gebruik alleen geen instagram.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:34 schreef zarGon het volgende:
http://m.crackberry.com/i(...)-available-beta-zone
Eindelijk een fatsoenlijke Instagram-app. Werkt heerlijk op de Passport..
Geen idee, voor de devs is er info te vinden op de website van BlackBerry in ieder geval...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
gebruik alleen geen instagram.
Maar dit is wel wat ze nodig hadden.
(hoe moeilijk is het trouwens om een app te herschrijven voor os10?
(denkt om het zelf te doen)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee, voor de devs is er info te vinden op de website van BlackBerry in ieder geval...
Aangezien APK-bestanden ook werken, kiezen er velen denk ik voor om de Android-app te optimaliseren voor BlackBerry-toestellen i.p.v. een native app voor de BB's te schrijven.
Wil je full-touch? Waarom niet de Classic?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef Woods het volgende:
Ik wil overstappen op Blackberry maar ik vind alleen de Z30 de moeite waard. Echter is deze al anderhalf jaar oud. Komt Blackberry dit jaar met een nieuw touch toestel want ¤300 uitgeven voor een anderhalf jaar oud apparaat gaat mij iets te ver.
Ik kom van dit:quote:Op maandag 9 februari 2015 18:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je full-touch? Waarom niet de Classic?
Waarom wil je overstappen op BlackBerry?quote:Op maandag 9 februari 2015 18:42 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik kom van dit:
[ afbeelding ]
En wil naar zoiets:
[ afbeelding ]
Dan is zoiets niets voor mij.
[ afbeelding ]
Alhoewel ik de BB Passport een doordacht concept vind wat zou kunnen aanslaan.
Ik stap over naar Blackberry om van Google af te komen. Dacht eerst aan Firefox OS of Ubuntu maar beide zijn alleen nog op de low-end markt vertegenwoordigd. Ik denk zelf dat ik te grote handen heb voor die kleine apparaatjes om te type. Bovendien biedt full-touch(classics zijn onderhand ook allemaal touch?) een betere beleving. Kan het niet identificeren maar vind het sowieso fijner.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom wil je overstappen op BlackBerry?
Als je per se full-touch wil heb je weinig keus, dan is Z30 zowat de enige fatsoenlijke optie. Kun je eventueel uitleggen waarom een toestel met toetsenbord niet geschikt is?
De Z10 werkt ook nog prima.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef Woods het volgende:
Ik wil overstappen op Blackberry maar ik vind alleen de Z30 de moeite waard. Echter is deze al anderhalf jaar oud. Komt Blackberry dit jaar met een nieuw touch toestel want ¤300 uitgeven voor een anderhalf jaar oud apparaat gaat mij iets te ver.
Ik ben o.a. ook om die reden overgestapt, geen seconde spijt van.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:49 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik stap over naar Blackberry om van Google af te komen. Dacht eerst aan Firefox OS of Ubuntu maar beide zijn alleen nog op de low-end markt vertegenwoordigd. Ik denk zelf dat ik te grote handen heb voor die kleine apparaatjes om te type. Bovendien biedt full-touch(classics zijn onderhand ook allemaal touch?) een betere beleving. Kan het niet identificeren maar vind het sowieso fijner.
Lijkt mij wat te klein.quote:
Zou ik afraden, batterij is het zwaktepunt.quote:
BBM is veel beter dan WhatsApp, maar om er optimaal van te genieten moeten je gesprekspartners het ook gebruiken.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:56 schreef Woods het volgende:
Is BBM een fatsoenlijke Whatsapp vervanger? Heb Wapp in de ban gedaan maar hoe verdient BB geld met BBM?
hoezo 100 minuten per accu is genoeg tochquote:Op maandag 9 februari 2015 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou ik afraden, batterij is het zwaktepunt.
download het.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:56 schreef Woods het volgende:
Is BBM een fatsoenlijke Whatsapp vervanger? Heb Wapp in de ban gedaan maar hoe verdient BB geld met BBM?
Q10: 2100 mAhquote:Op maandag 9 februari 2015 18:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoezo 100 minuten per accu is genoeg toch
1800 is echt te. Weinig.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Q10: 2100 mAh
Z10: 1800 mAh
Z30: 2880 mAh
Classic: 2515 mAh
Passport: 3450 mAh
Tja...
Anders dan op mijn Android telefoon, houd ik mijn BB het liefst zo clean mogelijk en wacht ik gewoon op de final versie. Ik gebruik sowieso amper nog Android apps op mijn BB. Alleen Solid Explorer. Welke gebruik jij?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:16 schreef zarGon het volgende:
http://crackberry.com/sna(...)le&utm_campaign=next.
Iemand Snap v3 (beta) al uitgeprobeerd?
Gewoon als onderdeel van het hele systeem dat BB is. 'Pingen' was in principe altijd een dienst waar je met een BB gebruik van kon maken. Lang voordat Whatsapp een ding was en ook voordat MSN een ding was. Maar heb jij zo machtig in je sociale kring dat mensen voor jou BBM gaan installeren?quote:Op maandag 9 februari 2015 18:56 schreef Woods het volgende:
Eens. Ik gebruik de Z10, maar de batterij is een zwak punt. Ik haal de dag wel, maar als ik wat langer door ga, of iets van navigatie gebruik, moet ik wel met een powerbank werken of bijv. de sigarettenaansteker in de auto.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou ik afraden, batterij is het zwaktepunt.
Nee, wat dat betreft is het een 'ramp'. Ik gebruik op het moment nog sms maar ik heb een gedeelde sms/min bundel blijkbaar dus dat houd ik niet lang vol. BBM gebruikt voor zover ik weet niet iedereen. Whatsapp is gemeengoed gewordenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Anders dan op mijn Android telefoon, houd ik mijn BB het liefst zo clean mogelijk en wacht ik gewoon op de final versie. Ik gebruik sowieso amper nog Android apps op mijn BB. Alleen Solid Explorer. Welke gebruik jij?
[..]
Gewoon als onderdeel van het hele systeem dat BB is. 'Pingen' was in principe altijd een dienst waar je met een BB gebruik van kon maken. Lang voordat Whatsapp een ding was en ook voordat MSN een ding was. Maar heb jij zo machtig in je sociale kring dat mensen voor jou BBM gaan installeren?
- ING Bankierenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Anders dan op mijn Android telefoon, houd ik mijn BB het liefst zo clean mogelijk en wacht ik gewoon op de final versie. Ik gebruik sowieso amper nog Android apps op mijn BB. Alleen Solid Explorer. Welke gebruik jij?
Dat is helaas jammer. BBM heeft ook een paar leuke community mogelijkheden wat wel aardig is voor het voeren van discussies over wat je ook interesseert. Maar apart daarvan, zien mensen de security-maatregelen als het werken via PIN-nummer ipv telefoonnummers eerder als een nadeel dan een voordeel. Als ze dan toch bereid zijn naar iets anders over te stappen, gaan ze eerder voor iets als Telegram.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:32 schreef Woods het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft is het een 'ramp'. Ik gebruik op het moment nog sms maar ik heb een gedeelde sms/min bundel blijkbaar dus dat houd ik niet lang vol. BBM gebruikt voor zover ik weet niet iedereen. Whatsapp is gemeengoed geworden
Ah, dat is best wat inderdaad. Ik was vergeten dat ik ook Sygic erop heb staan (hoewel de nieuwe versie niet zo goed werkt, en ik dus de versie gebruik uit de Amazon Appstore), hoewel dat echt alleen voor rijden in het buitenland is (wat ik nog nooit gedaan heb sinds dat ik de BB heb, tenminste niet dat ik een navigatie nodig had). In Nederland gebruik ik gewoon BB Maps.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
- ING Bankieren
- Endomondo
- Synology-apps (DS file, DS note, DS photo+, DS audio)
- Navigatie (Google Maps amper, Waze, OsmAnd+)
- Netflix
- Spelletjes (o.a. Pocket Soccer en Slydris)
- En een paar apps die ik erop heb staan, maar alleen gebruik wanneer ze van pas komen, zoals Booking.com en 3V Card
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |