Jij moet echt leren om wat concreter te zijn. Doe wat meer moeite om je probleem te omschrijven.quote:
nou als ik de app open.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij moet echt leren om wat concreter te zijn. Doe wat meer moeite om je probleem te omschrijven.
- Reboot . Ja, dit is enorm irritant, vooral op de trage Z10, maar de enige manier om 'fresh' te beginnen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou als ik de app open.
dan kan ik zovel via google en pokemon ding proberen. maar de app crashed bij beide opties
reboot done(5 times)quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Reboot . Ja, dit is enorm irritant, vooral op de trage Z10, maar de enige manier om 'fresh' te beginnen.
- Open de BlackBerry Google ID-app, controleer of je toestel is geregistreerd.
- Extra check: controleer of Google Play Store werkt. Kun je een app downloaden? Zoals Google Maps. (Het installeren kun je afbreken, het gaat me meer om of je je Google-account kunt gebruiken.)
Mits alles goed werkt:
- Open Pokémon Go. Negeer inloggen met de Trainer Club-optie, gebruik de Google-account optie. Crasht de app nog steeds?
Mits de app crasht:
- Reboot, open Pokémon Go als de eerste app. Crasht het nog steeds?
Versie 0.31.0: https://zargon.stackstorage.com/index.php/s/FYWVbEmMuPGa1u2.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
reboot done(5 times)
toestel is geregiseerd
play store werkt
pokemon go start nu hellemaal niet meer.
edit app minamilizere
hij doet het maar zegt dat er een update is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Versie 0.31.0: https://zargon.stackstorage.com/index.php/s/FYWVbEmMuPGa1u2.
Problemen daarmee opgelost of zelfde problemen?
quote:UPDATE: WhatsApp is extending support for BlackBerry OS, BlackBerry 10, Nokia S40 and Nokia Symbian S60 until June 30, 2017.
https://blog.whatsapp.com(...)t-for-mobile-devices.
Kut. Ik wist dat whatsapp ondersteuning zou aflopen op bb10 wat voor mij goed uitkwam om over te stappen én te stoppen met whatsappquote:
Vorige week toevallig overgestapt naar android. Het enige wat ik mis is het keyboard en de hub. Voor de rest was de Z10 maar een traag kutding geworden. Apps installeren zonder moeilijk gedoe is ook wel lekker.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:57 schreef zarGon het volgende:
Ik kan er in ieder geval weer een maandje of zes tegenaan met mijn Passport.
Gisteren, om 14.55 uur.quote:
Gekocht voor 220 euro.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:29 schreef zarGon het volgende:
Verdomme, wilde eventjes wachten met bestellen, maar ik ben de Lenovo P2 tegengekomen.
Wat een geil ding.
dit gebeurde er dus met mijn Z10.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gisteren, om 14.55 uur.
Liet 'm uit m'n handen vallen. Zovaak gedaan/gebeurd, maar hij overleefde het altijd. Ik had zelfs het idee het scherm onverwoestbaar was, want hij kon overal tegen. Zeer kwalitatief toestel.
Maar tja, hij viel verkeerd..
ben je nu nog wel of niet een bb gebruikerquote:Op donderdag 1 december 2016 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n transparante plakfolie op het scherm geplakt; ik kan 'm nog best gebruiken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |