Je keek nog?quote:
en heeft een uur naar skyradio geluisterd en opgeschreven wat daar allemaal voorbij kwamquote:
deel er eens een paarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef Stickertje het volgende:
de tweets over beat it zijn heerlijk
Dit is dus een verspilling van geld, behoorlijk dure show met dure mensen (Joling!!!)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:09 schreef danos het volgende:
Hans Kraay Jr met zijn funny home videos gaat hier nog van winnen. Over 4 weken niet meer op de buis.
Volgende week onder de 600.000, daarnavnog 2x 450.000 en dan gaat de stekker eruit.quote:BEAT IT | SBS 6 | 949.000
Dure flop, zelfs die-hard fans van Joling zullen afhaken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:43 schreef danos het volgende:
[..]
Volgende week onder de 600.000, daarnavnog 2x 450.000 en dan gaat de stekker eruit.
Ik vind, los van alle crap, Joling sowieso geen geschikte presentator. Met zijn vocabulair van max 50 woorden draagt hij het programma niet, zelfs niet voor de gemiddelde sbs6 kijker. Sommige successen als Sterren springen, dat gedoe met kunstschaatsen en schansspringen waren hilarisch genoeg zonder Geer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dure flop, zelfs die-hard fans van Joling zullen afhaken.
hgt is veel leukerquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:45 schreef iBenny het volgende:
Ik vond er niks aan. Niet eens een beetje grappig. Effecten zijn reteslecht en er is een enorm gebrek aan humor. Jammer.. Had er meer van verwacht. Volgende week probeer ik t niet eens meer.
Andere dag. Denk dat ze patty's big fat Ibiza wedding en beat iT zullen herprogrammeren. Allebei naar een doordeweekse dag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb gisteren even gekeken wat een slechte programma is dat zeg. Ik heb totaal niet gelachen hoe de kandidaten afvielen door dat ze worden afgeschoten in een zwembad of dat ze met hun hoofd door de dak heen gaan van een huis. Het lijkt me ook nog pijnlijke.
Het is nog gevaarlijk ook.
Tijdens de opname is bijna iemand verdronken toen hij werd afgeschoten in een zwembad en in paniek raakte.
Het zal mij niks verbazen als deze programma na 2 aflevering van de buis wordt gehaald wegens tegenvallende kijkcijfers wat we met meer programma's hebben gezien.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:40 schreef Wespensteek het volgende:
Leuke show:
http://www.show.nl/video/ambulance-ingezet-bij-opnamen-beat-it/
Ik kijk HGT en Beat it tegelijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie het,komt van zelf wel. Meestal is het wel gelijk.
Klopt HGT is leuker. Maar ik kijk allebei tegelijk. 2 TV'squote:Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef hunter2011 het volgende:
Even zitten zappen, maar vind HGT toch leuker, sorry SBS
serieusquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt HGT is leuker. Maar ik kijk allebei tegelijk. 2 TV's
Haha nee was het maar zo. Ik kijk HGT via de TV en Beat it via de laptop. En FOK!ken via de computer.quote:
Ja sowieso.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:40 schreef StephanL het volgende:
Ze hebben al een voorselectie gedaan denk ik, want iedereen kan aardig zingen. Het is geen idols of zo.
Cool hoor, ben je niet doodmoe na zo'n avondje tv-kijken?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha nee was het maar zo. Ik kijk HGT via de TV en Beat it via de laptop. En FOK!ken via de computer.
Dit is geen rip van voice hoor?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:46 schreef TUFKAL het volgende:
Hahahaha wat is dit? Ik kijk nooit de Voice maar dit is een regelrechte rip off. Maar ja SBS
ja dan is the voice ook gejat van xfactor idols blablablaquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nou ja hoe noem je dat: gejat concept
En die van de soundmixshow.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja dan is the voice ook gejat van xfactor idols blablabla
nee daar zie ik nog wel verschil in.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja dan is the voice ook gejat van xfactor idols blablabla
tussen the voice en beat it zit een groot verschilquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nee daar zie ik nog wel verschil in.
je hoeft het niet te verdedigen, het is tenenkrommend en verre van origineel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
tussen the voice en beat it zit een groot verschil
Nee. En de kampers die meedoen ook niet en de man van de slechte 'special effects' ook niet.quote:
sommige meids zien er wel leuk uitquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nee. En de kampers die meedoen ook niet en de man van de slechte 'special effects' ook niet.
toch denk ik dat ze wel van Jetje geeftquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nee. En de kampers die meedoen ook niet en de man van de slechte 'special effects' ook niet.
Minder dan vorige week.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:58 schreef hunter2011 het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers morgen denken jullie?
Gelukkig maar. Was baggerslecht.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef StephanL het volgende:
Dat liedje Walks like Rihanna, heb ik compleet gemist volgens mij.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:05 schreef Tallie1982 het volgende:
De meeste dingen zijn toch nep?Zoals met die klokken?
Moest wel effe goed kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:05 schreef Tallie1982 het volgende:
De meeste dingen zijn toch nep?Zoals met die klokken?
Dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef StephanL het volgende:
Jan Smit moet ook niet mee doen aan een talentenjacht.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:26 schreef StephanL het volgende:
Ben benieuwd wie er gewonnen heeft, Denk Jan.
Lekker tochquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:33 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En de winnaar denkt ik spring er ook maar even in
Wordt denk ik of voortijdig mee gestopt en ingekort of verzet naar een andere dag.quote:Op zondag 7 september 2014 17:12 schreef iBenny het volgende:
656.000 kijkers (11.3 madl).
Ik mag toch hopen dat ze zelf wat meer kijkers hadden verwacht.
Lachen om home videos komt al angstig dichtbij:quote:BEAT IT - 592.000
quote:530.000
Patsboem!!!quote:Op zondag 14 september 2014 09:55 schreef danos het volgende:
Niemand gekeken gister?
[..]
Lachen om home videos komt al angstig dichtbij:
[..]
Het is gewoonweg téquote:Op maandag 8 september 2014 22:37 schreef Anonymousz het volgende:
waarom falen die programma's bijna altijd op sbs6?
Nee manquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
Even in de HGT reclame kijken
Wat een bagger
Prestatie hoor, zo laag, prime time zaterdagavondquote:Beat It - 458.000
quote:Op maandag 8 september 2014 07:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ondanks dat SBS met John de Mol van zijn campingzender imago probeert af te komen, is dit eigenlijk precies het soort pulp dat je al verwacht op SBS
Waarom slagen zoveel formats bij RTL4 dan toch weer wel?
Het momen is daar, Hansie verslaat Geer, Jan en Kim Liamquote:18 LACHEN OM HOME VIDEOS SBS 6 644.000
19 BEAT IT SBS 6 640.000
verdommequote:Op zondag 12 oktober 2014 16:17 schreef danos het volgende:
[..]
Het momen is daar, Hansie verslaat Geer, Jan en Kim Liam
Het goedkoopste programma van de Nederlandse televisie scoort hoger dan een van de duurste talentenshows van dit momentquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:17 schreef danos het volgende:
[..]
Het momen is daar, Hansie verslaat Geer, Jan en Kim Liam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |