SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had hem ook als CAM in 451 met IF Damjanovic er voor en Vucinic er naast. Montenegroquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jovetic op camHoe kun je zo'n baas nou zo verneuken
![]()
Maar ook als ST gehad, en als CF. Hij is gewoon overal god.![]()
![]()
booohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
booohpuik teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
booohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]u wot m8 ill wrek u swer on me mumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ramos TOTY voor 1.99 M gekocht en binnen 30 minuten verkocht voor 2.7m
Nog nooit in zo'n korte tijd op één speler winst gemaakt.![]()
Daar is het altijd droevig dus dat valt niet zo op. gr grquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfs in Brabant is het kutweerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben juist altijd reuze vrolijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar is het altijd droevig dus dat valt niet zo op. gr gr
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is waar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben juist altijd reuze vrolijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb jij dan ook zo'n bazige ''G''quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfs in Brabant is het kutweer![]()
![]()
Op skype kreeg ik daar wel een stijfje van...quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan ik wel begrijpenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op skype kreeg ik daar wel een stijfje van...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: