quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:31 schreef wickedmen het volgende:
Net met Maxburger gechill'd in Gruningen.
Beetje bieries klappen,'ik klap jou toch ook niet? chicks dissen of praatje mee makenja joh, fake, van de leef genieten en lekker gekje moeder doen en een terrasje pakkenik pak jou toch ook niet? ().
Klacht: Geen zon in andere steden behalve Gruningen.
Jaja, groetjes aan je moeder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:33 schreef TntMobius het volgende:
Je nederlands is kut. En je stoer praat is ook kut
Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:06 schreef hottentot het volgende:
Ah, jullie waren dat.
Ik zag op de kermis vanmiddag al twee maagdelijke puistenkopjes angstvallig oogcontact met mooie vrouwen vermijden.
Zijn jullie nog met die dikke oma meegegaan die jij in de billen kneep?
Die kerel van zeventig waarbij de bierbuik onder zijn WoW shirt uitkwam. Je keek nog naar mij toen ik mijn drankfles liet vallen en ik het daar emotioneel zo moeilijk mee kreeg dat ik het volkslied ging zingen terwijl ik mijn ballen uit mijn broek hing.quote:
Hahahhahahaha ja dat was lachen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Die kerel van zeventig waarbij de bierbuik onder zijn WoW shirt uitkwam. Je keek nog naar mij toen ik mijn drankfles liet vallen en ik het daar emotioneel zo moeilijk mee kreeg dat ik het volkslied ging zingen terwijl ik mijn ballen uit mijn broek hing.
Ok.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:47 schreef Nobu het volgende:
Wanneer stop je nou eens met dit soort topics? Zet je computer uit en zorg dat je ontmaagd wordt, droeftoeter.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:47 schreef Nobu het volgende:
Wanneer stop je nou eens met dit soort topics? Zet je computer uit en zorg dat je ontmaagd wordt, droeftoeter.
Ze hadden daar wel een op het 2de oogpunt leuke spinner.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:48 schreef DezeComputer het volgende:
Groningen![]()
Maar die kermis, pauperzooi.
Groningen en Maastricht, twee geweldige uitgaanssteden, kunnen ze in de randstad nog wat van leren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Groningennet iets minder erg dan Limburg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |