Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Op dinsdag 26 augustus 2014 17:36 schreef Satijn het volgende: Gisteren een fijn softshell jasje gescoord bij de Lidl! (waterafstotend, en winddicht staat er op). In flitsend paars. [ afbeelding ]
Wat trekken jullie aan bij dit weer? Ik heb verder een 3-kwartbroek, en een dun topje, maar dat is niet echt geschikt nu.
Loop ze vanavond in de Ronde van West! Wel gezellig daar Er zullen er vast ook een hoop van m'n oude loopgroep zijn (en waarschijnlijk ook wel van m'n nieuwe, maar die ken ik nog niet )
Ik heb het Lidl jasje gister ook gepast omdat mijn huidige softshell-jack (van de Aldi) aan vervanging toe is maar ik heb 'm weer terug gelegd. Veel dunner dan mijn huidige en ik was erg bang dat ie op m'n armen (bij korte mouwen eronder) erg zou gaan plakken (die ik nu heb ik gewoon lekker ruw vanbinnen).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Op dinsdag 26 augustus 2014 17:36 schreef Satijn het volgende: Wat trekken jullie aan bij dit weer? Ik heb verder een 3-kwartbroek, en een dun topje, maar dat is niet echt geschikt nu.
Ik heb de manager niet te pakken kunnen krijgen, wel even via de mail contact gehad. Ik weet - nog steeds - niets. Ben wel een klein beetje klaar met wachten eigenlijk.
Ik heb de manager niet te pakken kunnen krijgen, wel even via de mail contact gehad. Ik weet - nog steeds - niets. Ben wel een klein beetje klaar met wachten eigenlijk.
Snap ik. Ik vind het ook raar hoe ze daar met mensen omgaan.