quote:Op maandag 9 februari 2015 11:49 schreef Mr_Moon het volgende:
"Nieuwe" wielen (1995 Campagnola Zonda's)
[ afbeelding ]
Mooi fietsje!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:49 schreef Mr_Moon het volgende:
"Nieuwe" wielen (1995 Campagnola Zonda's)
[ afbeelding ]
quote:
Hele vooruitgang zo!quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben klaar, geen upgrades meer gepland en ook geen plannen om opnieuw aangereden te worden.
Volgende stap wordt een nieuwe fiets of een nieuw frame, ooit.
Wat voor wielen/banden zijn dat en hoeveel was je er ongeveer voor kwijt, als ik vragen mag? Ben ook van plan nieuwe wielen aan te schaffen, maar wil eerst een nieuw zadel, en allebei wordt misschien een beetje duur. Zat te kijken naar Fulcrum R3/Campagnolo Zonda met Continental GP4000 ofzo, maar dat is (voor mij) al best een investering.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben klaar, geen upgrades meer gepland en ook geen plannen om opnieuw aangereden te worden.
Volgende stap wordt een nieuwe fiets of een nieuw frame, ooit.
Iets minder dan 500 voor de wielen (incl 90 euro invoerkosten) en de Vittoria Open Corsa banden zijn voor 70 per paar te krijgen op internet. Zijn China wielen trouwens (Asiancyclexpress)quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:13 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wat voor wielen/banden zijn dat en hoeveel was je er ongeveer voor kwijt, als ik vragen mag? Ben ook van plan nieuwe wielen aan te schaffen, maar wil eerst een nieuw zadel, en allebei wordt misschien een beetje duur. Zat te kijken naar Fulcrum R3/Campagnolo Zonda met Continental GP4000 ofzo, maar dat is (voor mij) al best een investering.
Geilquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:26 schreef Pro_Shifty het volgende:
[ afbeelding ]
Race^^ (Ik heb een andere wielset, Fullcrum 5)
[ afbeelding ]
MTB^^ (Aangezien ik deze al een tijdje heb zitten er weer veel nieuwe en vervangen onderdelen op)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |