Maar is het nou een kikker of een groene koe?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Pleur op, ik ben heel ok. Dat mag ook wel eens gezegd worden!
Steukert.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:13 schreef Joezi het volgende:
Denk dat Leandra niet blij is met deze kaap
Hier moet een mod bij komen om dit de corrigeren!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had al een TT bedacht enzo... kon ik m niet openen omdat er al een topic open was
Jij solliciteert naar een ellie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier moet een mod bij komen om dit de corrigeren!
Misschien moeten we het even in feedback neerzettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier moet een mod bij komen om dit de corrigeren!
Wist je dat er varkenschapen bestaan? Ik kwam daar onlangs pas achter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:11 schreef mootie het volgende:
Ik ben een kikkerschaap. En daar kun je geen bacon van maken.
Een kikker!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar is het nou een kikker of een groene koe?
Ik ga nu googelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wist je dat er varkenschapen bestaan? Ik kwam daar onlangs pas achter.
PBeetje is zo nu en dan onder meer een vileine troll en weet vaak toch een reactie uit te lokken, zelfs bij de door de wol geverfden, je bent in elk geval geen uitzondering dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
En ik snap niet dat het zo'n grote moeite is om het bij relevante TTs te houden. Ik meen me zelfs te herinneren dat het ooit in de OP stond. Ik vind het gewoon kinderachtig dat Aike geneuzel.
Feedback TT is TOP!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moeten we het even in feedback neerzetten
Ik ken haar MO. Maar de "grap" is nu wel gemaakt. Aike is ondertussen al bezig aan haar wederopstanding.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:16 schreef Jian het volgende:
[..]
PBeetje is zo nu en dan onder meer een vileine troll en weet vaak toch een reactie uit te lokken, zelfs bij de door de wol geverfden, je bent in elk geval geen uitzondering dus.
Ik heb 'm niet gesloopt. Dus niet zo doen tegen mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst deze er bij
[ afbeelding ]
(Wie heeft hem nou weer gesloopt!!!)
Dan moet je maar niet mootie heten...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kikker!
Een koe.... *beledigd is
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:10 schreef Majoraan het volgende:
Kan je in de SC off topic posten?
Zo ja, waar mag je het hier niet over hebben.
Ik zou niet graag in overtreding zijn.
Het is idd een soort van Rickrollen, heel flauw allemaal en simpelweg niet cool.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ken haar MO. Maar de "grap" is nu wel gemaakt. Aike is ondertussen al bezig aan haar wederopstanding.
Ik zeg toch ook niet dat jij hem gesloopt hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gesloopt. Dus niet zo doen tegen mij.
en kwaken dat ze kunnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kikkers zijn best wel mooie beesten en ze springen zo leuk.
Het gaat niet om de grap an sich, het gaat om de reactie ....... en die komt dus. Wel cool dus!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is idd een soort van Rickrollen, heel flauw allemaal en simpelweg niet cool.
Ik zoek er 1 op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:23 schreef Ygritte het volgende:
Die kikker van gister was cool, met dat glimlachje
Hun billetjes zijn lekker. Niet die van moots, want die zijn de blubberig (ik heb het niet verzonnen, zijzelf!)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kikkers zijn best wel mooie beesten en ze springen zo leuk.
Ik ben ook niet van gisteren, dat snap ik wel. Maakt het niet cooler, mja ieder z'n meug.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grap an sich, het gaat om de reactie ....... en die komt dus. Wel cool dus!
Maar als jij die kikker bent, dan word je toch een prins als we je zoenen? Ik denk dat er hier wel dames zijn die een prins zien zitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen probleem voor mij, je krijgt op zijn hoogst een boze vrouw achter je aan.
Het witte paard neem ik ook nog mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als jij die kikker bent, dan word je toch een prins als we je zoenen? Ik denk dat er hier wel dames zijn die een prins zien zitten.
Vind ik wel, het is een kunstje en een gave. Kijk maar naar Joez, die probeert het continue in de COS, maar eigenlijk niemand die reageert.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van gisteren, dat snap ik wel. Maakt het niet cooler, mja ieder z'n meug.
Nou kijk aan. Quite a catch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het witte paard neem ik ook nog mee.
ik lust wel een choco princequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als jij die kikker bent, dan word je toch een prins als we je zoenen? Ik denk dat er hier wel dames zijn die een prins zien zitten.
PB heeft jarenlange ervaring op Usenet opgedaan met de grootste trollen ooit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik wel, het is een kunstje en een gave. Kijk maar naar Joez, die probeert het continue in de COS, maar eigenlijk niemand die reageert.
Alsof het een eer is om reactie te krijgen in de COS. Ik vind die obsessies van PB met bepaalde mensen maar vrij eng.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik wel, het is een kunstje en een gave. Kijk maar naar Joez, die probeert het continue in de COS, maar eigenlijk niemand die reageert.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie is PB?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsof het een eer is om reactie te krijgen in de COS. Ik vind die obsessies van PB met bepaalde mensen maar vrij eng.
8 maanden 'niet uit je rol vallen' vind ik behoorlijk gestoord overigens. Maar goed als ze er plezier aan beleeft....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken PB onder vele namen en al behoorlijk lang!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
PB heeft jarenlange ervaring op Usenet opgedaan met de grootste trollen ooit.
Haha, ik dus ook. Postte jij ook? Misschien heb ik jou ook wel gezien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken PB onder vele namen en al behoorlijk lang!
Het gebeurd wel vaker dat genialiteit pas later ontdekt wordt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
8 maanden 'niet uit je rol vallen' vind ik behoorlijk gestoord overigens. Maar goed als ze er plezier aan beleeft....![]()
Hah, die obsessies zullen wel loslopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsof het een eer is om reactie te krijgen in de COS. Ik vind die obsessies van PB met bepaalde mensen maar vrij eng.
Gelukkig kun jij er wel om lachen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, die obsessies zullen wel loslopen.
De meeste Nederlandse nieuwsgroepen zijn ofwel dood ofwel bevolkt door gekken, maar vroeger waren het gewoon overwegend tekstgroepen waarin je met elkaar van gedachten kon wisselen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Usenet is toch om te downloaden, of was dat vroeger wat anders?
Ja IRC begon ook zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse nieuwsgroepen zijn ofwel dood ofwel bevolkt door gekken, maar vroeger waren het gewoon overwegend tekstgroepen waarin je met elkaar van gedachten kon wisselen.
Was dat eigenlijk net zoiets als mIRC? Usenet werd hier voor andere doeleinden gebruikt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse nieuwsgroepen zijn ofwel dood ofwel bevolkt door gekken, maar vroeger waren het gewoon overwegend tekstgroepen waarin je met elkaar van gedachten kon wisselen.
Dat ken ik ook vooral van films en muziek downloaden, omslachtige manier.. een code posten op het juiste moment en maar afwachten welk virus je binnen kreeg.quote:
Ze zijn ook niet echt met de tijd meegegaan hè. Af en toe tijdens het googelen kom je nog zo'n groep of forum tegen waarbij je op ieder antwoord moet klikken dat in een nieuwe pagina geopend wordtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niet daar, wel in een Engelse variant. Ik ken er wel een hoop o.a. Bommels natuurlijk en ook die 2 meiden, waaronder PB. Zuivere idioten, ging we ver zo nu en dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ik dus ook. Postte jij ook? Misschien heb ik jou ook wel gezien.
Zijn er na Vlemmix ook niet hele U-stream vetes uitgevochten? Staat me iets van bij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:37 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof niet dat dat U-stream iemand goed gedaan heeft....
Ik heb wat meer geschiedenis en ken wat meer feiten denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij er wel om lachen.
Nee, mIRC werkt heel anders. Maar daar heb ik me nooit in verdiept.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk net zoiets als mIRC? Usenet werd hier voor andere doeleinden gebruikt.
dat is het nog steeds, binaries is maar een gedeelte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Usenet is toch om te downloaden, of was dat vroeger wat anders?
Het hoeft niet via Google groups te gaan. Sommige providers bieden nog gewoon nieuwsgroepen aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:39 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet echt met de tijd meegegaan hè. Af en toe tijdens het googelen kom je nog zo'n groep of forum tegen waarbij je op ieder antwoord moet klikken dat in een nieuwe pagina geopend wordt
mIRC is het ding om op IRC te lullen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk net zoiets als mIRC? Usenet werd hier voor andere doeleinden gebruikt.
Jammer he, kon je realtime zien of iemand een antwoord aan het typen was :-)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb het laatst weer geïnstalleerd, niemand online
Johan Voorhaar, een supertroll. Afijn, nu posten alleen de achtergebleven sneue gekken er nog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, niet daar, wel in een Engelse variant. Ik ken er wel een hoop o.a. Bommels natuurlijk en ook die 2 meiden, waaronder PB. Zuivere idioten, ging we ver zo nu en dan.
Incoming chat requestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:41 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Jammer he, kon je realtime zien of iemand een antwoord aan het typen was :-)
Zeker weten, het is nog steeds omvangrijker dan je zou denken hoor. Ik gebruik zelf ook alleen nog de binaries maar toch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het hoeft niet via Google groups te gaan. Sommige providers bieden nog gewoon nieuwsgroepen aan.
Hij staat nog in de sig van PB dus het zal wel. Maar ik meen dat er allemaal opsplitsingen waren van Peter Nuninga's chat en weet ik veel, nog een stuk of wat. En dan mochten anderen er niet meer op, en dan werden er weer nieuwe gemaakt, enzovoort.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, die opa-stream was er toch ook nog?
Heb heel lang 'oh ooh' gehad voor binnenkomende berichtjes op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:41 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Jammer he, kon je realtime zien of iemand een antwoord aan het typen was :-)
Klopt, maar de Nederlandse tekstgroepen zijn dood of bagger.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, het is nog steeds omvangrijker dan je zou denken hoor. Ik gebruik zelf ook alleen nog de binaries maar toch.
Toen Skype net nieuw was was het ook lachen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:41 schreef Joezi het volgende:
Chatroulette was ook een mooi onschuldig idee om de wereld te connecten
Geweldig. ik "hoor" het nuquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb heel lang 'oh ooh' gehad voor binnenkomende berichtjes op mijn telefoon.
Moet jij niet gewoon al lang slapenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
Dit haar he wauw![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hadden die dingen beter "Wespennest" "Slangenkuil" "Leeuwenhol" enz. kunnen noemen, dan was het gelijk duidelijk geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij staat nog in de sig van PB dus het zal wel. Maar ik meen dat er allemaal opsplitsingen waren van Peter Nuninga's chat en weet ik veel, nog een stuk of wat. En dan mochten anderen er niet meer op, en dan werden er weer nieuwe gemaakt, enzovoort.
Misschienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon al lang slapen
MOET JIJ NIET DOOD ZIJNquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon al lang slapen
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden die dingen beter "Wespennest" "Slangenkuil" "Leeuwenhol" enz. kunnen noemen, dan was het gelijk duidelijk geweest.
Dat hele chatcircus heb ik nooit zo gevolgd, teveel gedoe, maar Opa en het Opa-topic op FOK stonden daar redelijk los van. Het Opa-topic hier was bij tijd en wijlen best hilarisch hoor, vreselijk gelachen daar o.a. met Scrut. Danny heeft het 2 x persoonlijk gesloten wegens rellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij staat nog in de sig van PB dus het zal wel. Maar ik meen dat er allemaal opsplitsingen waren van Peter Nuninga's chat en weet ik veel, nog een stuk of wat. En dan mochten anderen er niet meer op, en dan werden er weer nieuwe gemaakt, enzovoort.
Oh ja, daar staat me nog wel iets van bij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hele chatcircus heb ik nooit zo gevolgd, teveel gedoe, maar Opa en het Opa-topic op FOK stonden daar redelijk los van. Het Opa-topic hier was bij tijd en wijlen best hilarisch hoor, vreselijk gelachen daar o.a. met Scrut. Danny heeft het 2 x persoonlijk gesloten wegens rellen
Trustquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, daar staat me nog wel iets van bij.
Welterusten
Zo'n opa topic lijkt me wel wat maar hij is nog wel erg jong nu mijn kleinzoon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hele chatcircus heb ik nooit zo gevolgd, teveel gedoe, maar Opa en het Opa-topic op FOK stonden daar redelijk los van. Het Opa-topic hier was bij tijd en wijlen best hilarisch hoor, vreselijk gelachen daar o.a. met Scrut. Danny heeft het 2 x persoonlijk gesloten wegens rellen
Die van mij is 9 maanden oud en hij kan al op mijn toetsenbord rammen joh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n opa topic lijkt me wel wat maar hij is nog wel erg jong nu mijn kleinzoon.
Zet een camera op je snuffert en doe wat opa doet en je krijgt je eigen topic hier op Fokquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n opa topic lijkt me wel wat maar hij is nog wel erg jong nu mijn kleinzoon.
Dat is wel een heule moderne opaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zet een camera op je snuffert en doe wat opa doet en je krijgt je eigen topic hier op Fok![]()
Dan heb je mij nog niet bezig gezien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:58 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dat is wel een heule moderne opa
Daar word ik ook niet vrolijk van.quote:
Dan deze nog om het af te maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar word ik ook niet vrolijk van.
Wordt dat nummer ook niet gebruikt als reclame voor dat verschrikkelijke RTL met die verschrikkelijke BN'ers?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zet een camera op je snuffert en doe wat opa doet en je krijgt je eigen topic hier op Fok![]()
Geen idee, ik kijk nooit RTL. Alleen SBS :-)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wordt dat nummer ook niet gebruikt als reclame voor dat verschrikkelijke RTL met die verschrikkelijke BN'ers?
Ik probeer op een naam van een nummer en band te komen. Ik vergeet hem elke keer. Moet hem maar eens opslaan.quote:
misschien kunnen we helpen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik probeer op een naam van een nummer en band te komen. Ik vergeet hem elke keer. Moet hem maar eens opslaan.
Ik zie het. Als je op Youtube drukt werkt hij wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:27 schreef Majoraan het volgende:
Video werkt niet, maar wie kent hem niet
Wat een depressieve muziek allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:33 schreef Majoraan het volgende:
Ik ga slapen en vraag een plaatje aan speciaal voor iedereen hier:
Truste
Tsja de wereld is geen vrolijke speeltuin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een depressieve muziek allemaal.
Oh, ik hou ook wel van depressieve muziek maar niet dat soort.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja de wereld is geen vrolijke speeltuin.
Dat jij je hoofd nog niet in de oven gedouwd hebt.quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat jij je hoofd nog niet in de oven gedouwd hebt.
Neil klinkt bij voorbaat al depri, alles wat je van hem hoort is doorspekt met depressiviteit. Kan dan ook geen 2 seconden naar de man luisteren, alleen de stem al, jak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb ook een cd'tje van Neil Young. Die had hij geloof ik opgenomen nadat twee van zijn beste vrienden waren overleden. Die klinkt ook behoorlijk depressief.
Weet niet of je het gelezen hebt maar ik ging vanmiddag naar mn ex toe omdat we het zouden uitpraten en omdat we elkaar nog leuk vonden enzo. We waren buiten en we kuste/zoende enzo en nu zegt ze net dat haar gevoel voor mij weg is.quote:
Ik heb een paar cd'tjes van hem maar luister het bijna nooit. Bob Dylan is op een wat prettigere manier depressief.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:53 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Neil klinkt bij voorbaat al depri, alles wat je van hem hoort is doorspekt met depressiviteit. Kan dan ook geen 2 seconden naar de man luisteren, alleen de stem al, jak.
Shit happens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet of je het gelezen hebt maar ik ging vanmiddag naar mn ex toe omdat we het zouden uitpraten en omdat we elkaar nog leuk vonden enzo. We waren buiten en we kuste/zoende enzo en nu zegt ze net dat haar gevoel voor mij weg is.
Dat is aan jezelf, kun je het achter je laten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom kus/zoen je met je ex als je er geen gevoelens meer voor hebt?
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is aan jezelf, kun je het achter je laten?
Ja maar vind jij dat normaal? Je ex zoenen als je er geen gevoelens voor hebt..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die de shit gaat regelen voor je en dat ben jezelf.
Hij leeft nog zie ik.quote:
Waarom zou je het dan doen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar vind jij dat normaal? Je ex zoenen als je er geen gevoelens voor hebt..
Ook dat en daar kwam ie ook vandaan, heeft wat meer aandacht gekregen nu maar heeft echt jarenlang op straat geleefd.quote:
Mijn vrouw is ook dol op series, ik snap er helemaal niets van maar laat het gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga maar even mijn serie kijken. Geen zin in muziek meer.
Goedemorgen allen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:09 schreef Gert het volgende:
"Vrees voor derde recessie op rij neemt sterk toe".
Niet in geloven of voor vrezen mensen. Dom dom dom!![]()
HET GAAT GOED.
Mogge![]()
Ik keek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Joezi het volgende:
ff gamen, niet voor tere zieltjes![]()
http://eurobuksimulator2014.nl/
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Joezi het volgende:
ff gamen, niet voor tere zieltjes![]()
http://eurobuksimulator2014.nl/
De mens is compleet gek geworden, alles gaat naar de tering vulkanen staan op scherp mensen maken elkaar af in alle uithoeken van de wereld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:17 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Goedemorgen allen.
Weinig positief nieuws in de krant vandaag.![]()
Een flinke bak koffie en even genieten van het flauwe zonnetje dan maar
Het is triest.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
De mens is compleet gek geworden, alles gaat naar de tering vulkanen staan op scherp mensen maken elkaar af in alle uithoeken van de wereld.
het vervelende is, dat het zo opgelost kan worden als mensen niet zoveel waarde zouden hechten aan macht en dominantie. Leven en laten leven... maar ja dan ben ik weer de hippie. Waarschijnlijk zit er een destructief trekje in de mens.quote:
Dan zal ik ook wel een hippie zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
het vervelende is, dat het zo opgelost kan worden als mensen niet zoveel waarde zouden hechten aan macht en dominantie. Leven en laten leven... maar ja dan ben ik weer de hippie. Waarschijnlijk zit er een destructief trekje in de mens.
op dit moment behoorlijk verkeerd, ik weet niet of dat komt omdat we meer info krijgen via internet of omdat de mens steeds agressiever wordt.quote:
Beide denk ik, veel meer info en steeds grotere intolerantie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
op dit moment behoorlijk verkeerd, ik weet niet of dat komt omdat we meer info krijgen via internet of omdat de mens steeds agressiever wordt.
met haar gezeikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Anna Gunn (Skyler White) een tweede emmy? Ik vond haar helemaal niet goed acteren in Breaking Bad.
Ik vind plassen netter klinken.quote:
What else is new?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
De mens is compleet gek geworden, alles gaat naar de tering vulkanen staan op scherp mensen maken elkaar af in alle uithoeken van de wereld.
Sommige vrouwen zeuren graag. Klopt.quote:
Ik heb ruim 30 jaar ervaring en kan wel wat hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zeuren graag. Klopt.
(hmm ik zeur nu ook, mijn excuses)
maar skylar Zeek met en hoofdleter z jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zeuren graag. Klopt.
(hmm ik zeur nu ook, mijn excuses)
fokking al 3 weken, begin een beetje depri te worden jaquote:
Ach, elke jaar weer. Accepteren. Melancholie valt te lerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
fokking al 3 weken, begin een beetje depri te worden ja
kan me niet herinneren dat het zolang achter elkaar van dat donkere weer was met zoveel regenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ach, elke jaar weer. Accepteren. Melancholie valt te leren
Maar hier:
ja dat haat ik, kou, ik wil terug naar bed, of nd bank, dekentje erbijquote:
Koop een motor, doe bloemen in je haar en dan samen met Pave on route 66quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
fokking al 3 weken, begin een beetje depri te worden ja
bloemen in mijn haar? gaan we naar san francisco?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Koop een motor, doe bloemen in je haar en dan samen met Pave on route 66![]()
hij kan bijna weerquote:
Dat 'geluk' heb ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat haat ik, kou, ik wil terug naar bed, of nd bank, dekentje erbij
Pave is gek op San Francisco, ik kan het ook niet helpenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
bloemen in mijn haar? gaan we naar san francisco?
een warme studie dag gewenstquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat 'geluk' heb ik
Fijne dag allemaal. Hier wacht de studie.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef Jian het volgende:
Jezus wat een depri gedoe hier, het is toch nog geen kerst ofzo, kom op zeg.
ehm vieren van een vriendschap?quote:
dat kan ook prima met 2 bier aan een toogquote:
Hier beelden ze het erna uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan ook prima met 2 bier aan een toog
zeker veel absint opquote:
noem een kleur onder de tien... woensdagquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is 's nachts altijd kouder dan buiten.
haha jaquote:
Is genoteerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:41 schreef Pavement het volgende:
feliciteren we bacon nog ff en het meest debiele topic ooit ?
UTO / Verjaardagstopic - Feliciteer hier streamers met hun verjaardag
This cell block housed... the most awesome scum in America.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:13 schreef Gert het volgende:
San Fransisco
Er ligt daar ook een leuk klein eilandje in de baai waar sommigen hier prima op hun plek zouden zijn.
Bingo! "Awesome scum'quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
This cell block housed... the most awesome scum in America.
Ladies and gentlemen,
l, Ranger Bob...
Cordially invite you to become inmates of Alcatraz, temporarily, of course.
On the line!
welke gevangenis op een rots, voor sna francisco ken je nog meer?quote:
Wist niet dat het er zo lelijk uitzag, in simcity is het veull mooierquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
welke gevangenis op een rots, voor sna francisco ken je nog meer?
Nee, Alcatraz is het toch, ik twijfelde ook even inderdaad. Texel is een stuk groter en groener volgens mij.quote:
ja het is al jaren niet in gebruik en wat vervallenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wist niet dat het er zo lelijk uitzag, in simcity is het veull mooier
Zijn er geen rondleidingen enzo? En ontsnap spelletjes..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is al jaren niet in gebruik en wat vervallen
Nehh, dat is Fort Boyard, dat ligt iets oostelijkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zijn er geen rondleidingen enzo? En ontsnap spelletjes..
Jawel, weken van te voren een kaartje kopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zijn er geen rondleidingen enzo? En ontsnap spelletjes..
LoL, daar kun je niet op, alleen langs varen (2 maand geleden gedaan, de nostalgiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehh, dat is Fort Boyard, dat ligt iets oostelijker
Ah, wist ik niet, ik weet alleen dat het ooit ook als gevangenis heeft gediend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL, daar kun je niet op, alleen langs varen (2 maand geleden gedaan, de nostalgie)
kon je de tijgers horen grommen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL, daar kun je niet op, alleen langs varen (2 maand geleden gedaan, de nostalgie)
je kan er wel op, ze nemen er zelf nog ene spelshow opquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grapjas, niet publiekelijk toegankelijk dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan er wel op, ze nemen er zelf nog ene spelshow op
Was bedoeld als verdedigingswerk en toen hij af was, was hij eigenlijk al overbodig. Gevangenis weet ik niet, heeft meneer de touroperator niet verteld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, wist ik niet, ik weet alleen dat het ooit ook als gevangenis heeft gediend.
Volgens mij waren ze wel aan het opnemen/ voorbereiden voor opnames. Was wel enige activiteit te bekennen.quote:
zeker ook als gevangenisquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was bedoeld als verdedigingswerk en toen hij af was, was hij eigenlijk al overbodig. Gevangenis weet ik niet, heeft meneer de touroperator niet verteld.
Vergeet de warme douches niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:13 schreef Gert het volgende:
San Fransisco
Er ligt daar ook een leuk klein eilandje in de baai waar sommigen hier prima op hun plek zouden zijn.
Ik heb het toen ik er was op de kiek gezet. Het is al een tijdje buiten gebruik en licht vervallen, maar met een likje verf hier en een plankje daar is er vast wat van te maken.
[ afbeelding ]
Dank u.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van harte proficiat met je verjaring!!!
Nee dat zijn jij, ik en pave.. en innertje odder ook volgens mijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bacon is toch ook van 81 ?
(niet 87)
Oh, dat dacht ik te denken. Nou ja crap! Gefeliciteerd in ieder geval!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat zijn jij, ik en pave.. en innertje odder ook volgens mij
Even teruggekeken 88 is het. Happy 26th birthday!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bacon is toch ook van 81 ?
(niet 87)
ow 26 is echt een overbodig saai tussenjaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Even teruggekeken 88 is het. Happy 26th birthday!
elk jaar tussen je geboorte en dood is een onnodig tussenjaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
ow 26 is echt een overbodig saai tussenjaar
hoe oud ben je eigenlijk geworden ?quote:
Geen idee. Jij zei dat ik jarig was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoe oud ben je eigenlijk geworden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |