Ik had het dan ook over het in het algemeen. Niet alleen in het vliegtuigquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:34 schreef Susie het volgende:
[..]
De wereld van een vliegtuig is 10 uur lang erg klein
Er zijn genoeg apps om schrijven te oefenen bijvoorbeeld. Is de mijne erg fan van. Zeker wel goede motoriek oefening.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:31 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hmmz daar ben ik het niet helemaal mee eens. Enige wat ik zou kunnen bedenken is een kleine vorm van coordinatie. Maar ik vind met je vinger over een scherm schuiven, weinig met motoriek te maken hebben. En daarbuiten schijnt het licht dat van zo'n apparaat komt je slaapritme te verstoren, ook bij volwassenen.
Nu is het niet zo dat hij nooit eens even met de ipad mag spelen hoor. Hij weet beter hoe dat ding werkt dan ikHij vind het zelf niet zo heel boeiend gelukkig, meestal is hij hem na 10 min weer zat.
Het is niet tastbaar genoeg.
Oh en bedankt voor je linkje!![]()
Dat scheelt nog weer even zoeken. Daar ga ik straks ook nog even meelezen.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:34 schreef Susie het volgende:
[..]
De wereld van een vliegtuig is 10 uur lang erg klein
Groooote hit hier jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Er zijn genoeg apps om schrijven te oefenen bijvoorbeeld. Is de mijne erg fan van. Zeker wel goede motoriek oefening.
Ander uitdagende apps qua letters leren bijvoorbeeld vindt hij ook geweldig.
Dat wisselt hij af met lekker auto's wassen wat niet gericht is op leren maar wel het einde is voor kleine jongetjes.
Dat zo af en toe een half uurtje zodat ik kan koken. Ik vind het een prima verdeling zo.
Dat licht vind ik overdag weinig anders dan een tv. Die gaat hier toch ook echt wel eens aan voor hem.
In het vorige topic staan trouwens foto's van dingetjes die ik voor onderweg voor in de auto gemaakt had. Geen ipad
Pinterest brengt veel inspiratie voor zulke dingen.
Ik was dan ook wel een beetje aan het azijnzeiken over het licht hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Er zijn genoeg apps om schrijven te oefenen bijvoorbeeld. Is de mijne erg fan van. Zeker wel goede motoriek oefening.
Ander uitdagende apps qua letters leren bijvoorbeeld vindt hij ook geweldig.
Dat wisselt hij af met lekker auto's wassen wat niet gericht is op leren maar wel het einde is voor kleine jongetjes.
Dat zo af en toe een half uurtje zodat ik kan koken. Ik vind het een prima verdeling zo.
Dat licht vind ik overdag weinig anders dan een tv. Die gaat hier toch ook echt wel eens aan voor hem.
Je vroeg tips voor in het vliegtuig en de ipad schrap je gelijk. Dus niet echt algemeen. En als hij toch zo lang slaapt en rustig is tijdens reizen, zou ik mij zeker geen breuk sjouwen aan speelgoed. Dan is juist een ipad lekker makkelijk. Kan hij alles op doen wat hij ook in een kleurboek kan, of met speelgoed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over het in het algemeen. Niet alleen in het vliegtuig![]()
Hij is gelukkig van nature vrij rustig dus hij zal niet de boel bij elkaar jengelen.
Meestal gaat hij zitten, doet zijn ogen dicht en wordt wakker als we er zijn.
Vorig jaar zijn we met de auto naar Kroatie gereden. Da's een rit van zo'n 16/17 uur incl pauzen.
Hij viel na 5 minuten in slaap en werd pas wakker in Slovenie. Zo'n 2 uurtjes voor aankomst bij de camping.
De Ipad blijft hoe dan ook thuis. Het is ook niet zo'n hele grote en de batterij gaat niet heel lang mee. Wil ook niet teveel waardevolle spullen meenemen naar dat land.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:49 schreef Susie het volgende:
[..]
Je vroeg tips voor in het vliegtuig en de ipad schrap je gelijk. Dus niet echt algemeen. En als hij toch zo lang slaapt en rustig is tijdens reizen, zou ik mij zeker geen breuk sjouwen aan speelgoed. Dan is juist een ipad lekker makkelijk. Kan hij alles op doen wat hij ook in een kleurboek kan, of met speelgoed.
Dankje!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:12 schreef ferrari_rood het volgende:
clubsoda promoveren wat knap. Waar promoveer je in?
en hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:13 schreef _Bar_ het volgende:
Kwijlen check! Elke dag minimaal 3 andere shirtjes aan.
smorgens zijn pyama en slaapzak nat gekwijld beddengoed nat.
Onze zoon is aflopen dinsdag van zijn keel en neus amandelen verlost. We hadden eigenlijk gehoopt dat dit ook een einde zou maken aan het kwijlen.quote:
Een tuut als in tuitbeker? Of knuffelding?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef _Bar_ het volgende:
Als het nog maar zo kort geleden is van de operatie zou ik het nog even tijd gunnen.
heeft jou zoon nog een tuut?
een fopspeenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Een tuut als in tuitbeker? Of knuffelding?
Ja we kijken het nog rustig aan, geen pressure ofzo. Ik had ook niet verwacht dat het binnen een week voorbij zou zijn, maar had misschien wel gedacht dat het minder werd.
Achteraf denk ik dat het juist erger is omdat slikken pijnlijk was.
Oh haha, nee die heeft hij nooit gehad/gewild.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:32 schreef Nostalgist het volgende:
Soneal vanmorgen: Waar gaan sterren overdag's naar toe, Papa?
Die sluit mooi aan op de vraag waar de maan is als de zon er is....quote:Op woensdag 3 september 2014 09:32 schreef Nostalgist het volgende:
Soneal vanmorgen: Waar gaan sterren overdag's naar toe, Papa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |