SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 26-08-2014 15:24:17 ]Ja doei.![]()
Groningen stad. Maar noord Drenthe of oost Fryslan is ook primaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Welke stad/dorp? Zijn vaak franchisenemers, dus er zit veel variatie tussen winkels. Misschien heeft iemand een specifieke winkeltip.![]()
Tips zijn welkom
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
@GoGO
Hopelijk gaat het inmiddels al iets beter met je dag
@MD
Ik hoop dat je onderhand snel iets concreets weet wat je wel en niet moet doen.![]()
Eigenlijk gewoon nieuwe schoenen aantrekken. Lopen die veel beter? Dan is het vast nodig om nieuwe te kopen. Vuistregel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Groningen stad. Maar noord Drenthe of oost Fryslan is ook prima![]()
Tips zijn welkomZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan zou ik élke dag nieuwe hardloopschoenen (moeten) kopenhet gevoel van voor de eerste keer op je nieuwe schoenen lopen
Ja doei.![]()
Ik zal komende dagen eens langs Runnersworld in Groningen gaan. Ik zie namelijk dat ze deze week nog 4mijls korting hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon nieuwe schoenen aantrekken. Lopen die veel beter? Dan is het vast nodig om nieuwe te kopen. Vuistregel.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ja, dat heeft Zwabber prima geregeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:23 schreef xzaz het volgende:
Het wordt gewoon even lekker weer straks wanneer ik moet lopen. Prima zo.
Tot straks!![]()
Loopze xzaz en Zwab
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die lidljasjes zijn zweetdingen, is mijn ervaringquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:36 schreef Satijn het volgende:
Gisteren een fijn softshell jasje gescoord bij de Lidl! (waterafstotend, en winddicht staat er op). In flitsend paars.
[ afbeelding ]
Wat trekken jullie aan bij dit weer? Ik heb verder een 3-kwartbroek, en een dun topje, maar dat is niet echt geschikt nu.
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:35 schreef Quoi het volgende:
Loopze xzaz en Zwab
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loopze xzaz en Zwab
Thanks Quoi en tevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Loopze xzaz en Zwab
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Quoi!
Loop ze vanavond in de Ronde van West! Wel gezellig daarEr zullen er vast ook een hoop van m'n oude loopgroep zijn (en waarschijnlijk ook wel van m'n nieuwe, maar die ken ik nog niet
)
Ik heb het Lidl jasje gister ook gepast omdat mijn huidige softshell-jack (van de Aldi) aan vervanging toe is maar ik heb 'm weer terug gelegd. Veel dunner dan mijn huidige en ik was erg bang dat ie op m'n armen (bij korte mouwen eronder) erg zou gaan plakken (die ik nu heb ik gewoon lekker ruw vanbinnen).I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Kort- kort en een petje voor de regenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:36 schreef Satijn het volgende:
Wat trekken jullie aan bij dit weer? Ik heb verder een 3-kwartbroek, en een dun topje, maar dat is niet echt geschikt nu.![]()
Tof Quoi!
Ik heb de manager niet te pakken kunnen krijgen, wel even via de mail contact gehad. Ik weet - nog steeds - niets. Ben wel een klein beetje klaar met wachten eigenlijk.![]()
En idd..
xzaz, Zwabberhark en Littlecreep veel plezier.
Je moet maar zo denken.... het had ook te warm kunnen zijn voor een loopje in augustus.Snap ik. Ik vind het ook raar hoe ze daar met mensen omgaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef hatsaflats het volgende:
Tof Quoi!
Ik heb de manager niet te pakken kunnen krijgen, wel even via de mail contact gehad. Ik weet - nog steeds - niets. Ben wel een klein beetje klaar met wachten eigenlijk.![]()
Ben je niet bang dat je met een loopje je achillespees teveel belast?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik twijfel nog of ik straks de ronde van Oost loop of dat ik morgen loop.![]()
Ronde van West neem ik aan? Gezellie. Tot zo!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik twijfel nog of ik straks de ronde van Oost loop of dat ik morgen loop.![]()
Offtopic: godsamme wat jeukt die hechting + korst op mijn kop. Morgenvroeg hechting eruit gelukkig. Lekker krabben![]()
(Ja ja voorzichtig)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
DIt, zonder het petje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
Kort- kort en een petje voor de regenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
"Ronde Van Oo..." Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beëindigd wegens meerdere meldingen van derden over auteursrechtschendingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
http://road.cc/content/ne(...)lassic-north-england
![]()
![]()
![]()
voor Quoi
voor Hats
voor d'n Zwabber (en loopt pijll nou ook?)
En verder, iedereen die gaat lopen: veel plezier!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
De ronde van Oost is dus gewoon een hobbelrondje hier door het parkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je met een loopje je achillespees teveel belast?![]()
![]()
Volgens Zwabbert is het een heus loopje!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De ronde van Oost is dus gewoon een hobbelrondje hier door het park![]()
Das de ronde van West. Daar woon ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens Zwabbert is het een heus loopje!![]()
![]()
O, ja, ik denk altijd in links en rechts en boven en onder, niet in windrichtingenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das de ronde van West. Daar woon ik niet![]()
![]()
Pijll loopt ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:14 schreef Yuki het volgende:
voor Quoi
voor Hats
voor d'n Zwabber (en loopt pijll nou ook?)
En verder, iedereen die gaat lopen: veel plezier!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zeker geen brildrager?quote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat is voor mij niet echt een optiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wel, en draag geen petje (ook geen bril met hardlopen)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Want?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet echt een optie![]()
Hij heeft geen witte stippellijn op het midden van de weg om aan te houdenquote:F means you're fucked![]()
Ik loop vaak in een bos en dan zie ik de bomen niet meer. Ben nogal kippig zonder brilquote:
Ik zou ook echt niet zonder bril/lenzen gaan lopen. Dan zou ik de eventuele witte stippellijn op de weg niet eens zien.![]()
Ik raak de weg ook met mijn lenzen in nog kwijt, dus zonder maar helemaal niet doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zou ook echt niet zonder bril/lenzen gaan lopen. Dan zou ik de eventuele witte stippellijn op de weg niet eens zien.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo...GotC is nu haar rondje aan het doen, daarna ga ik ook nog even een uurtje.
Veel succes alle lopers vanavond!
En Quoi
F means you're fucked![]()
Wat was de stelregel ook weer als je ziek bent geweest en weer wil gaan lopen? Ben nu een week in de lappenmand, maar het gaat nu eindelijk weer de goede kant op geloof ik, dankzij een paardenmiddel van de apotheek.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Volgens mij geldt als vuistregel dat je het aantal dagen koorts ook als aantal dagen rust moet nemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:40 schreef flipsen het volgende:
Wat was de stelregel ook weer als je ziek bent geweest en weer wil gaan lopen? Ben nu een week in de lappenmand, maar het gaat nu eindelijk weer de goede kant op geloof ik, dankzij een paardenmiddel van de apotheek.F means you're fucked![]()
Zo! Net terug van mijn rondje. Ik heb vandaag bedacht dat ik volgende maand voor de eerste keer mee ga doen aan een hardloopwedstrijd, en vandaag alvast gedeeltelijk het parcours gelopen.
Ging op zich best aardig. Bij het warmlopen voelde ik wat pijntjes in m'n onderbenen,die doorbleven zetten toen ik ook iets harder ging lopen. Pas na 15 minuten ging het wat beter - maar dat was ook meer een beetje de kick omdat ik een fietser aan het inhalen was. Altijd leuk. Ik heb eigenlijk het lekkerste gelopen tijdens de laatste 10 minuten - m'n cooling down. Ik heb daar lekker ontspannen kunnen lopen met een aardig tempo.
GPS was wel slecht zie ik, want er zitten ontzettend veel pieken en dalen in m'n snelheid.
https://www.endomondo.com/workouts/397826292/16272361Oh.![]()
Jij had er flink de sokken inquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef Nat-Water het volgende:
Zo! Net terug van mijn rondje. Ik heb vandaag bedacht dat ik volgende maand voor de eerste keer mee ga doen aan een hardloopwedstrijd, en vandaag alvast gedeeltelijk het parcours gelopen.
Ging op zich best aardig. Bij het warmlopen voelde ik wat pijntjes in m'n onderbenen,die doorbleven zetten toen ik ook iets harder ging lopen. Pas na 15 minuten ging het wat beter - maar dat was ook meer een beetje de kick omdat ik een fietser aan het inhalen was. Altijd leuk. Ik heb eigenlijk het lekkerste gelopen tijdens de laatste 10 minuten - m'n cooling down. Ik heb daar lekker ontspannen kunnen lopen met een aardig tempo.
GPS was wel slecht zie ik, want er zitten ontzettend veel pieken en dalen in m'n snelheid.
https://www.endomondo.com/workouts/397826292/16272361
F means you're fucked![]()
Gelukkig kon ik de thermometer nergens vinden (volgens mij hebben we er zelfs 2, maar waar?). Zondag vlieg ik, dus dan donderdag en zaterdag nog maar even als het me uberhaubt luktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij geldt als vuistregel dat je het aantal dagen koorts ook als aantal dagen rust moet nemen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:33 schreef mosselmossel het volgende:
Ik raak de weg ook met mijn lenzen in nog kwijt, dus zonder maar helemaal niet doenKennen we niet iemand die jullie dan eventueel kan begeleiden??quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zou ook echt niet zonder bril/lenzen gaan lopen. Dan zou ik de eventuele witte stippellijn op de weg niet eens zien.![]()
Ik zou vandaag beginnen met mijn schema maar ik pas de eerste dag al![]()
De hele ochtend in de regen gestaan met de leerlingen (kennismakingsdag). Ik was compleet doorweekt en hebt het niet echt meer warm gekregen daarna. Ik weet nu wel 100% zeker dat mijn regenjas niet gemaakt is om 4uur waterdicht te blijven.
Ik pak maar weer een nieuwe kop thee.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: