Wij zijn ajax wij hebben dus meer uitblinkers?quote:
http://fok.nl/sherlock/?b(...)eto%27o¬intopic=0quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo ken je ik weer
Maver and Litmanen, sitting in a tree
O ja: stinklimbo dat je er bent
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)eto%27o¬intopic=0
Hier heb het even voor je gedaan. Ik heb nooit in dit topic of ergens anders gezegd dat Eto'o een garantie voor goals is.
Maar goed geprobeerd stuk stront.
Bakkes joh, plofkopquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar goed verzonnen van je weer![]()
Je laat je wel erg kennen. Verhuis naar België johquote:
Ja, uiteindelijk zitten wij noodgedwongen op tweakers en is Maver hier de baas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ho ho ho jongens! Wel vriendelijk blijven anders komt Maver even een paar TRs uitdelen.
Welke wil je hebben? Heb nog een stapel liggenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zijn precies de snes spellen die ik wil zo duur.
Als ie verhuist naar Belgie, verandert er toch helemaal niets?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je laat je wel erg kennen. Verhuis naar België joh
Volgende keer als je je grote mondje wil opentrekken zorg dan dat het ergens op gebaseerd is.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je laat je wel erg kennen. Verhuis naar België joh
Volgende keer als je je grote mondje wil opentrekken zorg dan dat het ergens op gebaseerd is.
Grote mondje is een contradictio in terminis. No can doquote:
Litmanen is gewoon vriendelijk. Hij gebruikt telkens blije gele mannetjes om zijn emoties uit te drukken zoals deze:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ho ho ho jongens! Wel vriendelijk blijven anders komt Maver even een paar TRs uitdelen.
Omdat ik geen dingen loop te verzinnen en jij wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Grote mondje is een contradictio in terminis. No can do
Super mario, super mario kart en donkey kong.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke wil je hebben? Heb nog een stapel liggen
Maar miss betekenen ze wel ik stop mijn duimen in je reet en ga dan ff lekker zitten roeren. Jeweetutniethequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Litmanen is gewoon vriendelijk. Hij gebruikt telkens blije gele mannetjes om zijn emoties uit te drukken zoals deze:
en
Die heb ik alle 3quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Super mario, super mario kart en donkey kong.
Maar moet ook de snes zelf nog kopen.Maar is nog duurder dan ik verwacht had.
IJzersterkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik geen dingen loop te verzinnen en jij wel.
Maar ik ga niet meer op jou reageren vandaag. Je bent vandaag een kneus.
Moet je keer naar zo'n zwarte markt gaan daar liggen genoeg van die consoles. Wel balen dat je ze niet even kan testen daar over het algemeen maar dat gokje moet je maar nemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Super mario, super mario kart en donkey kong.
Maar moet ook de snes zelf nog kopen.Maar is nog duurder dan ik verwacht had.
Ja en daar moeten we echt on-topic praten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk zitten wij noodgedwongen op tweakers en is Maver hier de baas.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Litmanen is gewoon vriendelijk. Hij gebruikt telkens blije gele mannetjes om zijn emoties uit te drukken zoals deze:
en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |