Zodat ze lekker op papier de kosten kunnen verhogen zodat ze jou minder hoeven te betalen. Ideaal!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Basis salaris + percentage van je value added boven X bedrag (dus niet je omzet, maar een deel van de winst die je "maakt")
Fout die veel bedrijven maken is verkopers belonen naar omzet
It's a buyers marketquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef Bramito het volgende:
[..]
Zodat ze lekker op papier de kosten kunnen verhogen zodat ze jou minder hoeven te betalen. Ideaal!
Goede accountmanagers wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klopt.
Al lijkt me niet dat accountmanagers schaars zijn maar daar kan ik me in vergissen.
Ik werk ook voor een deel op commissie, niks mis mee. Het is alleen zo dat winst nogal van veel factoren afhankelijk is. Als de kostprijs vast staat en het verder goed geregeld is, heb ik er geen problemen mee, dan kan het zelfs interessanter zijn. Maar veel bedrijven zijn niet zo heel eerlijk. Aan de andere kant staat omzet vanaf dag 1 vast. Mijn commissie is gewoon een porcentage van de omzet zonder limiet. . Ik heb wat slechte ervaringen vandaar dat ik commissie over omzet prefereer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik werk graag op commissie, ken de kostprijzen, heb in goede tijden daar heel veel geld mee verdient.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |