SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Ik heb wel heel veel gezien van Opgelicht maar namen zeggen me niet zoveel (tenzij gekke bijnamen zoals Aart Taart) maar de zaken waarom het gaat zegt me dan meer wat.. Wat had ze gedaan dan als ik mag vragen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
linda is mijn nichtje waar ik geen fuck meer mee te maken wil hebben
Met die Judith paarden stelen . Dan kocht Judith een paard waarvoor niet betaald is en dan gaf ze die via vage wegen weer aan Linda . Was zelfs zo dat Linda werd aangehouden door de politie omdat ze zomaar met z,on paard wegreedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel gezien van Opgelicht maar namen zeggen me niet zoveel (tenzij gekke bijnamen zoals Aart Taart) maar de zaken waarom het gaat zegt me dan meer wat.. Wat had ze gedaan dan als ik mag vragen?
Oooooh dat! Ja dat weet ik nog goed jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met die Judith paarden stelen . Dan kocht Judith een paard waarvoor niet betaald is en dan gaf ze die via vage wegen weer aan Linda . Was zelfs zo dat Linda werd aangehouden door de politie omdat ze zomaar met z,on paard wegreed
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
En ik ben klaar bij de ortho, nog geen 2 minuten werk
Is echt bijna altijd zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]Zit je dan zolang in de wachtkamer. Maar alsnog wel beter eigenlijk dat het zo snel klaar is
linda hoorde je alleen erin zeggen dat ze meteen haar advocaat ging bellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooooh dat! Ja dat weet ik nog goed ja
Niet in beeld hoor , alleen via de telefoon .quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel apart om je nicht(je) zo ineens op tv te zien..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:49 schreef Fok-it het volgende:
Zo, veilig in Reykjavik aangekomen. Over half uurtje boarden voor New York
Dat is dan 180euro.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
En ik ben klaar bij de ortho, nog geen 2 minuten werk
Eenvoudige bitchfight met matige schopjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pen_in_waalwijk.html
Wat een kut gevecht
Goed geanalyseerd. Ik ben er helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eenvoudige bitchfight met matige schopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |