TS wil via de vloeren de verkopende partij zoveel mogelijk dwarsbomen omtrent iets (wat, dat is tot nu toe onduidelijk) met de oplever data.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef Wespensteek het volgende:
en maakt misbruik van recht wel erg aannemelijk.
Dat klopt, had ik toch al gezegd? Hoop dat jullie snappen dat ik niet op de details in kan gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
TS wil via de vloeren de verkopende partij zoveel mogelijk dwarsbomen omtrent iets (wat, dat is tot nu toe onduidelijk) met de oplever data.
Die vloer interesseert hem dan ook ook niet, de verkopende partij dwarsbomen des te meer.
Mwah, speelt wel degelijk mee lijkt me. In hoeverre kan je zoiets verwachten in een huis uit dat jaar. Er moet wel echt eea voor verandert worden, je kan niet zomaar op je houten balken zwaluwplaten schroeven en daar overal beton op storten, dat kan constructie-technisch nog weleens verkeerd uitpakken, want veel meer gewicht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Is de vraag niet terug te brengen tot: 'betonnen tussenvloeren in een huis uit 1929, bestaat dat wel?'
Of is dit te kort door de bocht?
Heeftie je vrouw geneukt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:56 schreef syrusmd het volgende:
[..]
Dat klopt, had ik toch al gezegd?
Daar kom je denk ik niet zo ver mee. Als je ergens je verhaal moet doen, prikken ze daar zo doorheen. Dat houdt geen stand denk ik. En ik vind het ook nog eens niet kunnen. Ik snap dit niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:56 schreef syrusmd het volgende:
[..]
Dat klopt, had ik toch al gezegd? Hoop dat jullie snappen dat ik niet op de details in kan gaan.
Gast, stel je aanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef syrusmd het volgende:
Ik heb geen vrouw... dus nee. Vindt je dit zelf overigens wel een intelligente vraag?
Als het al voorkomt is het extreem zeldzaam, en ik ben het zelf nog nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Is de vraag niet terug te brengen tot: 'betonnen tussenvloeren in een huis uit 1929, bestaat dat wel?'
Of is dit te kort door de bocht?
Klopt helemaal, maar volgens mij was het nog niet iedereen in dit topic duidelijk dat dit het verhaal is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:56 schreef syrusmd het volgende:
[..]
Dat klopt, had ik toch al gezegd? Hoop dat jullie snappen dat ik niet op de details in kan gaan.
Precies, want dit is zoveel beter en volwassener. Keep telling yourself that.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef syrusmd het volgende:
Als ik aan de onderkant van de samenleving zou zitten zou ik me inderdaad verlagen tot het vernielen van andermans eigendom en me schuldig maken aan een strafbaar feit.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:01 schreef syrusmd het volgende:
Ik ben onvolwassen... maar gelukkig wel succesvol onvolwassen. Als het je soort...je hoeft niet mee te lezen?
Misschien omdat je dan het verschil hoort/voelt? Trap van hout die kraakt en veert mee. Ach, weet ik veel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:06 schreef syrusmd het volgende:
Dat de trap van hout is zegt toch niks, wat heeft dit met de vloer te maken?.
Ook in huizen met betonnen vloeren zijn de trappen vaak nog van houtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien omdat je dan het verschil hoort/voelt? Trap van hout die kraakt en veert mee. Ach, weet ik veel.
Ga jij maar eens aannemelijk maken dat je na bezichtiging met een "bouwer" onmogelijk had kunnen weten dat je woning uit de jaren 20 geen houten vloeren heeft :0)quote:De koper kan zich er niet op beroepen dat de zaak niet aan de overeenkomst beantwoordt wanneer hem dit ten tijde van het sluiten van de overeenkomst bekend was of redelijkerwijze bekend kon zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |