Gewoon de Passport met de officiële case, no?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:33 schreef Xaobotnik het volgende:
Welke gebruikt/showt Lewis hier?
[ afbeelding ]
Daar lijkt het inderdaad op. Ik ging uit van een andere indeling van de Passport, maar die klopt gewoon niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon de Passport met de officiële case, no?
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:47 schreef Woods het volgende:
Hoe zit het nou met Blackberry en Android? Betekent dat dat ze systemen gaan samenvoegen en het hele privacy aspect van Blackberry overboord gegooid word? Ik heb namelijk een Sony Z3 cadeau gekregen maar daar zat ik niet op te wachten want AndroidIk wil nog steeds een Leap maar als ze hun voorwaarden hebben gewijzigd niet.
Dankuquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:30 schreef DieselTank het volgende:
Ik neem aan dat whatsapp sowieso werkt. Spotify werkt ook sowieso op 10,3 en hoger
whatsapp native.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:04 schreef usernaamvergeten het volgende:
Flinke kick, maar ik doe het toch maar even.
Ik overweeg om een Blackberry Classic te kopen als volgende telefoon, voorwaarde is wel dat een aantal applicaties beschikbaar zijn en volledig werken. Het gaat over Whatsapp, Spotify en internetbankieren van Rabobank.
Weet iemand of deze apps beschikbaar zijn en goed werken? Of waar ik dit zou kunnen opzoeken?
Bedankt.
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:08 schreef tailfox het volgende:
Rabobank moet je de andriod app downloaden en die werkte prima
kan jij mij uitleggen hoe ik pokemon go op mijn bb krijg?quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:56 schreef zarGon het volgende:
Voor de mensen die website met Let's Encrypt (Tweakers.net e.d.) willen kunnen bezoeken op BB OS 10:
Installeer DST Root CA X3 op je toestel.
- Open https://www.identrust.com(...)oot-download-x3.html op je desktop/laptop.
- Kopieer de inhoud van dat scherm, plak het in Notepad en sla het op als "Cert.der" (zolang het maar de .der-extensie heeft).
- Sla dat bestand op op je toestel of stuur het naar jezelf via e-mail.
- Open het bestand op je toestel.
- Importeer de certificaat.
- Done.
Getest met Tweakers.net, het werkt.
Zo, eindelijk..
mijn overheid werkt nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:56 schreef zarGon het volgende:
Voor de mensen die website met Let's Encrypt (Tweakers.net e.d.) willen kunnen bezoeken op BB OS 10:
Installeer DST Root CA X3 op je toestel.
- Open https://www.identrust.com(...)oot-download-x3.html op je desktop/laptop.
- Kopieer de inhoud van dat scherm, plak het in Notepad en sla het op als "Cert.der" (zolang het maar de .der-extensie heeft).
- Sla dat bestand op op je toestel of stuur het naar jezelf via e-mail.
- Open het bestand op je toestel.
- Importeer de certificaat.
- Done.
Getest met Tweakers.net, het werkt.
Zo, eindelijk..
Mijn Overheid is geen Let's Encrypt.quote:
www.rijksoverheid.nl kan ik niet addenquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn Overheid is geen Let's Encrypt.
Stappen:
- Bezoek een Mijn Overheid-website.
- Je ziet een "Site Identity Not Verifiable"-bericht.
- Click op "Expand to Continue".
- Scroll omlaag, vink "I understand the risks" aan.
- Click op "Add Exception".
- Done.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |