Ik krijg nog geld van haar. Als ik ernaar vraag verwacht ze van me dat ik als een of andere boodschappenjongen het halve land door ga kruisen ervoor. En ja, LETTERLIJK het halve land doorkruisen met meerdere locaties. Overmaken wil ze niet. Dus ik stel voor om gewoon ergens in een kroeg te ontmoeten. Wil ze ook niet. Uiteindelijk afgesproken vanavond bij een vriend van haar, en ze sluit af met de opmerking dat ik niet het lef moet hebben om te annuleren, want het is haar vrije avond.quote:
Idd, afstand..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:21 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ex is 'slecht' met mij, ik niet met hem
Tja, sommigen veranderen ineens in rare wezens en dan is dat 'volwassen' gedrag ver te zoeken. En osms gaat het goed. Maar afstand is vaak wel iets wat je nodig hebt. Zeker als er anderen mee gaan spelen.
Emoties doen gekke dingen met mensenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, een beetje volwassen gedrag mag ik toch wel verwachten toch? Tis geen 16-jarig pubermeisje meer...
Raar dat ze niet wil overmaken, bespaart haar die vrije avondquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
Waar komt die arrogantie opeens vandaan?
Dwarsliggen om het dwarsliggen, herkenbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg nog geld van haar. Als ik ernaar vraag verwacht ze van me dat ik als een of andere boodschappenjongen het halve land door ga kruisen ervoor. En ja, LETTERLIJK het halve land doorkruisen met meerdere locaties. Overmaken wil ze niet. Dus ik stel voor om gewoon ergens in een kroeg te ontmoeten. Wil ze ook niet. Uiteindelijk afgesproken vanavond bij een vriend van haar, en ze sluit af met de opmerking dat ik niet het lef moet hebben om te annuleren, want het is haar vrije avond.
Vrouwen![]()
Ik zou het best kunnen. Mijn hele leven wel denk ik. Mits wel met een redelijk inkomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Dan zou ik m'n leven drastisch moeten omgooien en van allerlei hobbies moeten zien te vinden ofzo
Maar jullie hebben al afstand gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Idd, afstand..Meer dan die paar meter nu
Ik werd wakker gebeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou echt he.. Zo lekker dat ik 'm uit heb gezet en verder ben gaan snoozenMet als gevolg dat ik een half uur later in paniek wakker werd
De bitch!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg nog geld van haar. Als ik ernaar vraag verwacht ze van me dat ik als een of andere boodschappenjongen het halve land door ga kruisen ervoor. En ja, LETTERLIJK het halve land doorkruisen met meerdere locaties. Overmaken wil ze niet. Dus ik stel voor om gewoon ergens in een kroeg te ontmoeten. Wil ze ook niet. Uiteindelijk afgesproken vanavond bij een vriend van haar, en ze sluit af met de opmerking dat ik niet het lef moet hebben om te annuleren, want het is haar vrije avond.
Vrouwen![]()
Geld zou wel fijn zijn ja. Dat je nog wel de dingen kan doen die je wilt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou het best kunnen. Mijn hele leven wel denk ik. Mits wel met een redelijk inkomen.
Nou, niet genoeg. Hij woonde altijd al redelijk in de buurt. Maar nu merk ik toch wel dat het erg dichtbij is, op zich niet zo'n ramp hoor, gun hem het van harte. Ms is het ook meer het ideequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jullie hebben al afstand gehad
Zie je hem nu ook echt vaker dan? Toen ik buren was met m'n ex heb ik hem eig zelden tot nooit gezien
Denkd at dat het vooral is. Als het in de praktijk ook nog eens tegenvalt is dat een tweede. Maar volgens mij valt dat wel mee tot nu toe van wat ik heb gelezen.quote:
Hopelijk kom je niet aan de beurtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:31 schreef Belsezar het volgende:
Oh crap, "vrienden" op facebook dagen elkaar uit voor de ice bucket challenge
Ze doen maar lekker, ik vertik alle hypes, dus deze ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:31 schreef Belsezar het volgende:
Oh crap, "vrienden" op facebook dagen elkaar uit voor de ice bucket challenge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |