Aha oké. Want soms wordt hier gezegd "als je verdwaalt, waarom zou je dan 3 kabelbruggen oversteken?"quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet zeker - het was toen al 2 weken extreem droog en er stond nauwelijks water in die rivier.
Waarom zou je dan zo'n kabelbrug nemen als je via de enorme keien zo naar de overkant kan lopen ?
Ben je serieus?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:08 schreef Jezus9 het volgende:
Deze vraag zal wel niet gesteld mogen worden maar: hebben jullie nooit dromen (of doorgekregen informatie) gehad over de zaak? Zoja wat werd er bij jullie zoal getoond?
Nou, bepaalde dromen erover bleken achteraf te kloppen, Jackie heeft het bewijs gezien dat ik al schreef in Mei dat ik tijdens mijn slaap een beeld kreeg van een schoen, dat was ver voordat die schoen werd gevonden.quote:
Heel vervelend dat je er zelfs over droomt, dat lijkt me geen pretje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:20 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nou, bepaalde dromen erover bleken achteraf te kloppen, Jackie heeft het bewijs gezien dat ik al schreef in Mei dat ik tijdens mijn slaap een beeld kreeg van een schoen, dat was ver voordat die schoen werd gevonden.
Oh zo ervaar ik het totaal niet, ik word er niet bang van ofzo, alleen soms nogal wat lugubere details. In beginsel kijk ik altijd naar de aanwijzingen, feiten en onderzoeksresultaten, dat is hetgeen waar je je op moet baseren, de dromen echter houdt ik altijd op de achtergrond. Alleen wel bizar dat veelal in de dromen bleek te kloppen, althans tot nu toe.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:37 schreef Lavenderr het volgende: Heel vervelend dat je er zelfs over droomt, dat lijkt me geen pretje.
Klopt, het is niet voor niks dat ik vind dat ze hem moeten ondervragen/wijzen op z'n absurde gedrag. Iemand die gestoord genoeg is om zoiets te plaatsen is ook gestoord genoeg om zoiets in het echt te doen, anders heeft hij dat soort uitspattingen niet. Zieke gozer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:14 schreef yoh het volgende: Ik volg al een tijdje en tengevolge van de nieuwe info omtrent H heb ik hem ook opgezocht op fbook en hij heeft daar een video gepost eind april waarin de tip van een penis wordt afgesneden?! Zit ik op de juiste fbook? Gestoord!
Je had toch wel gezien dat het in 2010 gebeurde, met die gids?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:15 schreef Jezus9 het volgende:
Dus er is nog één dood!? De dode komen er elke dag bij daar lijkt het wel, om de paar weken komt er weer een nieuw geval. En dat terwijl Boquete een relatief klein dorp/stadje is.
[..]
Klopt, het is niet voor niks dat ik vind dat ze hem moeten ondervragen/wijzen op z'n absurde gedrag. Iemand die gestoord genoeg is om zoiets te plaatsen is ook gestoord genoeg om zoiets in het echt te doen, anders heb je dat soort uitspattingen niet. Zieke gozer.
Alleen dromen van een eventuele verdachte zijn interessant.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:08 schreef Jezus9 het volgende:
Deze vraag zal wel niet gesteld mogen worden maar: hebben jullie nooit dromen (of doorgekregen informatie) gehad over de zaak? Zoja wat werd er bij jullie zoal getoond?
Excuses, klopt. Maar dan alsnog: de mysterieuze gevallen aan verdwijningen, vermissingen, misdrijven en dode gevallen komen in die gehele provincie wel erg vaak voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:18 schreef Grijzemassa het volgende: Je had toch wel gezien dat het in 2010 gebeurde, met die gids?
Ik heb vannacht gedroomd over koffie. Want denk je? Kom ik 's ochtends beneden, zit mijn vrouw daar nota bene koffie te drinken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:20 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nou, bepaalde dromen erover bleken achteraf te kloppen, Jackie heeft het bewijs gezien dat ik al schreef in Mei dat ik tijdens mijn slaap een beeld kreeg van een schoen, dat was ver voordat die schoen werd gevonden.
Ja en was wel een gringo, die gids. Een Zweed dacht ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:18 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Excuses, klopt. Maar dan alsnog: de mysterieuze gevallen aan verdwijningen, vermissingen, misdrijven en dode gevallen komen in die gehele provincie wel erg vaak voor.
Dat schijnt een bekende liefhebberij te zijn in Panama.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:14 schreef yoh het volgende:
Ik volg al een tijdje en tengevolge van de nieuwe info omtrent H heb ik hem ook opgezocht op fbook en hij heeft daar een video gepost eind april waarin de tip van een penis wordt afgesneden?! Zit ik op de juiste fbook? Gestoord!
Dan doe je iets niet goed als vent, als vrouwen koffie gaan drinkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende: Ik heb vannacht gedroomd over koffie. Want denk je? Kom ik 's ochtends beneden, zit mijn vrouw daar nota bene koffie te drinken.
Dat is goed, als jij tenminste eerst hiervan een paar artikelen tot je neemt:quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:20 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed als vent, als vrouwen koffie gaan drinken
Kom, en nu weer serieus!
Bedankt nu weet ik dat ik op de juiste fbook zit! Inderdaad gestoord filmpje en zou zelf nooit zoiets opzoeken maar vrees dat meer mensen dan ik hoop toch zulke shit zoeken op het internet, dus niet perse uitzonderlijk gestoord, maar ziek niettemin!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:15 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Klopt, het is niet voor niks dat ik vind dat ze hem moeten ondervragen/wijzen op z'n absurde gedrag. Iemand die gestoord genoeg is om zoiets te plaatsen is ook gestoord genoeg om zoiets in het echt te doen, anders heeft hij dat soort uitspattingen niet. Zieke gozer.
zieke lolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat schijnt een bekende liefhebberij te zijn in Panama.
Ik ga ook niet blijven posten hier, heb geen bijdrage maar lees gewoon graag mee, wou enkel even melden van dat penisfilmpje omdat ik nogal gechoqueerd was hierdoor. Ik geloofde eerst ook gewoon in de verdwalingstheorie maar dit topic op FOK! doet mij hier serieus aan twijfelen. Weet niet echt waarom ik hierin geinteresseerd ben maar het houdt me bezig, maar niet zozeer dat ik hier actief aan wil deelnemen, dit omdat ik niet echt een bijdrage heb. Ik ben dus geen vreemde kloon ofzo wil ik maar even zeggen. Maar vind het leuk dat er mensen zijn die zich hiermee bezig houden, alleen heb ik wel een beetje schrik voor mensen die hier té geobsedeerd mee bezig zijn..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:31 schreef Jezus9 het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat er steeds nieuwe aanmeldingen komen in dit topic, die dan een paar berichten posten, dan nooit meer terugkeren en er zich vervolgens weer een nieuwe aanmelding voordoet onder een andere naam. Het kan uiteraard puur toeval zijn hoor maar het lijkt soms eerder op cloons. En waar is Poekje01 opeens heen?
Weet Henry trouwens eigenlijk al dat hij in dat Osman-scenario benoemd word?
nee, maar ben wel nieuwsgierig naar die van jou.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:08 schreef Jezus9 het volgende:
Niemand heeft hier echt een zinnige bijdrage want we weten allemaal nietsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:42 schreef yoh het volgende:
[..]
Ik ga ook niet blijven posten hier, heb geen bijdrage maar lees gewoon graag mee, wou enkel even melden van dat penisfilmpje omdat ik nogal gechoqueerd was hierdoor. Ik geloofde eerst ook gewoon in de verdwalingstheorie maar dit topic op FOK! doet mij hier serieus aan twijfelen. Weet niet echt waarom ik hierin geinteresseerd ben maar het houdt me bezig, maar niet zozeer dat ik hier actief aan wil deelnemen, dit omdat ik niet echt een bijdrage heb. Ik ben dus geen vreemde kloon ofzo wil ik maar even zeggen. Maar vind het leuk dat er mensen zijn die zich hiermee bezig houden, alleen heb ik wel een beetje schrik voor mensen die hier té geobsedeerd mee bezig zijn..
Maar ik vind het dus niet vreemd dat mensen zomaar even een paar x posten en dan niet meer, dat wou ik even zeggen. Maar snap dat er ook in de richting van trolls ed gedacht wordt, dat is nu eenmaal een mogelijkheid
Ik ben het eens met de strekking van een paar posts terug, dat de gidsen vanwege beroepsdeformatie alles gevaarlijk vinden, want anders zijn zij misschien overbodig.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:16 schreef Saarah het volgende:
Ik begrijp de kaartjes niet altijd 100%, dus misschien is dit een domme vraag.
Maar waarom is het "zeker" dat ze 3 keer een kabelbrug zijn overgestoken?
1. Kunnen ze niet gewoon de rivier langs de ene kant gevolgd zijn en dus nooit zijn overgestoken? (Omdat ik niet goed 'mee' ben met de geografie, kan het zijn dat dit niet mogelijk is omwille van de vindplaats van de botten)
2. Het was toen geen regenseizoen, dus ALS ze de rivier (meermaals) hebben overgestoken, kunnen ze dan niet gewoon door de rivier gegaan zijn, op een plaats waar die rustig stroomde?
Als één van beide scenario's mogelijk is, hebben ze het pad misschien helemaal nooit teruggevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |