Mja, strategie hebben en vertellen aan heel de wereld is ook heel handig natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja heel leuk allemaal , super uniek ook. Want dat is voornamelijk de reden waarom mensen in complottheorieën geloven , het is speciaal (de ander is naïef en zij zien de waarheid).
Maar laten we het hier gewoon bij de feiten houden. Obama zegt dat hij nog geen strategie heeft, en dat vind ik triest omdat hij de mond wel vol heeft met zinnen als: ISIS hoort niet thuis in de 21ste eeuw, isis is een kanker dat vernietigt moet worden enz.
Ik zeg nergens dat je je strategie bloot moet leggen aan de wereld, uiteraard niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, strategie hebben en vertellen aan heel de wereld is ook heel handig natuurlijk.
VS weet heel goed waar ze mee bezig zijn. Het zijn geen downers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je je strategie bloot moet leggen aan de wereld, uiteraard niet.
De VS weet altijd waar ze mee bezig zijn, maar zo kunnen ze ook heel goed beseffen dat ze daadwerkelijk geen strategie hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
VS weet heel goed waar ze mee bezig zijn. Het zijn geen downers.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die strategie hebben ze al lang man. Net alsof de neus bloed, maar ondertussen gebeurt er van alles.
Rebels man.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
De strategie is jou en mij laten geloven dat er geen strategie is waardoor de roep om een heldere strategie groter wordt.
Jaja, aluhoedje he... Zeg het maar. I don't fucking care.
Ik wil het gewoon graag bij de feiten houden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, wat nou rebels? Jij snapt gewoon niet hoe de VS te werk gaat.
Feiten die oa door CNN worden gebracht. Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon graag bij de feiten houden.
Er is geen enkele andere bron die aantoont dat hij wel degelijk een strategie heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Feiten die oa door CNN worden gebracht. Maar natuurlijk.
De strategie is vooralsnog jou en mij bombarderen met angst via de media. De rest volgt vanzelf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is geen enkele andere bron die aantoont dat hij wel degelijk een strategie heeft.
Welke angst? kom eens met bronnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De strategie is vooralsnog jou en mij bombarderen met angst via de media. De rest volgt vanzelf.
Volg de kranten, kijk het nieuws. De angstmachine draait op volle toeren. Je moet bang worden van je moslim buurman.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke angst? kom eens met bronnen.
En dan niet bronnen over een ander conflict, specifiek dit conflict. En ohja, kom ook niet met de onthoofding van die journalist, want daar heb ik ook mijn twijfels over.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volg de kranten, kijk het nieuws. De angstmachine draait op volle toeren. Je moet bang worden van je moslim buurman.
Het westerse nieuws is je bron. Wtf man? Haal je hoofd eens uit je reet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vraag om een bron, jij zegt: kijk het nieuws..
Tjaaaa
Nee, het nieuws uit het westen is niet mijn bron.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het westerse nieuws is je bron. Wtf man? Haal je hoofd eens uit je reet.
Het westerse nieuws zaait angst en schuwt het niet leugens te verspreiden. Maar ach, laat ook maar. Ik ga slapen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het nieuws uit het westen is niet mijn bron.
Dat doet elke media.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het westerse nieuws zaait angst en schuwt het niet leugens te verspreiden. Maar ach, laat ook maar. Ik ga slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |