. Ik moest er wel om lachen. Ik vind het gek. Ik vind het heel raar. Vooral na gisteren allemaal, hoe gezellig het was. Ik vind het heel gek. Vind je niet ? Arthur aarzelend : Ja. Ursula : Volgens mij heb ik ook geen stem gehad van Dennis. Ik heb het zo verkeerd gezien. Ik dacht dat Mustapha ging stemmen op Margriet. Arthur : Hij heeft veel meer respect voor Margriet dan voor Judith. Ursula : Ik ben benieuwd joh. Het is één op drie. Ik blijf mooi zitten. Ik laat me niet van het podium afrukken. Ik zal ze een poepie laten ruiken. Arthur : Je bent veel met mij bezig. Ursula : Dat valt heel mee. Ik zou wel meer willen. Arthur : Ik denk dat het goed is. Het loopt zo. Speaker : Willen alle bewoners batterijen wisselen ? Ursula : Ik heb twee strepen. Toch maar even naar binnen. Arthur : Het is hoeveel je kletst. Ursula : Is dat zo ? Dan klets ik niet genoeg.
1.22 Ursula : Geesje zei al, ik word ook genomineerd. Dat wist ze gewoon. Ik zei, als er één niet genomineerd wordt ben jij het wel. Arthur : Ik denk, als één van de sterken wegvalt, dat ze het even niet weet. Ursula : Ik ga helemaal niks zeggen. Ik vind het allemaal retespannend. Ik ben benieuwd op wie Ting heeft gestemd. Daar ben ik ook benieuwd naar. Arthur : Ik vond het niet leuk het harder te maken. Ik heb elke keer een bijsmaak. Ursula over Hummie : Ze nam er geen genoegen mee. Ik zei, het is een gevoel. Dat vond ze ook niet goed. Iets als dat ze altijd dominant aanwezig is in een gesprek, zoiets heb ik gezegd. Ursula en Arthur gaan naar binnen.
Stream 3
1.27 Judith en Daniela bij het hek. Ik kan ze nauwlijks verstaan. Judith : Ik ben blij dat veel mensen er open over zijn. Het gewoon uitspreken. Daniela : Daarom vind ik het niet erg. Het opent deurtjes, van zeg het maar. Judith : Ik had het echt niet van jou verwacht. Daniela : Ik kan gewoon normaal tegen Arthur doen. Er zitten keukengeluiden en een zingende Arthur op de stream. Daniela : Dat Urs mij niet heeft genomineerd zegt heel veel over Urs. Ik heb zo veel spijt dat ik heaar genomineerd heb, op de één of andere manier. Judith : Ze houdt absoluut niet van aanraken en ik ben zo dus ik vind dat een goede reden. Klaar. Wat het toch weer teweeg brengt. Daniela : Ja, logisch. Ik kan het nog altijd nauwelijks verstaan.
1.34 Stream naar Dennis, Ting, Wouter en Margriet.
Stream 5
1.35 Geesje en Ursula in de slaapkamer. Geesje over Jeanette : Ik hoor van Stefan, in drie weken heeft zij zich overwonnen. Als je hoort wat ze allemaal heeft meegemaakt. Ik vind het power. Ik hou er wel van. Ik heb haar daarom niet gnomineerd. Ik vind haar een schatje. Als ze mij genomineerd heeft heeft ze dat gedaan omdat ik het kan hebben, dat is wat ik denk. Ursula blijft zeggen dat ze het allemaal heel verrassend vindt. Geesje : Gisteren heeft Moes Marc over mij uitgehoord. Ik ben benieuwd wat die kwibus heeft gezegd. Hoe voel je je nu ? Baal je er van ? Ursula : Nee. Geesje : Eerlijk zeggen. Ursula : Van Stefan vind ik het een beetje. Geesje : Dan vraag je het morgen nog een keer. Ursula : Ik zeg het een paar keer. Ik denk niet, misschien dat ik hem nog op feestjes zie. Geesje : Hij is de Don Juan van het huis. Ursula : Alleen Ting kan ik nog niet in het verhaal kwijt. Met haar heeft hij niks. Geesje : Ik denk dat niemand Ting heeft genomineerd.
1.39 De streams stoppen.
In de badkamer liggen twee mannen (Stefan en Marc) naakt in bad. Geile Geesje staat op een afstandje naar de twee mannen te kijken.
En je wordt hier echt schijtziek van, maar op het moment dat de mannen uit bad stappen zapt de camera NIET weg!

Buiten bij het hek zijn Arthur en Ursula weer gaan tortelen.
Ursula aait Arthur continue over zijn bol.
Ze hebben plezier.
Als Ursula hoort hoe laat het nu is besluiten ze naar binnen te gaan.
Binnen in de Bungalow praten Stefan, Marc en Mustapha.
Ze laten alles nog eens de revue passeren.
Als Ursula binnenkomt zegt ze nogmaals dat ze niet verwacht had dat Stefan op haar gestemd had.
Mustapha zegt dat als Ursula goed had nagedacht, ze had kunnen weten.
Marc zegt dat hij op iemand gestemd heeft die niet genomineerd is, maar wil de naam nog niet zeggen.
In de slaapkamer van de Bunker slaapt lang nog niet iedereen.
Daniela praat met Dennis.
Daniela zegt te willen slapen omdat er veel gebeurd is.
Bungalow :
Ursula : Het vogeltje is ook gevlogen.
Stef : Het beest was meer dood dan levend.
Stefan, Marc en Mus praten over Quincy.
Mus : Ze moeten Martin Gaus in de studio uitnodigen om het te laten plassen.
(ze zijn slecht te verstaan.....)
Buiten Margriet en Judith.
Ze zijn Quincy aan het uitlaten.
Ju : Goed zo ! Ik ben hartstikke trots op je.
Ju : Goed zo meisje, lekker naar je mandje.
Ineens een hele hoge rare pieptoon ( ? ).
Margriet gaat in de Bunker haar tanden poetsen.
Ting gaat buiten naar de w.c.
Stefan kijkt steeds vanaf de andere kant wat Margriet allemaal aan het doen is.
Mar : Ik ben helemaal opgelucht.
Margriet fluistert.
Ting : Je hoeft niet te fluisteren hoor, anders krijg je een sanctie.
Mar : Ik doe het meer om hun (ze knikt naar de Bungalow).
Ting gaat zich aan de tafel afschminken.
Mar : Ze heeft daar zo schaakachtih over nagedacht, of beinvloed door Mus.
Ting : Nee, echt niet.
Mar : Dan begrijp ik het ook niet. Ook omdat ik haar veel pestte. We waren wel aan elkaar gewaagd (het gaat over Geesje).
Ting : Ze zitten allemaal in elkaars vaarwater.
Mar : Ik heb het met haar hier in de Bunker wel leuk gehad. Nou ja, uiteindelijk ga je toch het rijtje af.
Mar : Nou, ik ga even mijn nachthemd aandoen, mijn pyama. Ze gaat daarvoor in de douche staan.
Ting is haar wenkbrauwen aan het epileren.
Ting : Het lukt echt niet. Ik doe verwoede pogingen.
In de Bungalow schenkt Stefan nog een kop koffie in.
Vlak daarna gaapt hij.
Ting : Weer 3 weken langer van huis.
Margriet is gereed om te gaan slapen.
Ting gaat nu in de douchecel.
Margriet zwaait naar de Bungalow om naar bed te gaan.
Stefan zwaait half half terug.
Ting gaat dan ook naar de slaapkamer.
Ursula zie ik ook nog steeds in de kleren bij de overgebleven 3 heren.
Ze gissen wie er morgen in het café komt.
Ursula denkt Kane of Marco Borsato (dan valt Wolter Kroes wel tegen lijkt me....).
Stef : Ting kan niet slapen van de spanning.
In de arme slaapkamer praten Dennis, Daniela en Margriet nu.
Margriet zegt dat ze denkt dat niemand op haar gestemd heeft. Ze gaat het rijtje maar weer eens af.
Mar : Op wie heeft Ursula gestemd (Jeanette) ? Niet op mij.
