Precies snap niet waarom mensen daarom zeuren, je betaald er toch verdomme voor?quote:
Heb je gestudeerd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef Spongeboss het volgende:
Precies snap niet waarom mensen daarom zeuren, je betaald er toch verdomme voor?
Hoeveel verplichte uren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
heb 2 hoorcolleges in de week die niet verplicht zijn.
dit is toch geen universiteit meer man
Ik zit in de plantsoendienst heb daar een opleiding/cursus voor moeten doen.quote:
Fixed. Colleges in de ochtend zijn slopendquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:26 schreef Aberella het volgende:
Colleges dienen na 13.30 aan te vangen.
Elke dag dus 8h45-10h30 verplicht werkcollege. En dan nog 3 keer 12h45-15h30 vrijblijvend hoorcollege, en 2 keer een verplicht hoorcollege.quote:
deze man weetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fixed. Colleges in de ochtend zijn slopend
Aansteller ga gewoon op tijd naar bed, als je om half 11 slapen gaat of 10 uur kom je er altijd wel uit.quote:
Haha dat dacht jij. Bij zo'n werkgroep hoort natuurlijk ook standaard een verplichte opdracht met harde deadline hequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Meer daar doen = meer tijd thuis, ik zie het probleem niet.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aansteller ga gewoon op tijd naar bed
Wat dan? Of vroeg opstaan en niet zeuren of op tijd naar bed zodat je om 6 al klaar wakker bent. Ik ga elke dat om 10 uur of half 11 naar bed voel me super.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |