Nou nou nou, dat gaat ook wat ver. Niet voor elke baan is t nodig om een pak te dragen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dat wel ja.
ik ben heus niet iemand die 3-delige bovenkleding draagt hoor.
maar vind het gewoon bullshit dat er mensen zijn die in spijkerbroek en shirt op het werk verschijnen.
Ook al was de SS een misdadige organisatie, stijl hadden ze wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Ireyon het volgende:
Suit Supply en The Society Shop zijn Neerlands trots op het gebied van mode en stijl.
Haters op beide SS'en zijn verraders van het vaderland.
geen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:37 schreef slangpie het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dat je een pak moet dragen dan?
in de groeve niet nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat gaat ook wat ver. Niet voor elke baan is t nodig om een pak te dragen.
ze doen in ieder geval moeite om er fatsoenlijk uit te zienquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:42 schreef Michielos het volgende:
VMBO'ers die in een te groot pak van hun vader hun spreekbeurt komen geven![]()
nee, dat doen ze nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:43 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ze doen in ieder geval moeite om er fatsoenlijk uit te zien
Je bent 17 en werkt bij als ondergemiddeld presterende vakkenvuller bij de Albert Heijn in een godvergeten kutdorp. Laat nou maar eerst eens die knikkers die je teelballen noemt indalen voordat je pretendeert te weten hoe beschaafde volwassenen zich gedragen. Wat voor werk ga jij later doen?quote:
Accountant ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je bent 17 en werkt bij als ondergemiddeld presterende vakkenvuller bij de Albert Heijn in een godvergeten kutdorp. Laat nou maar eerst eens die knikkers die je teelballen noemt indalen voordat je pretendeert te weten hoe beschaafde volwassenen zich gedragen. Wat voor werk ga jij later doen?
Ga weg met je domme studentenverenigingsregels.quote:
Nee. Een 'stropdas' is een das. De rest heeft zijn eigen naam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ga weg met je domme studentenverenigingsregels.
Een 'das' kan vanalles zijn:
Stropdas
Vlinderdas
Choker/Foulard
Veterdas
Cravat
Clip-on das (sidenote voor clip-on dragers: sterf)
de tering, jij moet wel een windkapsel hebben en Floris hetenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee. Een 'stropdas' is een das. De rest heeft zijn eigen naam.
Kom vechten dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
de tering, jij moet wel een windkapsel hebben en Floris heten
Heb jij in mijn kledingkast gekeken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen nut, maar ik vraag jou ook niet om weg te gaan.
Een stropdas is er voor de sier. Als je alleen maar kleding draagt omdat het nuttig is, kan je net zo goed maar 4 dingen in je kast doen: ski-jas en een spijkerbroek voor de winter en een shirt en korte broek voor de zomer.
Deze grap...quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Ireyon het volgende:
Suit Supply en The Society Shop zijn Neerlands trots op het gebied van mode en stijl.
Haters op beide SS'en zijn verraders van het vaderland.
WTF is er mis met SSquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je pakken draagt dan laat je ze op maat maken. Je doet t goed of je doet t niet.
Confectie
C&A
Suit Supply
Je bedoelt: Floris-Janquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
de tering, jij moet wel een windkapsel hebben en Floris heten
Zo ver ga ik niet maar ik vertrouw ze ook niet meer dan iemand met gewoon een nette broek en overhemd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef CruisinDen het volgende:
Erger nog de paupers die dan zeggen 'ik vertrouw mensen in pak niet'
Goede keuze.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:36 schreef TwentyFourr het volgende:
Vandaag nog een donkerblauwe opgehaald
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |