hij heeft zich ervoor afgesloten denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:30 schreef Hojdhopper het volgende:
Niet echt interesse hoor, maar ik vraag me af hoe zoiets ongewenst kan zijn? Wat zegt diegene dan? Nee bedankt, hoef ik niet?
Uhh ja, het was voor m'n moeder. Dacht dat ze het wel handig zou vinden,maar ze zei gelijk ai ik weet niet of ik dat ga gebruiken. Dus ja dan kan ik het beter verkopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:30 schreef Hojdhopper het volgende:
Niet echt interesse hoor, maar ik vraag me af hoe zoiets ongewenst kan zijn? Wat zegt diegene dan? Nee bedankt, hoef ik niet?
Is dat een bod?quote:
Nee dat mag je me betalen als ik dat onding ophaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:56 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Uhh ja, het was voor m'n moeder. Dacht dat ze het wel handig zou vinden,maar ze zei gelijk ai ik weet niet of ik dat ga gebruiken. Dus ja dan kan ik het beter verkopen
[..]
Is dat een bod?
Oke. deal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:58 schreef Moass het volgende:
[..]
Nee dat mag je me betalen als ik dat onding ophaal.
Bedankt voor de kickjes trouwens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:45 schreef Moass het volgende:
[..]
DM je gegevens maar ff, dan regelen we het
NP, ik help schooiers zo nu en dan, charity enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:57 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Bedankt voor de kickjes trouwens.
Uiteraard doe ik pricematchen plus korting.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef Fuszy het volgende:
Leuk ding. Ga er over nadenken.
Alleen als ik hem nu zelf zou bestellen met jouw specificaties dan zou ik er aanzienlijk minder voor hoeven te betalen. Dus ik denk dat je vraagprijs wat hoog ligt, ondanks dat je zegt dat hij niet gebruikt is.
tevens gratis kickje
Nog interesse?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:03 schreef Fuszy het volgende:
Leuk ding. Ga er over nadenken.
Alleen als ik hem nu zelf zou bestellen met jouw specificaties dan zou ik er aanzienlijk minder voor hoeven te betalen. Dus ik denk dat je vraagprijs wat hoog ligt, ondanks dat je zegt dat hij niet gebruikt is.
tevens gratis kickje
Ik pas er helaas voor. Heb aardig wat dikkere sleutels. Lijkt me niet handig.quote:
Dat kan gewoon los. Het is een setje met vier extra buisjes om hem dikker te maken plus een zooitje spacers zodat de sleutels makkelijk glijden.quote:Op zondag 7 september 2014 09:35 schreef junkiexp het volgende:
Is het expansion pack ook weer te verwijderen of is het een vast item?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |