Ik zou graag werken in een pak.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ja, pakken zijn baas. Ze stralen elegantie en klasse van het mannelijk geslacht uit. Al moet het wel passen bij de bedrijfscultuur van het bedrijf waar je werkt én moet het een goed zittend pak zijnSowieso is een pak beter dan al die hipsterbroeken/skinny jeans en sjaaltjes waar veel studentjes tegenwoordig mee lopen. Studenten die denken stoer te zijn in pak is dan eigenlijk weer wel grote onzin, tenzij je een belangrijke presentatie moet doen oid.
En daarnaast: de meesten vrouwen smelten voor een man in een goed pak, mits goed verzorgt uiterlijk.
goedzittende pak > de rest > slecht zittend pakquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:43 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ze doen in ieder geval moeite om er fatsoenlijk uit te zien
Reactie van de week.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je bent 17 en werkt bij als ondergemiddeld presterende vakkenvuller bij de Albert Heijn in een godvergeten kutdorp. Laat nou maar eerst eens die knikkers die je teelballen noemt indalen voordat je pretendeert te weten hoe beschaafde volwassenen zich gedragen. Wat voor werk ga jij later doen?
bruiloften?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Pakken horen thuis in een kist.
Lijkkisten.quote:
yoloswag bitches money tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef eend112 het volgende:
Deze TS heeft net zijn eerste pak gekocht (bij de c&a) en denkt swaggerboi te zijn.
Ik kom uit het zuiden, dat mode gedoe zie je voornamelijk in het noorden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Had wel wat anders verwacht van een italiaan.
Als de wereld vergaat zijn mensen in pak de mietjes die met de vrouwen en kinderen op de vlucht slaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:51 schreef Nightquest777 het volgende:
Het dragen van een kostuum (pakhet is geen melk ofzo) maakt je een beter mens dan mensen die dat niet doen.
Kom maar met die haat.
Als de wereld vergaat valt er weinig te vluchten, slimmerd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:39 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat zijn mensen in pak de mietjes die met de vrouwen en kinderen op de vlucht slaan.
Gewoon vechten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:34 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat valt er weinig te vluchten, slimmerd.
de pauperlookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:35 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik kom uit het zuiden, dat mode gedoe zie je voornamelijk in het noorden.
Doe mij maar gewoon een spijkerbroek en trui of zoals op dit moment lekker een trainingspak.
Ga jij lekker vechten als er een komeet in slaat of een zonneflits alles verbrandt. Ondertussen zoek ik inderdaad een grot of een kelder met mijn vrouw en dochterje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |