Nahja ik hou meer van speldenprikjes dan indraaiende messtekenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
over van alles, en ging soms ook echt persoonlijk. Man je had er van genoten
het zijn maar pixels op een schermquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja ik hou meer van speldenprikjes dan indraaiende messteken
L.A vond ik pas kutquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Saaist stad die ik ooit bezocht heb
lelijk, vies, alles zo ver van elkaarquote:
Goeie rol hoor, gisteren nog, grote narigheid in de COS over medicamenten, ik spring er tussen en meteen blussen natuurlijk. Die dankbare berichtjes achterafquote:
nope dat ging niet over dgk net als hier, offtopic shitquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarover dan? Waren daar ook echte fans?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie rol hoor, gisteren nog, grote narigheid in de COS over medicamenten, ik spring er tussen en meteen blussen natuurlijk. Die dankbare berichtjes achterafecht top!
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook weinig aan. Veel te groot.
Dattum en totaal geen sfeer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
lelijk, vies, alles zo ver van elkaar
Nog erger dan bij Utopia.... als je niet voor Huub was dan was je tegen Huub, en dus was je DE VIJAND.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarover dan? Waren daar ook echte fans?
Blijf je IRL nog wel een beetje jezelf of heb je wat moeite uit je rol te stappen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie rol hoor, gisteren nog, grote narigheid in de COS over medicamenten, ik spring er tussen en meteen blussen natuurlijk. Die dankbare berichtjes achterafecht top!
daar zeg ik niks overquote:
Ik zeg de buren tegenwoordig gedag, best wel raar .quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blijf je IRL nog wel een beetje jezelf of heb je wat moeite uit je rol te stappen?
T'is hier al te dom en triest voor woorden (COS), kan kennelijk dus nog ergerquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog erger dan bij Utopia.... als je niet voor Huub was dan was je tegen Huub, en dus was je DE VIJAND.
Als Amanda wat vervelends overkwam stonden volwassen vrouwen te juichen dat een kind van 19 verdriet had....
Echt, zo triest.
Dat klinkt als de Utocos. Verander de namen in Isa en Billy.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog erger dan bij Utopia.... als je niet voor Huub was dan was je tegen Huub, en dus was je DE VIJAND.
Als Amanda wat vervelends overkwam stonden volwassen vrouwen te juichen dat een kind van 19 verdriet had....
Echt, zo triest.
Huubquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, zo triest.
Weet ik niet, ik ken die hele band niet, nu wel dus!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef mootie het volgende:
Jian, hoe kan je dat nummer nou niet kennen!
Haha ik luisteren, Die hadden wij op lp, mijn moeder zong hem tijdens het afwassenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef mootie het volgende:
Jian, hoe kan je dat nummer nou niet kennen!
M'n buurman duik af en toe wat schichtig weg nog, vroeger sloeg ik m altijd, maar voor de rest gaan ze er best goed mee om.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, kunnen ze het wel handelen?
Die had vanavond ook wat verdriet inderdaad, waardoor de COS in juichen uitbarstte. Maar zij is al 32 hoor!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat klinkt als de Utocos. Verander de namen in Isa en Billy.
Je hebt het tot een kunst verheven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
HuubMaar dat doen ze hier ook wel, alleen dan met ene Isabella.. Ik support de meest gehate personen, dat zorgt soms wel voor grappige reacties en sommige worden echt woest.
Eindelijk erkenningquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:44 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je hebt het tot een kunst verheven.
Ik snap dat nooit zo, dat lachen om het leed van een ander, en dan echt lol hebben dat een ander lijdt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat klinkt als de Utocos. Verander de namen in Isa en Billy.
Was jij een Huub fan? Of wat was je rol destijds?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef Jian het volgende:
Ik heb moots vroeger wel gepest tijdens DGK, ik heb daar nu spijt van
Zeer vermakelijk, dat welquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
HuubMaar dat doen ze hier ook wel, alleen dan met ene Isabella.. Ik support de meest gehate personen, dat zorgt soms wel voor grappige reacties en sommige worden echt woest.
Nou, vorderingen dus.... moet ik Ome John bellen of hij het programma oneindig door kan laten gaan, in het belang van je buren?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
M'n buurman duik af en toe wat schichtig weg nog, vroeger sloeg ik m altijd, maar voor de rest gaan ze er best goed mee om.
en dan andere beachuldigen van tokkie gedragquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo, dat lachen om het leed van een ander, en dan echt lol hebben dat een ander lijdt.
Waarbij Billy nog een volwassen vrouw is, en Amanda toen de puberteit nog niet eens uit was.
Maar goed, hetzelfde als iedere keer van die trieste bijnamen gebruiken, hoe triest ben je dan zelf?
Ik weet soms niet eens wie ze bedoelenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo, dat lachen om het leed van een ander, en dan echt lol hebben dat een ander lijdt.
Waarbij Billy nog een volwassen vrouw is, en Amanda toen de puberteit nog niet eens uit was.
Maar goed, hetzelfde als iedere keer van die trieste bijnamen gebruiken, hoe triest ben je dan zelf?
Open de youtube, enquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken die hele band niet, nu wel dus!
Ze verdienen het om afgemaakt te worden. Moeten ze hun verrotte karakter maar voor de buitenwereld verborgen houden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik probeer nu een bijnaam voor je te bedenken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Precies en woest worden over geroddel over de favoriet. De cos is 1 grote roddel bendequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan andere beachuldigen van tokkie gedrag![]()
The hypocracy is strong in the cos
Huub fan .... ??? Man de echte RLS speelt zich altijd af op het forum, daar moet je spelen, die lui op die stream zijn bijzaakquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was jij een Huub fan? Of wat was je rol destijds?
ruud mag niks naars over hun zeggen al 8 maanden zeggen ze niks dan naars over ruudquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Precies en woest worden over geroddel over de favoriet. De cos is 1 grote roddel bende
Overdrijf niet zo, aan elk persoon die je te vaak ziet ga je je wel irriteren.. In DGK zaten echt monsterlijke mensen, dat valt hier best wel mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze verdienen het om afgemaakt te worden. Moeten ze hun verrotte karakter maar voor de buitenwereld verborgen houden.
Ik moet bekennen dat ik nog weinig kijk, ik heb niet eens streams meer, ja die ene gratis stream, maar daarmee houdt het ook wel op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, vorderingen dus.... moet ik Ome John bellen of hij het programma oneindig door kan laten gaan, in het belang van je buren?
Maar in DGK zaten ze er ook om die reden in. Deze mensen moeten een ideale samenleving opbouwenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo, bij elk persoon die je te vaak ziet ga je je wel irriteren.. In DGK zaten echt monsterlijke mensen, dat valt hier best wel mee.
Toevallig heb ik daar vandaag nog iets over in de FB gepost.... maar goed, gelukkig krijg je dan uitleg van een Mod dat Charlotte het "varken" is en Vanessa de "kamperslet"quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet soms niet eens wie ze bedoelen
Ik zal je zeggen dat ik dat al had gedaan en ik hoor Yellow Boomrang en dat herken ik van vroeger thuisquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Open de youtube, enbegint mee te zingen.
Dat is waar. Maar van mensen die zich vrijwillig met borg te betalen opgeven om een jaar lang op tv te zijn kun je niet teveel verwachtenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar in DGK zaten ze er ook om die reden in. Deze mensen moeten een ideale samenleving opbouwen
Die akker en kas moesten van de ZK anders waren die er ook nooit geweestquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar in DGK zaten ze er ook om die reden in. Deze mensen moeten een ideale samenleving opbouwen
Ten eerste verdienen sommigen het om in de grond geboord te worden en ten tweede wisten ze waar ze aan begonnen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo, aan elk persoon die je te vaak ziet ga je je wel irriteren.. In DGK zaten echt monsterlijke mensen, dat valt hier best wel mee.
maar 1 vuil woord over isa en je hebt 6o procent vd cos aan je broekquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toevallig heb ik daar vandaag nog iets over in de FB gepost.... maar goed, gelukkig krijg je dan uitleg van een Mod dat Charlotte het "varken" is en Vanessa de "kamperslet"
In elke RLS zitten mensen die zwaar irritant zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar van mensen die zich vrijwillig met borg te betalen opgeven om een jaar lang op tv te zijn kun je niet teveel verwachtenMaar als je Expeditie Robinson kijkt erger je je toch ook kapot aan het gedrag van die mensen. En daar is nog flink in geknipt.
Parkinson?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar 1 vuil woord over isa en je hebt 6o procent vd cos aan je broek
Nou, het grootste probleem is denk ik dat je ze 24/7 zag of kon zien, en dat alles uitvergroot werd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo, aan elk persoon die je te vaak ziet ga je je wel irriteren.. In DGK zaten echt monsterlijke mensen, dat valt hier best wel mee.
Volgens mij kan ik het beter aan Jian overlaten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met je kikkerbrein zal dat wel even duren
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar 1 vuil woord over isa en je hebt 6o procent vd cos aan je broek
Oh, ik heb nog wel streams maar kijk ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik nog weinig kijk, ik heb niet eens streams meer, ja die ene gratis stream, maar daarmee houdt het ook wel op.
als je je zo ergert aan een.show dan...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar van mensen die zich vrijwillig met borg te betalen opgeven om een jaar lang op tv te zijn kun je niet teveel verwachtenMaar als je Expeditie Robinson kijkt erger je je toch ook kapot aan het gedrag van die mensen. En daar is nog flink in geknipt.
Ik ben niet zo van de bijnamen hoor, ik kom ook niet verder dan Josti voor Joezi, maar ja die had iedereen kunnen bedenken natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik het beter aan Jian overlaten.
De kunst is om ze 1 stap voor te blijven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bijnamen hoor, ik kom ook niet verder dan Josti voor Joezi, maar ja die had iedereen kunnen bedenken natuurlijk.
Op oorlogspad?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is lief tegenwoordig.... dat schiet ook al niet op.
Dat is denk ik juist ook net de truc dat mensen blijven kijken. Iedereen hoopt ook op meer rellen en haat toch? Aan mijn soms postieve getroll ergeren mensen zich aan, want je moet juist krenken en afzeikenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je je zo ergert aan een.show dan...
Laat ook maar straks komen er weer mensen janken
BibleBeltBitch dan!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is lief tegenwoordig.... dat schiet ook al niet op.
Ik noemde Eveline wel anders.... dat werd Evilenequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:02 schreef mootie het volgende:
De bijnamen waren (in mijn herinnering) ook veel braver. Amandel, Brain, Slieke en Huub was 'de kikker', geloof ik.
En waren 'we' toen ook zo vreselijk plat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik noemde Eveline wel anders.... dat werd Evilene![]()
Maar daar kon ik echt niets mee.
Oh, en "Hij die niet genoemd mag worden" natuurlijk
Er zat net een kakkerlak op een dop van iets vlakbij Marjetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En waren 'we' toen ook zo vreselijk plat?
Gatverdamme, die gore ransslet zit weer uit haar neus te vreten!![]()
![]()
Rancuneus Kwaadaardig Varkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef Ygritte het volgende:
Waar staat RKV eigenlijk voor? RokenKanenVreten?
Bacon, kom er maar in!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef Ygritte het volgende:
Racuneus Kwaadaardig Varkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef Ygritte het volgende:
als je cotinu zo moet schelden als.in de cos. dan heb je vrij weinig opgepikt in je levenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:02 schreef mootie het volgende:
De bijnamen waren (in mijn herinnering) ook veel braver. Amandel, Brain, Slieke en Huub was 'de kikker', geloof ik.
Nou, we werden wel grover doordat het programma grover werd (ruzie, vechten, schelden, vloeken tieren), en dat leek z'n weerslag te hebben op het forum.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En waren 'we' toen ook zo vreselijk plat?
Gatverdamme, die gore ransslet zit weer uit haar neus te vreten!![]()
![]()
Als dat nou troll was, kon het nog wel. Maar als het zo massaal is is het geen getroll meer natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je cotinu zo moet schelden als.in de cos. dan heb je vrij weinig opgepikt in je leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |