SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Het is al maanden "CenterParcs Utopipo"quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Inderdaad, het is een vakantiepark geworden.
En een jengelende vriendin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:00 schreef Annelies1980 het volgende:
Goedemorgen!!
Dus Ruud werd vannacht weer wakker? Mjah ook niet gek met een kakkerlak naast je en de kakkerlakken vlak achter je die een feestje bouwen!
Ik zou wel eens willen weten of die Bram nog wel eens kijkt, die lacht toch de ballen uit zijn broek. Dat is de grote winnaar van Utopiaquote:
hij kan zij geluk niet opquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten of die Bram nog wel eens kijkt, die lacht toch de ballen uit zijn broek. Dat is de grote winnaar van Utopia
Ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten of die Bram nog wel eens kijkt, die lacht toch de ballen uit zijn broek. Dat is de grote winnaar van Utopia
Zo'n vrouw gun je je ergste vijand nog niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook zo leuk dat bil zo vaak post ontvangt van haar medebewoners van die schroothoop. NOTquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Marjet slaapt niet. Zie haar ogen bewegen. En weer draaien.
Je kunt een ei in haar kont gaarkoken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Marjet slaapt niet. Zie haar ogen bewegen. En weer draaien.
Je kunt een ei in haar kont gaarkoken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef hampie1340666 het volgende:
goedemorg, ik ben nieuw hier. mag ik meedoen.
Slinger de sirene maar aan hoor!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:35 schreef Giggio het volgende:
reveille!!! alarm aan...opstaan wakker worden... joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee
g'morgen aan allen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef hampie1340666 het volgende:
Goedemorgen welkom. Tuurlijk doe lekker mee hier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef hampie1340666 het volgende:
Goedemorgen, van wie ben je fan? En wie wil je als eerste eruit?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef hampie1340666 het volgende:
Oma Nijn toch gelijk uithorenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, van wie ben je fan? En wie wil je als eerste eruit?
Nee die lagen weer tegen elkaar aangeplakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef PTLe het volgende:
goede morgenhebben Billy en Ruud niet meer bij elkaar geslapen ? ik heb het een en ander gemist ?
Gadverdamme ...................dank je !quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee die lagen weer tegen elkaar aangeplakt.
Ik weet graag wat voor vlees ik in de kuip hebquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, van wie ben je fan? En wie wil je als eerste eruit?
kom je vanzelf achter omaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet graag wat voor vlees ik in de kuip heb![]()
Solly, dat ik je deze ransige mededeling op de vroege morgen moest doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
Gadverdamme ...................dank je !
Wel geslapen niet geneukt. Het schiet al op :-Dquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef PTLe het volgende:
goede morgenhebben Billy en Ruud niet meer bij elkaar geslapen ? ik heb het een en ander gemist ?
Tja er is wat voor te zeggen , sopper of geen sopperquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet graag wat voor vlees ik in de kuip heb![]()
Het is weer goed hoor. Billy heeft Ruud lange tijd wakker gehouden omdat ze wilde praten. Maar Ruud wilde niet. Wordt misschien vandaag vervolgd. Wel leuk dat dokter Hamburger zei dat Ruud rust moeten hebben voor het slapen gaan en dat egoiste Billy hem dat ook zo fijn gunt. Een fijne vriendin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef PTLe het volgende:
Tis je vergevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Solly, dat ik je deze ransige mededeling op de vroege morgen moest doen.
ja he? wat een meelevendheid!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:42 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het is weer goed hoor. Billy heeft Ruud lange tijd wakker gehouden omdat ze wilde praten. Maar Ruud wilde niet. Wordt misschien vandaag vervolgd. Wel leuk dat dokter Hamburger zei dat Ruud rust moeten hebben voor het slapen gaan en dat egoiste Billy hem dat ook zo fijn gunt. Een fijne vriendin.
Och hemel, die discussies zijn mij te vermoeiendquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:42 schreef PTLe het volgende:
[..]
Tja er is wat voor te zeggen , sopper of geen sopper![]()
Ja en dat voor een meisje van fakking 32.quote:
Al gedaan door Isa.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:44 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Wie doet de koeien vandaag?
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef hampie1340666 het volgende:
Isa heeft dequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:44 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Wie doet de koeien vandaag?
Bij mij onderhand ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Och hemel, die discussies zijn mij te vermoeiend
Sssttt niet over praten, anders wordt hij misschien wakkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:38 schreef Mirjam152 het volgende:
René heeft zijn mond nog dicht. Nog wel.
[ afbeelding ]
die cd staat al op 1 !!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef hampie1340666 het volgende:
heeft lot al bericht gehad van die rappe jonge om een cd op te nemen.
En dan gaat die giechel de hele dag niet meer dichtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:45 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Sssttt niet over praten, anders wordt hij misschien wakker
ja, laat hem lekker slapen. het regent pijpenstelen en dan wil hij vast niet naar buiten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:45 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Sssttt niet over praten, anders wordt hij misschien wakker
Was grapjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:46 schreef hampie1340666 het volgende:
[..]
komt niet echt spontaan over.
ik nam het ook niet serieusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Was grapje![]()
Tip: neem het hier niet al te serieus
Waarom heb je nummer 1340666 gekozen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:46 schreef hampie1340666 het volgende:
[..]
komt niet echt spontaan over.
Welkom!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef hampie1340666 het volgende:
nee, ik zou niemand hier al te serieus nemen. en ook niet schrikken als het af en toe een beetje azijnerig overkomt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Was grapje![]()
Tip: neem het niet niet al te serieus
ReNEE zou een goede juke-box zijn. Je gooit er een kwartje in en hij speelt de hele dag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:46 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
En dan gaat die giechel de hele dag niet dicht
1340 - cc inhoud van mijn harley, en 666 gewoon omdat het magquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom heb je nummer 1340666 gekozen?
Welkom danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:47 schreef hampie1340666 het volgende:
[..]
ik nam het ook niet serieus
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:48 schreef notturna het volgende:
[..]
ReNEE zou een goede juke-box zijn. Je gooit er een kwartje in en hij speelt de hele dag.
Alleen wat hij afspeelt is waardeloos.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:48 schreef hampie1340666 het volgende:
[..]
1340 - cc inhoud van mijn harley, en 666 gewoon omdat het mag
666 oh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:48 schreef hampie1340666 het volgende:
[..]
Tttsss vanas is al twee uur bezig. Zo jammer dat ze die elke ochtend buiten de streams houdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:47 schreef voederbak het volgende:
Hoe is het meet de harde werkers? Nederland is alweer een uur bezig..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Hij krijgt van mij een kwartje als hij zijn lelijke smoel houdt
Kop moet eerst bijtrekken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tttsss vanas is al twee uur bezig. Zo jammer dat ze die elke ochtend buiten de streams houden
eigenlijk vind ik joey een balletje, maar rene er uit en daarna billy.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:48 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Welkom dan![]()
maar serieus: wie vindt je wel oke en wie vindt je niet oke in de loods?
stiekum de kakkerlakken de loods uitlaten zodat Geus ze niet zietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tttsss vanas is al twee uur bezig. Zo jammer dat ze die elke ochtend buiten de streams houden
uit het hele programma of bepaalde onderdelen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:50 schreef notturna het volgende:
[..]. Het mooie van een jukebox is dat je de stekker eruit kan trekken. Wie weet een ideetje voor de redactie?
Nou dan zeggen wij hier: VAN HARTE WELKOMquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:50 schreef hampie1340666 het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik joey een balletje, maar rene er uit en daarna billy.
Ik bedoelde eigenlijk de stekker uit ReNEE trekken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
uit het hele programma of bepaalde onderdelen?
Da gaa nooit nie gebeuren meerquote:
thnxquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:51 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nou dan zeggen wij hier: VAN HARTE WELKOM![]()
![]()
![]()
![]()
thnx.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:51 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nou dan zeggen wij hier: VAN HARTE WELKOM![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee je gaat het Helmondse plat praten overnemen.quote:
ach vind dattie het verdient om daar nog een paar weken te zitten... nu al loslaten zie ik niet als een straf... bij moet eerst breken !!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de stekker uit ReNEE trekken.
Welkom en veel plezier hier....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:48 schreef hampie1340666 het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ineens de hele groep zich tegen hem keert, maar daar is deze kliek te slap voor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach vind dattie het verdient om daar nog een paar weken te zitten... nu al loslaten zie ik niet als een straf... bij moet eerst breken !!
hahahaha, dank je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welkom en veel plezier hier.... [ link | afbeelding ]
Ieuwl ik voel mijn ontbijt omhoog komen.quote:
De koffie geest in dit gevalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:56 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Of ze wordt bewogen door een entiteit.
Er valt niks optelichtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:58 schreef pullup het volgende:
Dat was de dag van CollieZe ligt er weer in.
ligt ze weer te stink vingeren,quote:
Ben ook gelijk over geschakeld!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:00 schreef Annelies1980 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE geen zendercheck voor Renee... laat die vent....
En die stream er ook vanaf, ik heb pas 1 kop koffie op, ik trek da gezicht van dat mens nog niet.
Mooie match, dan kunnen zij trouwen daar ipv B&R.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:00 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wat ziet Rene er lekker fris uit. Hij zou een droomstelletje kunnen zijn met Vanessa.
is gewoon een lekker dingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:01 schreef Raskolnikow het volgende:
Charlotte lijkt best slank met dat dekbed helemaal over d'r heen.
Aha hij heeft zijn roddelbroek weer aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:01 schreef hampie1340666 het volgende:
renee zijn trainings broek weer aan wordt dus niet bouwen
En dan snel een nieuwe kandidaat er in die hoogzwanger is zodat ze nog net Utopia USA voor zijn met een Utopiababy.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Mooie match, dan kunnen zij trouwen daar ipv B&R.
Nee hij draait zij hele riedel weer af vandaag!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:01 schreef hampie1340666 het volgende:
renee zijn trainings broek weer aan wordt dus niet bouwen
Zonde van je kwartje , gewoon ze bek dicht slaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Hij krijgt van mij een kwartje als hij zijn lelijke smoel houdt
ach ja stom van mijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Aha hij heeft zijn roddelbroek weer aan.
Dat zou er wel op duiden dat de redactie wanhopig is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
En dan snel een nieuwe kandidaat er in die hoogzwanger is zodat ze nog net Utopia USA voor zijn met een Utopiababy.
Die is leuk !!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welkom en veel plezier hier.... [ link | afbeelding ]
Ik moet een beetje lachen om die prutsers vanochtendquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:04 schreef doodmoe het volgende:
Het is 9 uur geweest, ze zijn alweer druk aan het werk met zijn allen![]()
Die kas wordt goed gevuld zo, goed bezig
Ach elke broek is bij hem een roddelbroek. Verdomd als vrouw schaam ik me nog voor dat roddelgedrag van hem.quote:
ikquote:
vind het al leuk om hier te lezen soms beter dan naar de streams te kijkenquote:
Zou die vriendin van 'm al naar z'n ex-vrouw in Canada gevlucht zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach elke broek is bij hem een roddelbroek. Verdomd als vrouw schaam ik me nog voor dat roddelgedrag van hem.
oei, gaat hier goed wat fout, ach ja tekenen en typen gaat ook niequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:05 schreef hampie1340666 het volgende:
[..]
ik
[..]
vind het al leuk om hier te lezen soms beter dan naar de streams te kijken
Aubergine er in. Ver en hard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Zonde van je kwartje , gewoon ze bek dicht slaan![]()
Oh, nu alweer?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:11 schreef HiDiHo het volgende:
Rene, er moet iets veranderen......jeh right
Dat zegt hij net zo vaak als Ron zei dat hij weg gingquote:
Als hij zijn peukie op heeftquote:
Hij veranderd dagelijks , en er komt weinig uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:11 schreef HiDiHo het volgende:
Rene, er moet iets veranderen......jeh right
prutsers... dan heb je het niet over de bewoners daar want die doen niets, zelfs niet prutsenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lachen om die prutsers vanochtend
Toch had Rienk wel gelijk. Wie is Renee om te bepalen wat goed en slecht is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:09 schreef voederbak het volgende:
Mooie dag voor een flink conflict tussen ReNEE en Rienk.
das wel jammerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:16 schreef HiDiHo het volgende:
Dat yoga van Nico zie je ook nooit meer...
Lekker rustig vandaag dan zonder geschreeuwquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Vanessa wordt verkouden en gaat terug naar bed.
Omdat Vanfless van de hygiëne is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:17 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Toch had Rienk wel gelijk. Wie is Renee om te bepalen wat goed en slecht is?
Dat is ook met Vanas... zij roept opruimen opruimen. Maar er zijn ook mensen die het oke vinden als het wel rommelig is. Wie is zij om te bepalen hoe schoon het moet zijn?
Ik denk dat ze voor Rienk geen slank lichaam nodig hadquote:
Hij wil het plan van Aike uitvoeren. O.a. wil hij loon naar werken introduceren. LauraA is voor. René ziet dingen gebeuren 'dat kan niet'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rene is weer plannen aan het smeden
Lullen doet ie genoeg, maar nou nog die handjes laten wapperen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rene is weer plannen aan het smeden
Wat zal lauraA dan weinig verdienen, eens per twee weken een ontbijt smeren is nou niet echt hard werkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:21 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hij wil het plan van Aike uitvoeren. O.a. wil hij loon naar werken introduceren. LauraA is voor. René ziet dingen gebeuren 'dat kan niet'.
Maar de B&B is wel duur en daar krijgt Laura dan, geheel onterecht, een deel van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:21 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat zal lauraA dan weinig verdienen, eens per twee weken een ontbijt smeren is nou niet echt hard werken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef Poezewoes het volgende:
Als René per zin die hij uitspreekt 1 eurocent krijgt, was hij de rijkste man van de wereld.
Wat zit daar voor talent in die graftakkenloods?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef Mirjam152 het volgende:
Colinda leest het plan van Aike deels voor. Het staat vol met dooddoeners zoals: doelen stellen, anticiperen, gebruik maken van talenten, geen bijdrage = geen extra's.
Aike. Ze heeft dat 'plan' vlak voor haar vertrek aan Nico gegeven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef HiDiHo het volgende:
Wie heeft die regels geschreven? Huub?
En ze dacht ik ga toch weg...laat dat plan maar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:23 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Aike. Ze heeft dat 'plan' vlak voor haar vertrek aan Nico gegeven.
Yupquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
ze hebben al een keer tegengestemd volgens mij
Rene zal de leider zijn en hij zal dus gaan bepalen wat goed en niet goed is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Er komt - volgens het plan - een 'grote lijnen team' waar mensen hun plannen in moeten dienen en die adviseren over het plan en de uitvoering. Laat mij raden .... René komt in het grote lijnen team.
En heel onnozel uit je zwakbegaafde ogen kijken terwijl een ander je "mutsenlijn" regelt, levert ook al niets op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:21 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat zal lauraA dan weinig verdienen, eens per twee weken een ontbijt smeren is nou niet echt hard werken
Hoi natuurlijk, altijd leuk vers bloedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef hampie1340666 het volgende:
Over haar graf regeren en laten blijken dat ze het eigenlijk ALLEMAAL wist.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ze dacht ik ga toch weg...laat dat plan maar?
Maakt staart niet uit, die doet niks in overleg!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar misschien is de samenstelling van de groep nu anders....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Er komt - volgens het plan - een 'grote lijnen team' waar mensen hun plannen in moeten dienen en die adviseren over het plan en de uitvoering. Laat mij raden .... René komt in het grote lijnen team.
Daar hoeft ze niets voor te doen, alles is door anderen geregeld. En ook die B&B kost haar geen moeite. Loon naar werken... dan zal Lautje niet veel verdienen lijkt mequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:25 schreef voederbak het volgende:
[..]
En heel onnozel uit je zwakbegaafde ogen kijken terwijl een ander je "mutsenlijn" regelt, levert ook al niets op.
Nou die doorzien die staart nog niet!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Hij aast op beslissingsbevoegdheid. Laat ze er niet intrappen dat hij die gaat krijgen...
Met Staartmans en Steukmuisje zou je dat wel kunnen zeggen.......quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar misschien is de samenstelling van de groep nu anders....
Helaas. Wil hem wel eens door zien draaien, omdat hij zijn zin niet krijgtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou die doorzien die staart nog niet!
Aha, zit dat zo. Ik vroeg me toch al af waar al dat spul voor het verven en zo vandaan kwam de laatste dagen. Ze vinden het nu wel weer genoeg dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:26 schreef beequeen het volgende:
René is waarschijnlijk gewoon teruggefloten. Ik hoorde hem zeggen dat hij wel wil verbouwen maar niet te rigoureus.
Kan hij weer opnieiuw beginnen met zijn kladblokje.
Die gaat altijd door jaquote:
Gisteren protesteerden Rienk en Ruud al tegen hem. En Joey heeft hem door. Ik hoop dat hij snel door de man valt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:28 schreef voederbak het volgende:
Maar ondertussen heeft hij al die simpele daar wel keurig voor zijn karretje gespannen. Hij moet zijn eerste foutje nog maken.
Zou die in dienst altijd goed gegeten hebben?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:28 schreef Mirjam152 het volgende:
René heeft erg veel problemen gehad met het brood.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:28 schreef Mirjam152 het volgende:
René heeft erg veel problemen gehad met het brood.
[ afbeelding ]
Die verf was opdracht voor lauB. Want kan me niet voorstellen dat ze zomaar uit zichzelf geld uit gaan geven om die loods te verven voor 4 maanden. Zonde van het geld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, zit dat zo. Ik vroeg me toch al af waar al dat spul voor het verven en zo vandaan kwam de laatste dagen. Ze vinden het nu wel weer genoeg dus.
Dat gaat volgens mij niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Gisteren protesteerden Rienk en Ruud al tegen hem. En Joey heeft hem door. Ik hoop dat hij snel door de man valt.
Colinda eerst...laat ze maar eens wat doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:30 schreef Poezewoes het volgende:
Volgende week de elite stem voor René
Dat hoop ik echt en ook die voor steukmuis!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:30 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een leegte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:28 schreef schizolientje het volgende:
Mijn Utopia is als ik mijn sigaretje maar heb ( Laura) en Renee een donkerbruine boterham
Facebook haat hemquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:30 schreef Poezewoes het volgende:
Ze moeten het alleen effe tegen elkaar gaan uitspreken. Dan gaan er balletjes rollen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij niet lang meer duren.
je krijgt niet altijd mee wat de bewoners wel of niet door hebben maar meestal hebben ze het net zo goed door als wij hier, alleen kunnen zij hier niet typen
Scriptwisselquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:32 schreef schizolientje het volgende:
Colli heeft een briefje met plannen van achter gehad en dat leest ze nu voor. Renee loopt nu tegen alle dingen aan die zijn voorgangers al hadden. De nietsdoeners die in de gewone wereld nu ook gekort worden haalt hij aan enz. De grootste nietsdoeners zijn zijn beste vrienden daar toch?
Is geen briefje van achter, maar een plan van Aike.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:32 schreef schizolientje het volgende:
Colli heeft een briefje met plannen van achter gehad en dat leest ze nu voor. Renee loopt nu tegen alle dingen aan die zijn voorgangers al hadden. De nietsdoeners die in de gewone wereld nu ook gekort worden haalt hij aan enz. De grootste nietsdoeners zijn zijn beste vrienden daar toch?
Tot ze allemaal niets doen en dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:32 schreef Mirjam152 het volgende:
Mensen die niet werken, krijgen wel eten maar geen zakgeld.
René: "Zo gaat het buiten ook, je krijgt een uitkering. Maar je wordt wel gekeurd en dan krijg je op termijn niets meer."
Dat Utopia juist niet hoeft te lijken op de buitenwereld, dringt niet tot Staart door.
En dan is alles voor de hardwerkende Rene en Vanas en maken zij samen hun eigen Utopia ervan. Want alleen zij werken hardquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tot ze allemaal niets doen en dan?
dank jequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoi natuurlijk, altijd leuk vers bloed
Werken alleen René en Laura B nogquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tot ze allemaal niets doen en dan?
Het geroddel achter iemands rug krijgen de personen zelf niet mee natuurlijk. Alleen datgene wat recht in hun gezicht gezegd wordt. En dat is vaak een hoop geslijm, dus....... vertekend beeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij niet lang meer duren.
je krijgt niet altijd mee wat de bewoners wel of niet door hebben maar meestal hebben ze het net zo goed door als wij hier, alleen kunnen zij hier niet typen
LauraB doet de hele dag geen fuck, als met d'r kladblokje rondrennen en steuken, en hij roddelt ook alleen maar, wat zal die kas vol raken, niemand krijgt extra geld!quote:
Preciesquote:
wat doet laurab nu eigenlijk de kratjes werden beschilderd door lot en lau. de pizza oven is er ook niet. en voor de rest hobbelt ze een beetje achter joey en lot aan. en zit ze heel de dag met renee te zeikenquote:
Vergeet de kleurenwaaier van Van Beckenhoven Senior nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
LauraB doet de hele dag geen fuck, als met d'r kladblokje rondrennen en steuken.
Of alleen van de akkurrrrrquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik zou wel willen zien dat mensen die niet werken ook geen eten meer krijgen.
Dan gaan ze het stelen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ga daar maar niet teveel op hopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Poezewoes het volgende:
Die nieuwe die erin zal komen voor Sonny, die zal toch wel weten hoe de streamers over staarmans denken en B
Goed planquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Waarschijnlijk wel, maar dat mogen ze nooit laten blijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Poezewoes het volgende:
Die nieuwe die erin zal komen voor Sonny, die zal toch wel weten hoe de streamers over staarmans denken en B
Die discussie ga je nu dus krijgen: wat is wel werk en wat niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
LauraB doet de hele dag geen fuck, als met d'r kladblokje rondrennen en steuken.
Dus zal ik nooit de nieuwe bewoner worden, want ik houd mijn mond niet dicht!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat mogen ze nooit laten blijken
Ik voel een grote antipathie tegen Steukmuisje, waarom in vredesnaamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:36 schreef miertje36 het volgende:
[..]
wat doet laurab nu eigenlijk de kratjes werden beschilderd door lot en lau. de pizza oven is er ook niet. en voor de rest hobbelt ze een beetje achter joey en lot aan. en zit ze heel de dag met renee te zeiken
Maar wie is die klootzak eigenlijk dat hij dat zomaar beslist de eikel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Die discussie ga je nu dus krijgen: wat is wel werk en wat niet?
Wij vinden dat SteekneusB en Billy niet werken. Zij vinden van wel. En Ruud bijvoorbeeld doet de koeien, is ook werk. Dus dan blijft alleen Rienk over. Wie zal René verstaan onder de niet-werkenden?
Zal hij ervaring mee hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:39 schreef Persefoneia het volgende:
Rene weet precies hoe het met uitkeringen werkt. Wat een wijze man is het toch.
Hij noemde Billy "iemand die van aanpakken weet:. Dus de lat ligt niet hoog!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wij vinden dat SteekneusB en Billy niet werken. Zij vinden van wel. En Ruud bijvoorbeeld doet de koeien, is ook werk. Dus dan blijft alleen Rienk over. Wie zal René verstaan onder de niet-werkenden?
God, blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar wie is die klootzak eigenlijk dat hij dat zomaar beslist de eikel!
Ivan brengt niets binnen maar heeft half utopia gebouwd en zorgt er bijv. voor dat Charlotte het schip met geld binnen heeft gehaald met haar sappenbar.. hoe waardeer je dat dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Isa, Nico en Rienkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe van hem opvang. De mensen die niet doen wat hij zegtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hij zal er iig Rienk onder verstaan. Maar wie nog meer??????????????quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:39 schreef Hittepetitje het volgende:
[..]
Hij noemde Billy "iemand die van aanpakken weet:. Dus de lat ligt niet hoog!
ivan deed in het begin veel inderdaad maar nu zie ik hem echt de hele dag niks uitvoeren. voegt ook echt totaal niks meer toequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:40 schreef voederbak het volgende:
[..]
Ivan brengt niets binnen maar heeft half utopia gebouwd en zorgt er bijv. voor dat Charlotte het schip met geld binnen heeft gehaald met haar sappenbar.. hoe waardeer je dat dan.
Vaak als mensen er op deze wijze over spreken, hebben ze er zelf mee te maken gehad.quote:
voorlopig is het al bijna 10.00 uur en heeft ie nog geen poot uitgestokenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:40 schreef schizolientje het volgende:
Renee heeft wel gelijk over veel dingen maar hij lult er alleen maar over en puntje bij paaltje zegt hij niets op de juiste plaats of op de juiste tijd. Nu het verhaaltje schoffelen/oranje hesje, moet hij dat weer de hele dag aan persoon voor persoon gaan vertellen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:40 schreef zwellever het volgende:
De weersvoorspelling van vandaag;
Billy blijkt 32 te zijn en houd heel veel van Ruud,ze wil met hem trouwen,echt dat meen ik.
Rienk haat Nico want die is een wolf in schaapskleren en door en door gemeen en slecht
Vanas vindt dat iedereen moet opruimen en poetsen,zo kan het echt niet langer.
Na 4 uur rekenen komt Gio er achter dat na twee verkochte armbandjes het kas saldo ineens plus 4327,73 euro is.
ReNEE vindt dat er geen groep bestaat in die graftakkenloods,iedereen moet meer van elkaar houden,minder roddelen en Screbeniza was een paradijs in vergelijking met Utopia.
Lot mist de vingers van Walter en gebruikt die van Laura als mager alternatief.
Nageboorte van Rienk dus!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:41 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vaak als mensen er op deze wijze over spreken, hebben ze er zelf mee te maken gehad.
En hoe zij het ervaren is per definitie waar.
Rene is echt het type 'mijn waarheid is de waarheid'. Hele nare eigenschap.
Maar er is ook niemand die hem tegen houd dus gaat hij maar door, er zal vast wel iemand denken he ho is even jij Staartmansquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar wie is die klootzak eigenlijk dat hij dat zomaar beslist de eikel!
Whutquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:39 schreef Hittepetitje het volgende:
[..]
Hij noemde Billy "iemand die van aanpakken weet:. Dus de lat ligt niet hoog!
Laat Vanes een schoonmaak bedrijf beginnen na Utopia.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:42 schreef Mirjam152 het volgende:
En De Fles er weer bij om te zeiken over schoonmaken.
Het is juist slim om met de populaire personen op te trekken en tegen de Tokkies te zijn plus Staart en Minionquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:39 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Dus zal ik nooit de nieuwe bewoner worden, want ik houd mijn mond niet dicht!
Schijnbaar heeft Rene het vermogen om de groep aan zijn lippen te krijgen.quote:
Dat dus...ik ga wel weer wat anders doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:43 schreef Mirjam152 het volgende:
Gio wilde het plan van Aike al in de groep gooien. René wil eerst met iedereen praten over het plan.
Dat wordt dus weer een hele dag lullen voor René, nu met het plan van Aike als aanleiding.
Ze kan beter in het leger gaan werken als leidinggevende, dat past haar beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Laat Vanes een schoonmaak bedrijf beginnen na Utopia.
Heb je haar zien janken gisteren? Daar gaat een hoop energie in zitten hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:43 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Whutmet wat dan ..........ruzie maken en lopen emmeren een hele dag.
van mij mag die staart er snel uit, die bederft mijn stream plezier!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
René vond dat ze nauwelijks wat deed
geen van beide dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:44 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze kan beter in het leger gaan werken als leidinggevende, dat past haar beter.
Ja dan kan je niet meer werken, het kost zoveel energie... en het was de schuld van ruud dus die kost het meeste geld. Zonder Ruud zou marjet vast veel meer geld binnen halenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je haar zien janken gisteren? Daar gaat een hoop energie in zitten hoor.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je haar zien janken gisteren? Daar gaat een hoop energie in zitten hoor.
Talpaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:45 schreef Paule33 het volgende:
Dom zijn ze om gaan alles in de loods veranderen,Rene en LauraB doen nu alles om de geld op te maken en laten iedereen hard werken voor een toekomstige : Utopia II .
Een man was tegen en dat Ivan was..hij probeert het in de Centrale te doen maar niemand die hem steun . Ik heb het gevoel dat Rene door Talpa gestuurd is ,Rene doet nu alles voor Utopia/de muren en niet voor de bewoners zelfs.
Vast niet, de dag is net begonnen, die gaat door totdat die in slaap stortquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Gremdaat weer klaar met preken?
nou, hij heeft nogal wat medebewoners te gaan vandaag over oranje hesje en gekort worden als je niet presteert, maak je borst maar nat. De enige die gestaag zijn gang gaat is Gergio en die laat zich ook niet vande wijs brengen. Heeft ook al wat corvee gedaan met het vieze gele doekje maar daakan hij niets aan doen, daar is hij in gedrild door de keukencommandant en nu weet hij even niet beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Gremdaat weer klaar met preken?
Dus man en kind achterlaten en die graftakkenloods in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is juist slim om met de populaire personen op te trekken en tegen de Tokkies te zijn plus Staart en Minion
De taak welke hij voor haar had, heeft hij ook weer afgenomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
René vond dat ze nauwelijks wat deed
Aike is niet voor niets weggegaan, die wist dat haar plan niet zou gaan werken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:49 schreef Ransjih het volgende:
hij zet ze tegen elkaar op en ik hoop dat hij zijn hand hiermee overspeelt
Dat had hij wel slim gedaan, nadat hij op zijn ziel werd getrapt van het vertrek van Sonny en de matraswisselquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De taak welke hij voor haar had, heeft hij ook weer afgenomen
Niks werkt daarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:51 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Aike is niet voor niets weggegaan, die wist dat haar plan niet zou gaan werken!
Nou dat wordt ook al een mopperkont onder leiding van staartquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:50 schreef sararaats het volgende:
Het doet deugd op Colinda op de streams te zien hihi.
En ik heb weer zalig gedroomd
volgens mij is alleen rienk werknemer. hij had geen inkomen en geen verzekering.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:41 schreef HiDiHo het volgende:
Krijgen ze eigenlijk wel het minimum loon van Utopia BV?
Of zijn ze geen werknemers? hoe zit dat eigenlijk?
Correct!quote:
Dat zou ze niet meer doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:53 schreef pullup het volgende:
Ze zijn Vanessa al weer even aan het volgen die natuurlijk weer alles op aan het ruimen is
Goed toch, geen sloofje meer van staartquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De taak welke hij voor haar had, heeft hij ook weer afgenomen
Zal ik me eens gaan moeien?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou dat wordt ook al een mopperkont onder leiding van staart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |