Ja dit dus, samen met die andere huisgenoot die ook 'n gamer is. Splitten jullie de kosten, opgelost. Maar ja dat is te makkelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik kon niets beters verzinnen
Hoewel: TS, is zelf een internetaansluiting nemen niet een geweldig goede optie?
1, was je niet specifiek over. Je had het over een gesplitste kabel, dan denk ik aan een kabel met een simpel t stukje ertussen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er ligt een switch, geen normale 'hub'. Daar heb ik toen ook bewust voor gekozen.
[..]
Twee kabels ja? De TV kabel en de netwerkkabel? Het lijkt me onwaarschijnlijk.
[..]
Ik denk ook dat het het modem (met routerfunctie) beneden is.
Ik zou eerst eens een ping uitvoeren naar het IP van de router.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Amoeba het volgende:
Meestal inderdaad zo'n vage foutmelding dat de DNS niet reageert. En meestal geeft hij gewoon verbinding aan met het internet, maar doet hij het toch niet. Of het kruisje staat tussen het lokale netwerk en het 'internet'.
Nee man, TS en huisgenoot studeren Wiskunde en ICT, dus die hebben er veel verstand van. En hun kennis zegt hen dat het probleem bij UPC ligt!</sarcasme>quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:22 schreef Rolfieo het volgende:
Ik zou eerst eens een ping uitvoeren naar het IP van de router.
Het hele issue klinkt gewoon als een slecht wifi probleem. Niets minder en niet meer. Kabel naar boven trekken, aparte wifi accesspoint nemen (2.4+5GHz) en de problemen zijn opgelost.
Doet me denken aanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee man, TS en huisgenoot studeren Wiskunde en ICT, dus die hebben er veel verstand van. En hun kennis zegt hen dat het probleem bij UPC ligt!</sarcasme>
Er ligt een fucking kabel man.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:22 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens een ping uitvoeren naar het IP van de router.
Het hele issue klinkt gewoon als een slecht wifi probleem. Niets minder en niet meer. Kabel naar boven trekken, aparte wifi accesspoint nemen (2.4+5GHz) en de problemen zijn opgelost.
Lees eens verder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:22 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
TS negeer deze vraag eens niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |