Op elke deksel past een potje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
hmm misschien heb je wel gelijk maar voorlopig gunnen ze mij de tijd van de dag niet, laat staan de nacht.
Dat is zo, zou jij voor iemand gaan die minder dan jou is?quote:
Laatste keer kwam ik er gedesillusioneerd van terug.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:12 schreef hairybeardyman het volgende:
Neuk een hoer. Daar knap je vast van op.
Wanneer is iemand '' minder '' dan jij?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, zou jij voor iemand gaan die minder dan jou is?
[..]
Laatste keer kwam ik er gedesillusioneerd van terug.
Hij vindt zichzelf juist "minder" volgens mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:16 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Wanneer is iemand '' minder '' dan jij?
Als jij zo over mensen denkt is het logisch dat niemand jou wilt.
Mooiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf juist "minder" volgens mij.
Maar ondertussen vind hij zichzelf wel weer beter. Het is een soort schijn die Argo ophoudt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
Hij vindt zichzelf juist "minder" volgens mij.
Wat bedoel jij precies daarmee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, zou jij voor iemand gaan die minder dan jou is?
Volgens mij weet hij zelf niet eens wat hij nou vindt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar ondertussen vind hij zichzelf wel weer beter. Het is een soort schijn die Argo ophoudt.
Ligt een beetje aan welk karakter 'ie aanneemt geloof ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij zelf niet eens wat hij nou vindt.
Lijkt me superkut om schizofreen te zijn. Vriendin van mijn vriendin heeft een oom en die is zo zwaar schizofreen dat hij constant dood wil, maar dan weer paranoide en bang is dat hij wordt doodgemaakt. Zit ook in een instelling enzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij zelf niet eens wat hij nou vindt.
Een arme boi die niet veel geleerd heeft.quote:
Komt wel erg dichtbij zo. Wow.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me superkut om schizofreen te zijn. Vriendin van mijn vriendin heeft een oom en die is zo zwaar schizofreen dat hij constant dood wil, maar dan weer paranoide en bang is dat hij wordt doodgemaakt. Zit ook in een instelling enzo.
Komt wel dichtbij zo hèquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me superkut om schizofreen te zijn. Vriendin van mijn vriendin heeft een oomen die is zo zwaar schizofreen dat hij constant dood wil, maar dan weer paranoide en bang is dat hij wordt doodgemaakt. Zit ook in een instelling enzo.
:Squote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt wel erg dichtbij zo. Wow.
Jup. Al lijken alle karakters tegenwoordig een beetje door elkaar te lopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan welk karakter 'ie aanneemt geloof ik.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:
Je moest eens weten hoe beeldend ze dat dan vertelde joh. Hoefde je maar een beetje inlevingsvermogen voor te hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel hij smoked.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup. Al lijken alle karakters tegenwoordig een beetje door elkaar te lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |