Goedemorgen allen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:09 schreef Gert het volgende:
"Vrees voor derde recessie op rij neemt sterk toe".
Niet in geloven of voor vrezen mensen. Dom dom dom!![]()
HET GAAT GOED.
Mogge![]()
Ik keek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Joezi het volgende:
ff gamen, niet voor tere zieltjes![]()
http://eurobuksimulator2014.nl/
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Joezi het volgende:
ff gamen, niet voor tere zieltjes![]()
http://eurobuksimulator2014.nl/
De mens is compleet gek geworden, alles gaat naar de tering vulkanen staan op scherp mensen maken elkaar af in alle uithoeken van de wereld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:17 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Goedemorgen allen.
Weinig positief nieuws in de krant vandaag.![]()
Een flinke bak koffie en even genieten van het flauwe zonnetje dan maar
Het is triest.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
De mens is compleet gek geworden, alles gaat naar de tering vulkanen staan op scherp mensen maken elkaar af in alle uithoeken van de wereld.
het vervelende is, dat het zo opgelost kan worden als mensen niet zoveel waarde zouden hechten aan macht en dominantie. Leven en laten leven... maar ja dan ben ik weer de hippie. Waarschijnlijk zit er een destructief trekje in de mens.quote:
Dan zal ik ook wel een hippie zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
het vervelende is, dat het zo opgelost kan worden als mensen niet zoveel waarde zouden hechten aan macht en dominantie. Leven en laten leven... maar ja dan ben ik weer de hippie. Waarschijnlijk zit er een destructief trekje in de mens.
op dit moment behoorlijk verkeerd, ik weet niet of dat komt omdat we meer info krijgen via internet of omdat de mens steeds agressiever wordt.quote:
Beide denk ik, veel meer info en steeds grotere intolerantie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
op dit moment behoorlijk verkeerd, ik weet niet of dat komt omdat we meer info krijgen via internet of omdat de mens steeds agressiever wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |