Mike lauwwwwwrrrieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:53 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ik ga bad boys misschien kijken zoNog nooit gezien.
is wel leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:53 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ik ga bad boys misschien kijken zoNog nooit gezien.
Heel slim, de liefde van de man gaat door de maag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, heb een hamburger voor hem gemaakt![]()
![]()
nee maar hij heeft een vriendin en heeft me al flink gefriendzoned maar vind het niet erg. heb uiteindelijk toch wat leuks om naar te kijken
Hij heeft ook een vriendin dusjaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel slim, de liefde van de man gaat door de maag.
Jammer van die friendzone alleen, maar als jij er genoeg aan hebt om te kijken is het prima.
Weet jij veel hoe lang het aanblijft met die vriendin!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft ook een vriendin dusja![]()
wie wil nou een relatie met zijn of haar huisgenootquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet jij veel hoe lang het aanblijft met die vriendin!
kun je seks hebben in een gezamenlijke ruimte zonder dat iemand er bezwaar tegen heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
wie wil nou een relatie met zijn of haar huisgenoot
Elke ochtend samen douchenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
heb nog twee huisgenoten tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je seks hebben in een gezamenlijke ruimte zonder dat iemand er bezwaar tegen heeft
Getrouwde stellen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hmmmmmm verdachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wel meteen weten wat er bedoeld wordt met kloon
Een kloon zou juist doen alsof die niet weet wat een kloon is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naar rotte.. mandarijntjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hmmmmmm verdacht
dit zaakje stinkt
Ja, de betekenis is vrij vanzelfsprekend. Het is toch echt gekker als ik niet weet wat ermee bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je dat ook op het Viva forum?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:00 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ja, de betekenis is vrij vanzelfsprekend. Het is toch echt gekker als ik niet weet wat ermee bedoeld wordt.
Of iemand die niet zo heel snel verbanden legt, maar de gemiddelde persoon weet de betekenis wel en kan de link wel leggen :pquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een kloon zou juist doen alsof die niet weet wat een kloon is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |