De mensen die er niet bij waren konden geen oppas voor hun kind regelenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Maar de helft was er niet eens vandaag. Dus wie weet is de rest allemaal geen moeder. Vet veel hebben geen brief gehad over vandaag![]()
Slecht geregeld wel..
Die hebben denk ik echt geen brief gehad.. of dat.. waren wel 2 die dat probleem hadden die zijn ook eerder weg gegaan vandaagquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mensen die er niet bij waren konden geen oppas voor hun kind regelen
Klopt, maar ze schijnen diverse soorten Brand te hebben, dat spreekt mij aan en bovendien hebben ze soms proeflokalenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die eerste lijkt wel een beetje high class
Die tweede ziet er best leuk uit, al zie ik op de foto alleen maar 60+. Maar die foto's zijn tijdens het middaguur gemaakt lijkt het. Daar kunnen we wel een keer heen gaan
Misschien hebben die ook liever lessen dan intro dagen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die hebben denk ik echt geen brief gehad.. of dat.. waren wel 2 die dat probleem hadden die zijn ook eerder weg gegaan vandaag
Halloquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is fucking lelijk en daarbij heb ik al een vriend![]()
![]()
Geen rochefort 8. Gemiste kans.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax, ik heb er nog een met Brand gevonden.
http://www.ugly-duck.eu/i(...)view&id=36&Itemid=58
Dat zei ze enkel om in je broekje te komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:22 schreef Amarantha het volgende:
En de oudste lerares die ik vandaag had die vond mijn tattoo's interessantWas wel leuk. Ok dat waren mijn schoolverhalen voor vandaag wel weer.
hoe ging introductie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Oh kut.. neemt mijn vriend wel mooi dingen mee van de winkel voor mij maar moet nog steeds zelf heen zo!!!!
Ik bedoelde over 'ik heb al een vriend'quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch niet fucking lelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |