Verplicht hoorcollege ook wtfquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef bamibij het volgende:
[..]
Elke dag dus 8h45-10h30 verplicht werkcollege. En dan nog 3 keer 12h45-15h30 vrijblijvend hoorcollege, en 2 keer een verplicht hoorcollege.
(ja ik doe een alfa studie HAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA)
Godverdomme, zo weinig college krijgen en dan nog klagen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef bamibij het volgende:
[..]
Elke dag dus 8h45-10h30 verplicht werkcollege. En dan nog 3 keer 12h45-15h30 vrijblijvend hoorcollege, en 2 keer een verplicht hoorcollege.
(ja ik doe een alfa studie HAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA)
wel veel verplicht, dat is de klacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme, zo weinig college krijgen en dan nog klagen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat jank je dan.Kap dan gewoon met je opleiding als je het allemaal zo naar vindt.
Als het niet verplicht was, zou je dan gaan? Nee, tuurlijk niet. Niet meer dan logisch dat je studie het dan verplicht stelt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
wel veel verplicht, dat is de klacht.
Ja, en als je geen werkgroep hebt, heb je geen opdracht/deadline zeker? Anders zou je dezelfde opdracht thuis doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef bamibij het volgende:
[..]
Haha dat dacht jij. Bij zo'n werkgroep hoort natuurlijk ook standaard een verplichte opdracht met harde deadline he
Best erg dat studies kinderen moeten verplichten alsof ze zelf geen ruggengraat hebben en te gaar zijn om ook maar iets te doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het niet verplicht was, zou je dan gaan? Nee, tuurlijk niet. Niet meer dan logisch dat je studie het dan verplicht stelt.
Dan ben je dus een mietje want mij lukt het prima. Computer om half 9 uit dan wat lezen of tv kijken en dan tv op tijd uit en naar bed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef bamibij het volgende:
opleiding is leuk, hartstikke tof allemaal. Alleen deze collegetijden man.
Spongeboss, dat jij als hardwerkende plantsoendienstboy (cq uitkeringstrekker) vroeg naar bed gaat moet je zelf weten, mij lukt het niet.
Is het ook. Bij mijn studie zijn gelukkig mensen wat gemotiveerder blijkbaar, ik heb geen verplichte colleges.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Best erg dat studies kinderen moeten verplichten alsof ze zelf geen ruggengraat hebben en te gaar zijn om ook maar iets te doen.
Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Best erg dat studies kinderen moeten verplichten alsof ze zelf geen ruggengraat hebben en te gaar zijn om ook maar iets te doen.
Naar nuttige colleges? Uiteraard. Maar punt is dat de uni vooral de niet-drukbezochte colleges verplicht heeft gesteld, zodat die ook drukbezocht worden. En die colleges werden wel met een reden niet zo druk bezocht; hoogleraren die vooral stof uit het boek stonden op te dreunden, mensen die totaal oninteressant vertelden en/of mensen die hun powerpoint oplazen en die vervolgens op blackboard zetten...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het niet verplicht was, zou je dan gaan? Nee, tuurlijk niet.
Mijn leven is prima helaas is alleen plan 3 een doorn in mijn oog. Niets mis met plantsoendienst ik ga dat toch niet eeuwig doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:38 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?![]()
1. Plantsoendienst
2. Slechte overtuiging voor god
3. Ouders die denken dat hij gay is
Kut leven heb jij zeg.
Als ze jou je eigen keuzes lieten maken zou je alles falen en met jou heel veel andere puistenkoppen die niet weten wat motivatie is. Waarop dan de school een slecht slagingspercentage krijgt. ZE moeten wel...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:39 schreef bamibij het volgende:
[..]
Naar nuttige colleges? Uiteraard. Maar punt is dat de uni vooral de niet-drukbezochte colleges verplicht heeft gesteld, zodat die ook drukbezocht worden. En die colleges werden wel met een reden niet zo druk bezocht; hoogleraren die vooral stof uit het boek stonden op te dreunden, mensen die totaal oninteressant vertelden en/of mensen die hun powerpoint oplazen en die vervolgens op blackboard zetten...
Doe daar dan wat aan in plaats van alles maar verplicht te maken. Studeren is ook/vooral de vrijheid hebben je eigen keuzes te maken.
Studeren vereist eigen verantwoordelijkheid. Dat is bij jouw studie ver te zoeken zo te zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:39 schreef bamibij het volgende:
[..]
Naar nuttige colleges? Uiteraard. Maar punt is dat de uni vooral de niet-drukbezochte colleges verplicht heeft gesteld, zodat die ook drukbezocht worden. En die colleges werden wel met een reden niet zo druk bezocht; hoogleraren die vooral stof uit het boek stonden op te dreunden, mensen die totaal oninteressant vertelden en/of mensen die hun powerpoint oplazen en die vervolgens op blackboard zetten...
Doe daar dan wat aan in plaats van alles maar verplicht te maken. Studeren is ook/vooral de vrijheid hebben je eigen keuzes te maken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan ben je dus een mietje want mij lukt het prima. Computer om half 9 uit dan wat lezen of tv kijken en dan tv op tijd uit en naar bed.
Is toch gewoon eigen verantwoordelijkheid. Uiteindelijk zullen ze toch moeten studeren om vakken te halen, of ze het nuttig vinden om naar college te gaan moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tja dan kan je blijven tot tien uur dan naar bed smorgens in de douche eten en naar school.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:40 schreef bamibij het volgende:
[..]dit klinkt echt als mijn nachtmerrie ipv mijn streven. Half negen vertrek ik net naar de kroeg man
hoeveel kinderen heb jij al aangerand?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tja dan kan je blijven tot tien uur dan naar bed smorgens in de douche eten en naar school.
Universiteiten krijgen steeds meer druk van de overheid op zich om studenten sneller af te laten studeren. 70% in vier jaar is het streven geloof ik? Ook wel ergens terecht natuurlijk, als je ziet hoeveel de overheid bijdraagt. Vergelijk het wettelijk collegegeld maar eens met wat je zou betalen zonder die bijdrage van de overheid, het is niks in vergelijking.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is toch gewoon eigen verantwoordelijkheid. Uiteindelijk zullen ze toch moeten studeren om vakken te halen, of ze het nuttig vinden om naar college te gaan moeten ze zelf weten.
0 jij?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoeveel kinderen heb jij al aangerand?
70%quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Universiteiten krijgen steeds meer druk van de overheid op zich om studenten sneller af te laten studeren. 70% in vier jaar is het streven geloof ik? Ook wel ergens terecht natuurlijk, als je ziet hoeveel de overheid bijdraagt. Vergelijk het wettelijk collegegeld maar eens met wat je zou betalen zonder die bijdrage van de overheid, het is niks in vergelijking.
Nou, misschien moet je dan eens van je luie reet afkomen en 's ochtends naar college gaan hè.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
70%bij ons is het nu 40% en dat is al een wereld van verschil met vroeger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |