Al geprobeerd, maar je schud altijd of te weinig, of het hele zooitje eruit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:05 schreef Adames het volgende:
Niet je hand erin, maar de chips eruit schudden
Houd het horizontaal en pak met 1 vinger de chips.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:06 schreef slikmijnpik het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar je schud altijd of te weinig, of het hele zooitje eruit.
Oefening baart kunst. Schudden tot aan de rand, dan eruit halenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:06 schreef slikmijnpik het volgende:
[..]
ja godsamme! zo is er ook geen smaak aan. Minimaal 3 tegelijk om het een beetje te proeven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:09 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Houd het horizontaal en pak met 1 vinger de chips.
Omdat ik niet wil dat mn hele bus pringles er in een keer uitflikkerd! aap.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Gewoon de buis op zn kop houden, hand eronder.
Probleem opgelost.
Ik dacht dat apen simpele oplossingen uitvonden ooit om mieren te eten etc, waarom kun jij dat niet?
Neem de lekkere smaken dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:10 schreef slikmijnpik het volgende:
[..]
ja godsamme! zo is er ook geen smaak aan. Minimaal 3 tegelijk om het een beetje te proeven.
Sorry ik wist niet dat je lepra aan je handen had waardoor de chips niet tegengehouden kan worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:12 schreef slikmijnpik het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat mn hele bus pringles er in een keer uitflikkerd! aap.
Ah, is die zo dun? Elke FOK!'er heeft toch minimaal 30cm lang met 75cm omtrek dacht ik?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:09 schreef voederbietel het volgende:
Twee sponsjes in je Pringlesbus met een condoom ertussen voor de eenzame nachten.
Kap er dan maar gewoon mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:06 schreef slikmijnpik het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah, is die zo dun? Elke FOK!'er heeft toch minimaal 30cm lang met 75cm omtrek dacht ik?
Gelukkig. Ik dacht even dat je door je gebrek aan intelligentie dood zou gaan van de honger.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:18 schreef slikmijnpik het volgende:
[..]
Kon het maar, ik neem met mijn huidige obesitas minstens 2 van die bussen voor het ontbijt.
Met 2 vingers eruit pakken als je de bus schuin houdt bloedmongoolquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:10 schreef slikmijnpik het volgende:
[..]
ja godsamme! zo is er ook geen smaak aan. Minimaal 3 tegelijk om het een beetje te proeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |