Meer het idee dat deze TS de hele dag op de bank hangt met een Adidas trainingsbroek met hardcore op standje 10.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
Blijft raar, dit soort topics met zo'n username.
ik dacht dat het voor hockeyclub stondquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bedoel meer dat je bij die username een kaalkopje in trainingspak verwacht.
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:01 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
ik dacht dat het voor hockeyclub stond
Als je rijk bent heb je juíst alle tijd omdat je niet per se hoeft te werken om in je levensonderhoud te voorzien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als jij zo rijk was, had je nu geen tijd voor fok
Ehm. Nee. Als je de bedrijfsnaam er groot op moet dan werk je zowiezo voor een kutbedrijf. En Peugeot 208quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:22 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het ook altijd komisch, van die ventjes die van hun baas een pak moeten dragen omdat het belangrijk is om er representatief uit te zien.
Maar als het om een leaseauto gaat dan vervalt dat ideaal en dan vindt de baas een Peugeot 208 meer dan representatief genoeg.
Wel met mooi groot de bedrijfsnaam er op, zodat ze privé voor de baas voor lul mogen rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |