abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143918772
Deze vraag zal wel niet gesteld mogen worden maar: hebben jullie nooit dromen (of doorgekregen informatie) gehad over de zaak? Zoja wat werd er bij jullie zoal getoond?
pi_143918898
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal niet zeker - het was toen al 2 weken extreem droog en er stond nauwelijks water in die rivier.
Waarom zou je dan zo'n kabelbrug nemen als je via de enorme keien zo naar de overkant kan lopen ?
Aha oké. Want soms wordt hier gezegd "als je verdwaalt, waarom zou je dan 3 kabelbruggen oversteken?"
Of: "als ze die kabelbrug hebben overgestoken, waren ze terug aan het pad en konden ze dus makkelijk teruglopen".

Maar dat is dus allemaal niet zeker.
pi_143918983
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:08 schreef Jezus9 het volgende:
Deze vraag zal wel niet gesteld mogen worden maar: hebben jullie nooit dromen (of doorgekregen informatie) gehad over de zaak? Zoja wat werd er bij jullie zoal getoond?
Ben je serieus?
pi_143919134
quote:
11s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:15 schreef Lavenderr het volgende: Ben je serieus?
Nou, bepaalde dromen erover bleken achteraf te kloppen, Jackie heeft het bewijs gezien dat ik al schreef in Mei dat ik tijdens mijn slaap een beeld kreeg van een schoen, dat was ver voordat die schoen werd gevonden.
pi_143919183
Maar laat maar dus bij nader inzien, dat is hier duidelijk niet de plek voor :{w
pi_143919657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:20 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Nou, bepaalde dromen erover bleken achteraf te kloppen, Jackie heeft het bewijs gezien dat ik al schreef in Mei dat ik tijdens mijn slaap een beeld kreeg van een schoen, dat was ver voordat die schoen werd gevonden.
Heel vervelend dat je er zelfs over droomt, dat lijkt me geen pretje.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 16:40:14 #207
430880 mig72
De Professional
pi_143919760
Ik ben terug. De laatste dagen waren chaos ivm een uitzetting, hopelijk kan ik straks weer bijdragen.

gr
pi_143919781
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:37 schreef Lavenderr het volgende: Heel vervelend dat je er zelfs over droomt, dat lijkt me geen pretje.
Oh zo ervaar ik het totaal niet, ik word er niet bang van ofzo, alleen soms nogal wat lugubere details. In beginsel kijk ik altijd naar de aanwijzingen, feiten en onderzoeksresultaten, dat is hetgeen waar je je op moet baseren, de dromen echter houdt ik altijd op de achtergrond. Alleen wel bizar dat veelal in de dromen bleek te kloppen, althans tot nu toe.
pi_143920706
Hier een artikel uit 2010, het gaat over dat toeristen soms met een onervaren gids op pad gaan zonder dat te beseffen. En hoe dat helemaal mis kan gaan. In dit geval was de gids zelf het slachtoffer en heeft het niet na kunnen vertellen.

Ulpiano Gaitan, 26, who was a tour guide, was found dead Thursday at 10: 00 am, in the waters of the Caldera, Boquete, Chiriqui.

A few days ago this disaster happened. An independent guide took some guests on the Quetzal Trail and was washed away by the river that had swollen due to the Bajareque Rains (a light mist in the mountains that can accumulate a good deal of water). A very sad and avoidable situation.

http://boquetesafaritours(...)ma-closed-again.html
pi_143920807
Ik volg al een tijdje en tengevolge van de nieuwe info omtrent H heb ik hem ook opgezocht op fbook en hij heeft daar een video gepost eind april waarin de tip van een penis wordt afgesneden?! Zit ik op de juiste fbook? Gestoord!
pi_143920821
quote:
11s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:14 schreef yoh het volgende: Ik volg al een tijdje en tengevolge van de nieuwe info omtrent H heb ik hem ook opgezocht op fbook en hij heeft daar een video gepost eind april waarin de tip van een penis wordt afgesneden?! Zit ik op de juiste fbook? Gestoord!
Klopt, het is niet voor niks dat ik vind dat ze hem moeten ondervragen/wijzen op z'n absurde gedrag. Iemand die gestoord genoeg is om zoiets te plaatsen is ook gestoord genoeg om zoiets in het echt te doen, anders heeft hij dat soort uitspattingen niet. Zieke gozer.
pi_143920875
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:15 schreef Jezus9 het volgende:
Dus er is nog één dood!? De dode komen er elke dag bij daar lijkt het wel, om de paar weken komt er weer een nieuw geval. En dat terwijl Boquete een relatief klein dorp/stadje is.

[..]

Klopt, het is niet voor niks dat ik vind dat ze hem moeten ondervragen/wijzen op z'n absurde gedrag. Iemand die gestoord genoeg is om zoiets te plaatsen is ook gestoord genoeg om zoiets in het echt te doen, anders heb je dat soort uitspattingen niet. Zieke gozer.
Je had toch wel gezien dat het in 2010 gebeurde, met die gids?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 17:18:17 #213
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143920886
quote:
Alleen dromen van een eventuele verdachte zijn interessant.
pi_143920897
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:18 schreef Grijzemassa het volgende: Je had toch wel gezien dat het in 2010 gebeurde, met die gids?
Excuses, klopt. Maar dan alsnog: de mysterieuze gevallen aan verdwijningen, vermissingen, misdrijven en dode gevallen komen in die gehele provincie wel erg vaak voor.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 17:19:37 #215
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143920914
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:20 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Ik heb vannacht gedroomd over koffie. Want denk je? Kom ik 's ochtends beneden, zit mijn vrouw daar nota bene koffie te drinken.
pi_143920924
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:18 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Excuses, klopt. Maar dan alsnog: de mysterieuze gevallen aan verdwijningen, vermissingen, misdrijven en dode gevallen komen in die gehele provincie wel erg vaak voor.
Ja en was wel een gringo, die gids. Een Zweed dacht ik.
Zal toch niet iemand met een katapult tussen de struiken hebben gezeten? ~O>

[ Bericht 12% gewijzigd door Grijzemassa op 28-08-2014 17:28:08 ]
  donderdag 28 augustus 2014 @ 17:20:22 #217
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143920938
quote:
11s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:14 schreef yoh het volgende:
Ik volg al een tijdje en tengevolge van de nieuwe info omtrent H heb ik hem ook opgezocht op fbook en hij heeft daar een video gepost eind april waarin de tip van een penis wordt afgesneden?! Zit ik op de juiste fbook? Gestoord!
Dat schijnt een bekende liefhebberij te zijn in Panama.
pi_143920939
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende: Ik heb vannacht gedroomd over koffie. Want denk je? Kom ik 's ochtends beneden, zit mijn vrouw daar nota bene koffie te drinken.
Dan doe je iets niet goed als vent, als vrouwen koffie gaan drinken 8)7

Kom, en nu weer serieus!
  donderdag 28 augustus 2014 @ 17:23:39 #219
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143921025
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:20 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Dan doe je iets niet goed als vent, als vrouwen koffie gaan drinken 8)7

Kom, en nu weer serieus!
Dat is goed, als jij tenminste eerst hiervan een paar artikelen tot je neemt:

http://www.skepsis.nl/s-frames.html

Dit is een goed bedoeld advies.
pi_143921100
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:15 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Klopt, het is niet voor niks dat ik vind dat ze hem moeten ondervragen/wijzen op z'n absurde gedrag. Iemand die gestoord genoeg is om zoiets te plaatsen is ook gestoord genoeg om zoiets in het echt te doen, anders heeft hij dat soort uitspattingen niet. Zieke gozer.
Bedankt nu weet ik dat ik op de juiste fbook zit! Inderdaad gestoord filmpje en zou zelf nooit zoiets opzoeken maar vrees dat meer mensen dan ik hoop toch zulke shit zoeken op het internet, dus niet perse uitzonderlijk gestoord, maar ziek niettemin!

quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat schijnt een bekende liefhebberij te zijn in Panama.
zieke lol
pi_143921287
Ik blijf het toch raar vinden dat er steeds nieuwe aanmeldingen komen in dit topic, die dan een paar berichten posten, dan nooit meer terugkeren en er zich vervolgens weer een nieuwe aanmelding voordoet onder een andere naam. Het kan uiteraard puur toeval zijn hoor maar het lijkt soms eerder op cloons. En waar is Poekje01 opeens heen?

Weet Henry trouwens eigenlijk al dat hij in dat Osman-scenario benoemd word?
pi_143921587
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:31 schreef Jezus9 het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat er steeds nieuwe aanmeldingen komen in dit topic, die dan een paar berichten posten, dan nooit meer terugkeren en er zich vervolgens weer een nieuwe aanmelding voordoet onder een andere naam. Het kan uiteraard puur toeval zijn hoor maar het lijkt soms eerder op cloons. En waar is Poekje01 opeens heen?

Weet Henry trouwens eigenlijk al dat hij in dat Osman-scenario benoemd word?
Ik ga ook niet blijven posten hier, heb geen bijdrage maar lees gewoon graag mee, wou enkel even melden van dat penisfilmpje omdat ik nogal gechoqueerd was hierdoor. Ik geloofde eerst ook gewoon in de verdwalingstheorie maar dit topic op FOK! doet mij hier serieus aan twijfelen. Weet niet echt waarom ik hierin geinteresseerd ben maar het houdt me bezig, maar niet zozeer dat ik hier actief aan wil deelnemen, dit omdat ik niet echt een bijdrage heb. Ik ben dus geen vreemde kloon ofzo wil ik maar even zeggen. Maar vind het leuk dat er mensen zijn die zich hiermee bezig houden, alleen heb ik wel een beetje schrik voor mensen die hier té geobsedeerd mee bezig zijn..

Maar ik vind het dus niet vreemd dat mensen zomaar even een paar x posten en dan niet meer, dat wou ik even zeggen. Maar snap dat er ook in de richting van trolls ed gedacht wordt, dat is nu eenmaal een mogelijkheid
  donderdag 28 augustus 2014 @ 17:45:00 #223
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143921709
quote:
nee, maar ben wel nieuwsgierig naar die van jou.
Dat van die schoen is wel bijzonder. Dat van die 3 mannen interessant.
pi_143921726
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:42 schreef yoh het volgende:

[..]

Ik ga ook niet blijven posten hier, heb geen bijdrage maar lees gewoon graag mee, wou enkel even melden van dat penisfilmpje omdat ik nogal gechoqueerd was hierdoor. Ik geloofde eerst ook gewoon in de verdwalingstheorie maar dit topic op FOK! doet mij hier serieus aan twijfelen. Weet niet echt waarom ik hierin geinteresseerd ben maar het houdt me bezig, maar niet zozeer dat ik hier actief aan wil deelnemen, dit omdat ik niet echt een bijdrage heb. Ik ben dus geen vreemde kloon ofzo wil ik maar even zeggen. Maar vind het leuk dat er mensen zijn die zich hiermee bezig houden, alleen heb ik wel een beetje schrik voor mensen die hier té geobsedeerd mee bezig zijn..

Maar ik vind het dus niet vreemd dat mensen zomaar even een paar x posten en dan niet meer, dat wou ik even zeggen. Maar snap dat er ook in de richting van trolls ed gedacht wordt, dat is nu eenmaal een mogelijkheid
Niemand heeft hier echt een zinnige bijdrage want we weten allemaal niets ;)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 17:47:18 #225
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_143921786
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:16 schreef Saarah het volgende:

Ik begrijp de kaartjes niet altijd 100%, dus misschien is dit een domme vraag.
Maar waarom is het "zeker" dat ze 3 keer een kabelbrug zijn overgestoken?
1. Kunnen ze niet gewoon de rivier langs de ene kant gevolgd zijn en dus nooit zijn overgestoken? (Omdat ik niet goed 'mee' ben met de geografie, kan het zijn dat dit niet mogelijk is omwille van de vindplaats van de botten)
2. Het was toen geen regenseizoen, dus ALS ze de rivier (meermaals) hebben overgestoken, kunnen ze dan niet gewoon door de rivier gegaan zijn, op een plaats waar die rustig stroomde?

Als één van beide scenario's mogelijk is, hebben ze het pad misschien helemaal nooit teruggevonden.
Ik ben het eens met de strekking van een paar posts terug, dat de gidsen vanwege beroepsdeformatie alles gevaarlijk vinden, want anders zijn zij misschien overbodig.

Ik kan ook hier voor de ondiepe maar snelstromende rivier de Geul in Zuid-Limburg een lijstje met verdrinkingsdoden opstellen. Maar feit is, dat nu niemand meer erin verdrinkt. Toch kun je het nooit uitsluiten.

Het zou Kris en Lisannes redding kunnen zijn geweest als je gewoon de Rio Changuinola stroomopwaarts blijft volgen en niet gaat oversteken. Al was het natuurlijk het best geweest om terug naar de Mirador te lopen.

Na zo'n 10 km. voorbij de eerste kabelbrug wordt het terrein open, met grasland.. aan de rechteroever komen er dan ook nederzettingen.

Plus het Pianista pad is daar beter onderhouden en nog duidelijker. Maar als er geen pad langs de rivier loopt, dan schiet je nog slechter op dan de 1,5 km. per uur die mensen doorgaans daar vorderen.

Ook zie je op de video's bij de bruggen steeds zeer veel stapstenen en hele brede keien. Ja die zullen ook glad zijn, maar lijken soms nog veiliger, om te gebruiken als oversteekmiddel.

Maar de rode draad in iedere discussie blijft: als je gelooft in een verdwaling, kun je de theorie van een misdrijf ook niet van de hand doen als: geen bewijs voor. En andersom geldt hetzelfde.

Was er een noodoproep vanwege verdwaling, een ongeluk, ongure derden of was het een dwaalspoor? Enkel die 1000 pagina's die het NFI aan telefoonanalyse heeft geproduceerd, kunnen nog enkele harde feiten toevoegen, lijkt het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')