hooftletterquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:46 schreef Geralt het volgende:
Tevens behoor je zinnen te beginnen met een hooftletter en af te sluiten met een punt.!
Ik heb geen ninja-edit gedaan, oetlulquote:
het is vos, met 1 squote:Op maandag 25 augustus 2014 22:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen ninja-edit gedaan, oetlul
Daar weet ik het wachtwoord niet meer vanquote:
Iets met een beer en pak?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar weet ik het wachtwoord niet meer van
Vast!quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar weet ik het wachtwoord niet meer van
Net geprobeerd, maar dat is hem niet!!!!quote:
Wordt er nu nog steeds gelachen om dat gestolen internetgrapje dat al meer dan 15 jaar bestaat?quote:
Alleen door niet verzuurde mensen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wordt er nu nog steeds gelachen om dat gestolen internetgrapje dat al meer dan 15 jaar bestaat?
Er is tenminste wel ooit om gelachen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wordt er nu nog steeds gelachen om dat gestolen internetgrapje dat al meer dan 15 jaar bestaat?
Ben ik heul niet! Verzuurde mensen zitten hier: NWS / Verbluffende fotoreportage van vrouwen die met zuur zijn bewerktquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:54 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Alleen door niet verzuurde mensen.
Oke, sorry. Was niet persoonlijk bedoelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:57 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ben ik heul niet! Verzuurde mensen zitten hier: NWS / Verbluffende fotoreportage van vrouwen die met zuur zijn bewerkt
Wat is dat gare ding met roze swirl in plaatje no. 3?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:59 schreef roodborst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:45 schreef Geralt het volgende:
Het is "kauwen". Leer gewoon normaal Nederlands man!
Naruto maki.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:05 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat is dat gare ding met roze swirl in plaatje no. 3?
Je gaat zeker ook op visvakantie naar thailand?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef niels0 het volgende:
Dit is the sh*t. Tom Yum Goong:
[ afbeelding ]
#3 ziet er kaolo vies uit man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:59 schreef roodborst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Grotduiken. 30cm diep.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Je gaat zeker ook op visvakantie naar thailand?
Wel bij de ladyboys toch ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er inderdaad als goo uit, ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef niels0 het volgende:
Dit is the sh*t. Tom Yum Goo:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |