Oké.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Gelukkig kun je om je eigen domheid lachen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef Leafeon672 het volgende:
Wie is die Quincy eigenlijk waar men het telkens over heeft?
Ik heb geen enkele pro-pieter om respect horen krijsen. Dat is meer in het genre van de tegenstanders? Jij bent wel goed in je eigen waarheden verzinnen, he? Ik zie je nu al post na post na post niets anders doen....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom moeten allochtonen dan respect opbrengen voor zwarte piet? Is het feest niet ook van hun?
Oquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het gebruik van "" moet ik uitleggen vrees ik.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:23 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele pro-pieter om respect horen krijsen. Dat is meer in het genre van de tegenstanders? Jij bent wel goed in je eigen waarheden verzinnen, he? Ik zie je nu al post na post na post niets anders doen....
Oké.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
waarom zou je dan geen respect opbrengen voor tradities in het land waarin je met je volle verstand bent gaan wonen?
Goed weerwoord. Ook leuk dat je niet ingaat op het 'woorden in de mond leggen'. Er is aan jou geen groot debater verloren gegaan, zie ik.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef Leafeon672 het volgende:
Een boze Surinaamse man, anti zwarte piet en echt heel erg heftig in zijn emoties. Alles grijpt hij aan om het te hebben over racisme enzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef Leafeon672 het volgende:
tolarantie: het vermogen iets te verdragen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom moeten allochtonen dan respect opbrengen voor zwarte piet? Is het feest niet ook van hun?
Zodra de ander gelijk heeft komt er niet meer uit dan "jij bent zo DOM!" of dit soort dingen, typisch maar zo werkt het.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Goed weerwoord. Ook leuk dat je niet ingaat op het 'woorden in de mond leggen'. Er is aan jou geen groot debater verloren gegaan, zie ik.
Dan heb je niet goed geluisterd, hoe wil je het dit is onze traditie en daar moet iedereen respect voor hebben anders noemen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:23 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele pro-pieter om respect horen krijsen. Dat is meer in het genre van de tegenstanders? Jij bent wel goed in je eigen waarheden verzinnen, he? Ik zie je nu al post na post na post niets anders doen....
Vooral een ruifvretende eigenpijper die geilt op de aandacht. Net zoals Nzume, die vooral heel blij is met alle boekingen die ze overhoudt aan haar optredens in de media.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Een boze Surinaamse man, anti zwarte piet en echt heel erg heftig in zijn emoties. Alles grijpt hij aan om het te hebben over racisme enzo.
Deze jongen moet eigenlijk eens goed uit de tent gelokt worden zodat hij zijn ware aard even kan laten zien. Daarna neemt niemand hem hopelijk nog serieus.quote:
Goed goed goed, Henk heeft gesproken jongens. :pquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar to-le-ran-tie komt altijd van 1 kant hier.
Zijn ware aard heeft hij reeds getoond met dat vliegtuigtweetje van 'm.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Deze jongen moet eigenlijk eens goed uit de tent gelokt worden zodat hij zijn ware aard even kan laten zien. Daarna neemt niemand hem hopelijk nog serieus.
Ik heb van deze argumentatie nog nooit wat begrepen. Natuurlijk maakt het voor kinderen geen bal uit welke kleur Piet heeft. Maar het karakter is Zwarte Piet en staat bekend om zijn zwarte (niet bruine!) gezicht. Maar dat het voor kinderen niet uitmaakt, wil niet zeggen dat je het daarom wel eventjes kunt veranderen in een Paarse Piet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef erodome het volgende:
[..]
In het vorige deel haalde heatwave(geloof ik) een filmpje aan van sinterklaas in suriname. Nu denk ik niet dat hij dat filmpje echt goed bekeken heeft, want de pieten daar zijn anders dan die hier. Ook zie je daar en op curacoa kleurpieten lopen. Echt geen enkel kind heeft er een probleem mee, het is nogsteeds een groot kinderfeest wat erg veel mensen aantrekt.
Zit die onverdraagzaamheid niet gewoon in jou en niet in het veranderen van zwarte piet? Je weet wel, die piet die sinds het is ontstaan in deze vorm altijd al veranderd is?
Mij boeit het allemaal bar weinig wat voor kleur piet heeft, ik heb geen moeite met zwarte piet, maar ook niet met kleurpiet of roetvegenpiet, ook maakt het mij geen bal uit of piet dikke rode lippen heeft of niet, oorbellen heeft of niet.
Waarom maak jij je daar zo druk om, het is een kinderfeest, geen enkel kind geeft ook maar iets erom, voor hun is en blijft het gewoon een leuk feest, hoe piet er ook uitziet.
Hij is intens ;-) Heeft hij ook zijn excuses voor aangeboden, dat is toch juist goed?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Zijn ware aard heeft hij reeds getoond met dat vliegtuigtweetje van 'm.
Linkse dooddoener.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Goed goed goed, Henk heeft gesproken jongens. :p
Zo zo, nu is iedereen die niet anti is onderdeel van een racistische bende? Doe mij dan een lol; quote mij niet meer, dan hoef je niet meer met een racist in discussie. Gatverdamme.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd, hoe wil je het dit is onze traditie en daar moet iedereen respect voor hebben anders noemen?
De luidruchtige pro-pieters hebben zich erg laten kennen, wat een racistische bende zeg. Jammer dat de gewone mensen(die ook pro piet zijn) niet te horen zijn door al dat geschreeuw.
Met 'sorry' maak je niet altijd alles goed. Zeker als het ook nog een loze verontchuldiging is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:29 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Hij is intens ;-) Heeft hij ook zijn excuses voor aangeboden, dat is toch juist goed?
Iedereen in Nederland moet zelf weten of hij wil deelnemen aan het Sinterklaasfeest. Het is een feest dat in Nederland vrij massaal wordt gevierd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |