abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143850891
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef bamibij het volgende:

[..]

Elke dag dus 8h45-10h30 verplicht werkcollege. En dan nog 3 keer 12h45-15h30 vrijblijvend hoorcollege, en 2 keer een verplicht hoorcollege.

(ja ik doe een alfa studie HAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA :') )
Verplicht hoorcollege ook wtf :') waarom doen ze die werkcolleges niet gewoon in twee dagen en dan de hele ochtend ofzo ipv die schamele twee uurtjes? Wel weinig hoorcollege trouwens. Wat doe je, sociologie oid?
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:34:42 #27
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_143850895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef bamibij het volgende:

[..]

:') goeden garp.
Wat jank je dan. :') Kap dan gewoon met je opleiding als je het allemaal zo naar vindt.
pi_143850898
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef bamibij het volgende:

[..]

Elke dag dus 8h45-10h30 verplicht werkcollege. En dan nog 3 keer 12h45-15h30 vrijblijvend hoorcollege, en 2 keer een verplicht hoorcollege.

(ja ik doe een alfa studie HAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA :') )
Godverdomme, zo weinig college krijgen en dan nog klagen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_143850944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:34 schreef Rezania het volgende:

[..]

Godverdomme, zo weinig college krijgen en dan nog klagen. :')
wel veel verplicht, dat is de klacht.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:36:28 #30
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143850961
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Wat jank je dan. :') Kap dan gewoon met je opleiding als je het allemaal zo naar vindt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143850990
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:36 schreef bamibij het volgende:

[..]

wel veel verplicht, dat is de klacht.
Als het niet verplicht was, zou je dan gaan? Nee, tuurlijk niet. Niet meer dan logisch dat je studie het dan verplicht stelt.
pi_143851003
opleiding is leuk, hartstikke tof allemaal. Alleen deze collegetijden man.

Spongeboss, dat jij als hardwerkende plantsoendienstboy (cq uitkeringstrekker) vroeg naar bed gaat moet je zelf weten, mij lukt het niet. :'(
pi_143851008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef bamibij het volgende:

[..]

Haha dat dacht jij. Bij zo'n werkgroep hoort natuurlijk ook standaard een verplichte opdracht met harde deadline he :')
Ja, en als je geen werkgroep hebt, heb je geen opdracht/deadline zeker? Anders zou je dezelfde opdracht thuis doen.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:37:46 #34
419250 Spongeboss
pi_143851012
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:

[..]

Als het niet verplicht was, zou je dan gaan? Nee, tuurlijk niet. Niet meer dan logisch dat je studie het dan verplicht stelt.
Best erg dat studies kinderen moeten verplichten alsof ze zelf geen ruggengraat hebben en te gaar zijn om ook maar iets te doen. :')
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:38:21 #35
419250 Spongeboss
pi_143851038
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef bamibij het volgende:
opleiding is leuk, hartstikke tof allemaal. Alleen deze collegetijden man.

Spongeboss, dat jij als hardwerkende plantsoendienstboy (cq uitkeringstrekker) vroeg naar bed gaat moet je zelf weten, mij lukt het niet. :'(
Dan ben je dus een mietje want mij lukt het prima. Computer om half 9 uit dan wat lezen of tv kijken en dan tv op tijd uit en naar bed.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:38:21 #36
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143851039
TS betaalt om te falen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_143851049
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Best erg dat studies kinderen moeten verplichten alsof ze zelf geen ruggengraat hebben en te gaar zijn om ook maar iets te doen. :')
Is het ook. Bij mijn studie zijn gelukkig mensen wat gemotiveerder blijkbaar, ik heb geen verplichte colleges.
pi_143851054
quote:

[..]

Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag? :')

1. Plantsoendienst :')
2. Slechte overtuiging voor god :')
3. Ouders die denken dat hij gay is :')

Kut leven heb jij zeg.
Error404
pi_143851090
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:

[..]

Als het niet verplicht was, zou je dan gaan? Nee, tuurlijk niet.
Naar nuttige colleges? Uiteraard. Maar punt is dat de uni vooral de niet-drukbezochte colleges verplicht heeft gesteld, zodat die ook drukbezocht worden. En die colleges werden wel met een reden niet zo druk bezocht; hoogleraren die vooral stof uit het boek stonden op te dreunden, mensen die totaal oninteressant vertelden en/of mensen die hun powerpoint oplazen en die vervolgens op blackboard zetten... :')

Doe daar dan wat aan in plaats van alles maar verplicht te maken. Studeren is ook/vooral de vrijheid hebben je eigen keuzes te maken.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:39:43 #40
419250 Spongeboss
pi_143851093
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:38 schreef TntMobius het volgende:

[..]

Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag? :')

1. Plantsoendienst :')
2. Slechte overtuiging voor god :')
3. Ouders die denken dat hij gay is :')

Kut leven heb jij zeg.
Mijn leven is prima helaas is alleen plan 3 een doorn in mijn oog. Niets mis met plantsoendienst ik ga dat toch niet eeuwig doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:39 schreef bamibij het volgende:

[..]

Naar nuttige colleges? Uiteraard. Maar punt is dat de uni vooral de niet-drukbezochte colleges verplicht heeft gesteld, zodat die ook drukbezocht worden. En die colleges werden wel met een reden niet zo druk bezocht; hoogleraren die vooral stof uit het boek stonden op te dreunden, mensen die totaal oninteressant vertelden en/of mensen die hun powerpoint oplazen en die vervolgens op blackboard zetten... :')

Doe daar dan wat aan in plaats van alles maar verplicht te maken. Studeren is ook/vooral de vrijheid hebben je eigen keuzes te maken.
Als ze jou je eigen keuzes lieten maken zou je alles falen en met jou heel veel andere puistenkoppen die niet weten wat motivatie is. Waarop dan de school een slecht slagingspercentage krijgt. ZE moeten wel...
pi_143851125
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:39 schreef bamibij het volgende:

[..]

Studeren vereist eigen verantwoordelijkheid. Dat is bij jouw studie ver te zoeken zo te zien.
pi_143851129
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:38 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dan ben je dus een mietje want mij lukt het prima. Computer om half 9 uit dan wat lezen of tv kijken en dan tv op tijd uit en naar bed.
:') dit klinkt echt als mijn nachtmerrie ipv mijn streven. Half negen vertrek ik net naar de kroeg man
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:42:26 #43
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143851192
Is dit een HBO opleiding?
pi_143851310
quote:

[..]

Is toch gewoon eigen verantwoordelijkheid. Uiteindelijk zullen ze toch moeten studeren om vakken te halen, of ze het nuttig vinden om naar college te gaan moeten ze zelf weten.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:46:35 #45
419250 Spongeboss
pi_143851317
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:40 schreef bamibij het volgende:

[..]

:') dit klinkt echt als mijn nachtmerrie ipv mijn streven. Half negen vertrek ik net naar de kroeg man
Tja dan kan je blijven tot tien uur dan naar bed smorgens in de douche eten en naar school.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:48:08 #46
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143851362
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:46 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Tja dan kan je blijven tot tien uur dan naar bed smorgens in de douche eten en naar school.
hoeveel kinderen heb jij al aangerand?
pi_143851386
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:46 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Is toch gewoon eigen verantwoordelijkheid. Uiteindelijk zullen ze toch moeten studeren om vakken te halen, of ze het nuttig vinden om naar college te gaan moeten ze zelf weten.
Universiteiten krijgen steeds meer druk van de overheid op zich om studenten sneller af te laten studeren. 70% in vier jaar is het streven geloof ik? Ook wel ergens terecht natuurlijk, als je ziet hoeveel de overheid bijdraagt. Vergelijk het wettelijk collegegeld maar eens met wat je zou betalen zonder die bijdrage van de overheid, het is niks in vergelijking.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:49:45 #48
419250 Spongeboss
pi_143851414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:48 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

hoeveel kinderen heb jij al aangerand?
0 jij?
pi_143851435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Universiteiten krijgen steeds meer druk van de overheid op zich om studenten sneller af te laten studeren. 70% in vier jaar is het streven geloof ik? Ook wel ergens terecht natuurlijk, als je ziet hoeveel de overheid bijdraagt. Vergelijk het wettelijk collegegeld maar eens met wat je zou betalen zonder die bijdrage van de overheid, het is niks in vergelijking.
70% :') bij ons is het nu 40% en dat is al een wereld van verschil met vroeger :P
pi_143851454
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:50 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

70% :') bij ons is het nu 40% en dat is al een wereld van verschil met vroeger :P
Nou, misschien moet je dan eens van je luie reet afkomen en 's ochtends naar college gaan hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')