Er wordt stevig gefluiterd (sanctie !).
Daan : Ik weet niet hoe i kwordt neergezet.
Mar : Ik ga je deze week helpen.
Binnen bij he thek zijn Ting en Ursula elkaar op gaan zoeken.
Ursula : Het is allemaal zo spannend !
Urs : Ik ben al 2 maanden weg. ik zou dit gigantisch missen. Deze groep komt nooit weer bij elkaar.
Ursula zegt dat iemand voor haar het huis in het buitenland getekent heeft om daarmee afscheid te nemen.
Ursula : Er zijn daar foto's gemaakt door de meiden (regie/produktie ??).
Ting : Ik ga naar mijn bedje.
Ze wensen elkaar welterusten.
Ting : Welterusten Mus !
Mus : Welterusten.
In de arme slaapkamer wordt nog steeds gefluistert. Nu ook Arthur. Hij praat met Margriet.
Ting arriveert daar nu.
In de Bungalow praten nog immer Stefan, Marc en Mustapha.
In de Bungalow zijn ze ook gaan slapen nu.
Geen actie meer......
trusten !
Verder geen beweging.
Marc en Geesje staan bij de bar, Geestje drinkt een juus'tje en Marc zegt idd dat Margriet haar bon heeft ingewisseld.
Laurnes komt uit bed en Margriet wenst hem goeiemorgen, ze zegt dat ze gesport heeft en dat het wel ff schrikken is dat er nu een indringster in huis is (zij zelf dus).
Het liefdeskoppel staat even een intiem momentje bij het hek te beleven.
Margriet vraagt zich af of ze nog niet gefrituurd hebben, Juud geeft antwoord en zegt dat Laurens wel al aan de slag is geweest. Nu hebben ze het over de inhoudt van de koelkast, we hebben alles zegt Judith.
Margriet klept bij het hek ff met Daan. Ik geloof dat Daan gepraat heeft in haar slaap, best wel hard volgens Margriet zei ze Ja jongens dat doen we. Daan weet hier niets vanaf, en volgens Margriet gebeurd het praten in je slaap tijdens je REM Slaap.
Margriet wordt geroepen door de bungalow bewoners en geeft als antwoord ja rustig aan want ik kan net alles op 1 dag,
Juud zegt we beginnen vandaag met een yoghurtje, je voelt je een heel ander mens, met een appeltje erin. Margriet zegt dat ze aan de overkant al genoeg appels heeft en dat ze liever nootjes wil. Juud doet er nootjes in, wel borrelnootjes zegt margreit lachend, ze moet wel ff d'r kunstgebit uitdoen... juud gaat nu brabbelen over voedingsstoffen, zonnebloempitten etc.
[Dit bericht is gewijzigd door Inga op 25-10-2002 11:45]
Jeanette wordt wakker en wordt goeiemorgen toegewenst. Jeanette heeft goed geslapen vannacht, ze is helemaal niet wakker geweest en zegt dat het helemaal goedkomt. Ze vraagt zich af wanneer Margriet over is gegaan naar de bungalow, Margriet verteld dan weer het verhaal van het idee wat ze had voor de hele groep, maar dat dit niet mocht van BB.
Ondertussen is Judith naar buiten gegaan, naar de actieve mensen.
Ook Dennis is gesignaleerd. Jeanette zegt nu dat ze Wouter echt a-onaantrekkelijk vind. Margriet zegt dat ze zijn lichaam bedoelt, Dennis zegt: hij is niet onaantrekkelijk hoor!!!
Nu roddelen ze lekker over Wouter zijn lichaam. Margriet vind hem de enen keer leuk om te zien en de andere keer valt het tegen. Juud zegt dat hij exact het zelfde lijf heeft als haar ex.
Juud vraagt Ursula naar haar mening, Urs vindt hem te mager. De een is te breed en de ander te mager, nu gaat het over zijn korte armpies.
Volgens Margriet heeft hij een afgetraind gezicht en Juud zegt dat het heel moeilijk is om aan te komen in je gezicht, alleen met alcohol kom je aan in je gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |