Of juist welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als jij zo rijk was, had je nu geen tijd voor fok
jawel hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als jij zo rijk was, had je nu geen tijd voor fok
Heb ik tenminste wel een spectaculair einde. Liever een komeet op me kop dan sterven van honger omdat je je kelder niet meer uitkomt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:38 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ga jij lekker vechten als er een komeet in slaat of een zonneflits alles verbrandt. Ondertussen zoek ik inderdaad een grot of een kelder met mijn vrouw en dochterje.
werkstraf traineeship noemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:59 schreef GrumpyCat het volgende:
Een traineeship hebben met verplicht pak dragen
Dat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef hugecooll het volgende:
En pak dragen omdat het van je baas moet en jezelf dan aanpraten dat je het gewoon mooi vindt
Exactly. Je zou een heel serieus iemand in een pak verwachten en dan noemt hij zich feestbeest. Komt er een man in driedelig met een katerkop.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
Blijft raar, dit soort topics met zo'n username.
Bedoel meer dat je bij die username een kaalkopje in trainingspak verwacht.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:31 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Exactly. Je zou een heel serieus iemand in een pak verwachten en dan noemt hij zich feestbeest. Komt er een man in driedelig met een katerkop.
Hangt helemaal af van die mensen en de branche. In de financiële wereld is het standaard dat je een pak draagt, maar een jonge gast die namens zijn internetbureau iets komt uitleggen loopt er alleen maar mee voor lul. Dan ziet het er eerder uit alsof hij wat te compenseren heeft met dat stuk stof...quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
geen.
Maar als ik werk zou hebben waarbij ik veel in contact kom met mensen en professionaliteit uit moet stralen, doe ik een pak aan.
Het gaat mij niet om de mode maar om het vertrouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:23 schreef HCFeestbeest het volgende:
Van die proletische tokkies die mensen in pak saai, kleurloos noemen
Zo van 'het boeit me niet wat anderen denken, ik draag gewoon wat lekker zit'.
Newsflash: het maakt wel uit wat anderen van je denken. Daarmee kom je ergens in het leven.
Hier een aantal voorbeelden van zeer mooie pakken die totaal niet saai zijn:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:30 schreef Werkman het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de mode maar om het vertrouwen.
Ik heb namelijk nog nooit iemand gezien met een pak die het beste met iemand voor had behalve met zichzelf.
heb je wel eens zelf een aantal weken een stropdas gedragen ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen nut, maar ik vraag jou ook niet om weg te gaan.
Een stropdas is er voor de sier. Als je alleen maar kleding draagt omdat het nuttig is, kan je net zo goed maar 4 dingen in je kast doen: ski-jas en een spijkerbroek voor de winter en een shirt en korte broek voor de zomer.
De bedrijfscultuur van het bedrijf, ja-ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ja, pakken zijn baas. Ze stralen elegantie en klasse van het mannelijk geslacht uit. Al moet het wel passen bij de bedrijfscultuur van het bedrijf waar je werkt én moet het een goed zittend pak zijnSowieso is een pak beter dan al die hipsterbroeken/skinny jeans en sjaaltjes waar veel studentjes tegenwoordig mee lopen. Studenten die denken stoer te zijn in pak is dan eigenlijk weer wel grote onzin, tenzij je een belangrijke presentatie moet doen oid.
En daarnaast: de meesten vrouwen smelten voor een man in een goed pak, mits goed verzorgt uiterlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |