Ben je al zo mans geweest om die meid waarbij je het gevoel kreeg een tweejarige te neuken af te wijzen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga even mijn kamer stofzuigen want chickie komt zo xx
Welk boek raad je aanquote:
Godsammequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
[pic] Antiquariaat Isis bedreigd en bespuugd_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ja week of 3 geleden is dat gesprek voltooid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je al zo mans geweest om die meid waarbij je het gevoel kreeg een tweejarige te neuken af te wijzen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
Wat een hoopquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar zie je dat?Maar klopt
ik
ga
straks
neuken
Oh boyquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Godsamme
echt hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dom paupervolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Dat heb je snel gedaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja week of 3 geleden is dat gesprek voltooid.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt hèdom paupervolk
Ja maar hoe idioot kan je zijn. Zeker 2NutZ weer.. (Groningen haha lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
WOT?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je al zo mans geweest om die meid waarbij je het gevoel kreeg een tweejarige te neuken af te wijzen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar hoe idioot kan je zijn. Zeker 2NutZ weer.. (Groningen haha lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Sowieso tokkiesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
Heb je die chickflick niet gevolgd?quote:
Bijna goed. Ze was niet lelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je die chickflick niet gevold?
BT vond d'r lelijk want kleine borsten en geen kont en kreeg bovendien bij het vrijen het gevoel een tweejarige te neuken en verzon allemaal smoesjes om het niet uit te maken.
Hoop drama dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bijna goed. Ze was niet lelijkEn ik hoefde niks uit te maken want er was niks
Dit heb ik volkomen gemistquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je die chickflick niet gevold?
BT vond d'r lelijk want kleine borsten en geen kont en kreeg bovendien bij het vrijen het gevoel een tweejarige te neuken en verzon allemaal smoesjes om het niet uit te maken.
watquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je die chickflick niet gevolgd?
Beschik je over TOR en 7 proxies?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gevoel een tweejarige te nueken trouwens? Waar moet ik dan aan denken?
Ze was gewoon een beetje dun..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
Het gevoel een tweejarige te nueken trouwens? Waar moet ik dan aan denken?
Daar is totaal niets mis mee. Net als met kleine borstjes en een klein kontjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze was gewoon een beetje dun..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |