Kun je niet gewoon naar huis gaan dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel zwaar kut hoor. Ik pas niet bij deze mensen.
Ik snap het hoor. Als je eenmaal FOK!ker bent zie je de dingen nu eenmaal anders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel zwaar kut hoor. Ik pas niet bij deze mensen.
Gevaren in het levenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:33 schreef Mandarijntjes het volgende:
Opgelicht is inderdaad super leuk! Heb één keer in het publiek gezeten (wonder why.. haha) maar het is echt een programma waardoor je altijd weer wordt gewaarschuwd voor de ''gevaren'' in het leven :-D
Sommigen zijn nog aardig dom die zich laten oplichtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:33 schreef Mandarijntjes het volgende:
Opgelicht is inderdaad super leuk! Heb één keer in het publiek gezeten (wonder why.. haha) maar het is echt een programma waardoor je altijd weer wordt gewaarschuwd voor de ''gevaren'' in het leven :-D
Gewoon niet dom zijn dan hoef je niet gewaarschuwd te worden voor de gevaren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:33 schreef Mandarijntjes het volgende:
In america schieten er 3 of 5 mannen per jaar hun eigen pik eraf, dus ook al heb je dan inderdaad niks aan je hand maar toch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gevaren in het leven![]()
altijd strapped en er is niks aan de hand
Ik kijk het nuquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:33 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ja je begrijpt het wel toch? ;-) Misschien niet goed geformuleerd maar toch, heb wel eens zaken gezien waarin ik er ook was ingestoken ..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gevaren in het leven![]()
altijd strapped en er is niks aan de hand
Ja klopt! Sommige zaken vind ik ook gewoon erg persoonlijk.. Maar wel vervelend dat sommige mensen worden misbruikt vanwege naïviteit of mindere intelligentie, zeg maar ;-)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommigen zijn nog aardig dom die zich laten oplichten
Ik kijk nooit tv dus ik heb niet echt een idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:38 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ja je begrijpt het wel toch? ;-) Misschien niet goed geformuleerd maar toch, heb wel eens zaken gezien waarin ik er ook was ingestoken ..
Op fok hebben we ook andere emoticonsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:39 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ja klopt! Sommige zaken vind ik ook gewoon erg persoonlijk.. Maar wel vervelend dat sommige mensen worden misbruikt vanwege naïviteit of mindere intelligentie, zeg maar ;-)
In sommige gevallen kan je ver komen als je een beetje logisch nadenktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:39 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ja klopt! Sommige zaken vind ik ook gewoon erg persoonlijk.. Maar wel vervelend dat sommige mensen worden misbruikt vanwege naïviteit of mindere intelligentie, zeg maar ;-)
:$quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op fok hebben we ook andere emoticons
Ja joh, ben nog zoekendequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op fok hebben we ook andere emoticons
Aan je foto te zien heb je de schoonheidstips uit de Viva niet opgevolgd..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ja joh, ben nog zoekendeIk schrijf wel eens op Viva en dan heb je dus emoticons als deze ;-) Ik dacht dat dit een topic was over Opgelicht het programma hahaha, maar als ik het beginberichtje lees dan denk ik ook van huh!
ja eentje welquote:
Soms nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In sommige gevallen kan je ver komen als je een beetje logisch nadenkt
hebben allemaal een relatiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ze willen allemaal in je broekje komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |