Stom van. Ik kan niets anders zeggen. Als de punten eraf gaan, heb ik er alle begrip voor.quote:Op donderdag 25 september 2014 03:07 schreef SanAnt het volgende:
WK tijdrit :
ps: Ik heb Marsan de punten gegeven maar de volgende keer graag achternaam erbij !!
Als iemand het er niet mee eens is gaan we het in de groep gooien.....
Het gaat om Rohan Dennis en niet D Rohan ,al kan ik begrijpen dat je Dennis als voornaam ziet en Rohan als achternaam .
Ach, zoiets is duidelijk zat. Kan een keer gebeuren!quote:Op donderdag 25 september 2014 21:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Stom van. Ik kan niets anders zeggen. Als de punten eraf gaan, heb ik er alle begrip voor.
en het gaat ook niet om een toppositie.. Prima zoquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, zoiets is duidelijk zat. Kan een keer gebeuren!
volgens mij heb ik geen punten gehad voor mij tijdritquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:31 schreef rubbereend het volgende:
WK Tijdrijden:
1. T. Martin
2. T. Dumoulin
3. B. Wiggins
4. A. Malori
4. R. Dennis
Inderdaad. 10 punten toegevoegd in de sheetquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heb ik geen punten gehad voor mij tijdrit
Toch maar even aanpassenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef baggerbaas het volgende:
WK wegrit:
1. M. Kwiatkowski
2. S. Gerrans
3. F. Cancellara
4. A. Valverde
5. S. Colbrelli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |