Dit had ik toen ook op de zorgquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Meteen de 1ste pauze iedereen hun kinderen laten zien
Echt vreselijk.. ik word helemaal dood gegooid met gepraat over kinderen. Maar godthank er zit sowieso al 1 meisje in de klas die geen kids heeft, net als die jongen. En vermoed dat er wel meer zijn zonder kids maar die zie ik morgen ofzo pasquote:
Dat is een prima keuze. In Nederland ga ik altijd voor Hertog Jan of Brand.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik gaan naar al deze kroegen.
[ afbeelding ]
wij willen namelijk Brand bier
Allebeiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
Wut kinderen laten zien, zijn hun zo vroeg moeder of zijn ze stukje ouder?
Coolquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt vreselijk.. ik word helemaal dood gegooid met gepraat over kinderen. Maar godthank er zit sowieso al 1 meisje in de klas die geen kids heeft, net als die jongen. En vermoed dat er wel meer komen zijn zonder kids maar die zie ik morgen ofzo pas
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:34 schreef Dven het volgende:
Flikker op met je kinderen, ik kom hier om te neuken
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik gaan naar al deze kroegen.
[ afbeelding ]
wij willen namelijk Brand bier
Ik had vandaag ook introductie. Beetje saai en in de middag 0-meting doen. De langste die er wel zat, maar wilde mijn tijd nemen met rekenen en Nederlands.quote:
Wist niet dat je kon neuken met je rechthandquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:34 schreef Dven het volgende:
Flikker op met je kinderen, ik kom hier om te neuken
Nieuwe opleiding begonnen? En wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook introductie. Beetje saai en in de middag 0-meting doen. De langste die er wel zat, maar wilde mijn tijd nemen met rekenen en Nederlands.
Dat kan ook niet, derhalve noem ik het ook neuken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist niet dat je kon neuken met je rechthand
Daar kun jij inderdaad genoeg over vertellenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:37 schreef Dven het volgende:
Die Groningen SC is trouwens wel triest. Sta volgens mij dik in de top 100 van het afgelopen jaar met die 4 posts die ik daar gedaan heb.
De Bulgarije SC zou beter lopen.
Vlak mijn Noordoostelijke Kameraad johannes niet uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar kun jij inderdaad genoeg over vertellen
Ik ziequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik was trouwens even aan het googlen en toen kwam ik via die eerste tent terecht bij de webshop van Brand. Ze hebben die glazen die we hier hebben niet eens te koop
wow. Zijn dit pints?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie
[ afbeelding ]
Wat vind je daarvan?
De ongerepte Bulgaarse natuur is een lust voor het oog.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Vlak mijn Noordoostelijke Kameraad johannes niet uit.
Waar is dit?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie
[ afbeelding ]
Wat vind je daarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |