Daar kom je denk ik niet zo ver mee. Als je ergens je verhaal moet doen, prikken ze daar zo doorheen. Dat houdt geen stand denk ik. En ik vind het ook nog eens niet kunnen. Ik snap dit niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:56 schreef syrusmd het volgende:
[..]
Dat klopt, had ik toch al gezegd? Hoop dat jullie snappen dat ik niet op de details in kan gaan.
Gast, stel je aanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef syrusmd het volgende:
Ik heb geen vrouw... dus nee. Vindt je dit zelf overigens wel een intelligente vraag?
Als het al voorkomt is het extreem zeldzaam, en ik ben het zelf nog nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Is de vraag niet terug te brengen tot: 'betonnen tussenvloeren in een huis uit 1929, bestaat dat wel?'
Of is dit te kort door de bocht?
Klopt helemaal, maar volgens mij was het nog niet iedereen in dit topic duidelijk dat dit het verhaal is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:56 schreef syrusmd het volgende:
[..]
Dat klopt, had ik toch al gezegd? Hoop dat jullie snappen dat ik niet op de details in kan gaan.
Precies, want dit is zoveel beter en volwassener. Keep telling yourself that.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef syrusmd het volgende:
Als ik aan de onderkant van de samenleving zou zitten zou ik me inderdaad verlagen tot het vernielen van andermans eigendom en me schuldig maken aan een strafbaar feit.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:01 schreef syrusmd het volgende:
Ik ben onvolwassen... maar gelukkig wel succesvol onvolwassen. Als het je soort...je hoeft niet mee te lezen?
Misschien omdat je dan het verschil hoort/voelt? Trap van hout die kraakt en veert mee. Ach, weet ik veel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:06 schreef syrusmd het volgende:
Dat de trap van hout is zegt toch niks, wat heeft dit met de vloer te maken?.
Ook in huizen met betonnen vloeren zijn de trappen vaak nog van houtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien omdat je dan het verschil hoort/voelt? Trap van hout die kraakt en veert mee. Ach, weet ik veel.
Ga jij maar eens aannemelijk maken dat je na bezichtiging met een "bouwer" onmogelijk had kunnen weten dat je woning uit de jaren 20 geen houten vloeren heeft :0)quote:De koper kan zich er niet op beroepen dat de zaak niet aan de overeenkomst beantwoordt wanneer hem dit ten tijde van het sluiten van de overeenkomst bekend was of redelijkerwijze bekend kon zijn.
Ja, nieuwbouwhuizen. Maar trappen uit 1929 die zijn toch uitgesleten en kraken toch? Of wordt het nu te ingewikkeld voor mij?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook in huizen met betonnen vloeren zijn de trappen vaak nog van hout
Nja whatever die trap doet er niet toe, het gaat mij er om dat als ik bijvoorbeeld bij het oude huis van mijn ouders boven rondloop alles HOUT ademt door veel gekraak en zachte vloeren die een beetje meeveren. Kan mij niet voorstellen dat je dat voor beton aanziet. Om maar niet te spreken van het feit dat houten vloeren enorm veel geluid doorlaten en betonnen vloeren veel minder. Houten vloeren dreunen enorm.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat trap-argument snap ik ook niet echt![]()
Nee dat is geen intelligente vraag, het topic is ook niet zo slim. Wat je doet ook niet maar dat hoeft niet want het is een principe kwestie met wraak als motief. Het is in elk geval vermakelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef syrusmd het volgende:
Vindt je dit zelf overigens wel een intelligente vraag?
Maar als er toch een toplaag ligt over een betonnenvloer met isolatie etc en dan zeg parketquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:19 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Nja whatever die trap doet er niet toe, het gaat mij er om dat als ik bijvoorbeeld bij het oude huis van mijn ouders boven rondloop alles HOUT ademt door veel gekraak en zachte vloeren die een beetje meeveren. Kan mij niet voorstellen dat je dat voor beton aanziet. Om maar niet te spreken van het feit dat houten vloeren enorm veel geluid doorlaten en betonnen vloeren veel minder. Houten vloeren dreunen enorm.
Inderdaad, ik ben ook heel vervelend. Sorry, zo geboren...doe je niks aan...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef RickN het volgende:
Hij glijdt af van naïve consument die mogelijk genaait is tot een ongeloofwaardige, onoprechte, wraakzuchtige naaier die zichzelf "principieel" durft te noemen. Zo sneu....
Eh... je zei toch net van wel (wraak als motief)?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:30 schreef syrusmd het volgende:
Nee, wraak is niet het motief. Ik wil weten of het verschil tussen hout/beton afbreuk doet aan de waarde/duurzaamheid van de woning. Verder... wat ik eerder heb verteld.
Je realiseert je niet dat jij wel eens voor de extra kosten van verkoper kan opdraaien?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:32 schreef syrusmd het volgende:
Maar wie hier uiteindelijk voor opdraait (als er iemand voor gaat opdraaien wil dat zeggen) zal me werkelijk aan m'n reet roesten.
Dat parket veert een beetje, zoals het hoort, door de isolatieplaten er onder. Maar in een houten huis is dat compleet anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar als er toch een toplaag ligt over een betonnenvloer met isolatie etc en dan zeg parket
dat veert dan toch ook etc
Natuurlijk is hout minder duurzaam dan beton, en gehoriger etcd, maar huizen in die leeftijdscategorie hebben vrijwel NOOIT betonnen tussenvloeren, dus geen hond verwacht dat dat er in zit. De waarde zal er dus ook niet anders door worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:30 schreef syrusmd het volgende:
Nee, wraak is niet het motief. Ik wil weten of het verschil tussen hout/beton afbreuk doet aan de waarde/duurzaamheid van de woning. Verder... wat ik eerder heb verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |