Aan gratis internet kun je niet al teveel eisen stellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het gaat iig over onze rechten mbt gamen.
Valt nog te betwisten gezien jullie (1) het probleem niet hebben opgelost en (2) niet op het idee van tunnellen zijn gekomen om die poortblock tegen te gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:58 schreef Amoeba het volgende:
...
Deze staan alleen aan als we daadwerkelijk iets downloaden. Ik studeer wiskunde en hij ICT, dus we bezitten voldoende computerkennis (claimen we) om te weten waar we over praten.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:16 schreef Amoeba het volgende:
Het gaat iig over onze rechten mbt gamen.
Ik wilde het niet posten, maar dit dus.quote:
Ik kon niets beters verzinnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde het niet posten, maar dit dus.
Dat is een fabeltje want het is er echt niet beter op geworden. De connectivity dropte net ook steeds. Gamen trekt echt amper bandbreedte in vergelijking tot streaming en downloading.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als jullie gamen het volledige internet bij jullie thuis blokkeert, dan lijkt het mij dat het terecht is dat jullie het gamen wordt ontzegd.
Wat is de oorzaak van de connectivityproblemen?
Antwoord eens op mijn vraag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:35 schreef Amoeba het volgende:
Dat is een fabeltje want het is er echt niet beter op geworden. De connectivity dropte net ook steeds. Gamen trekt echt amper bandbreedte in vergelijking tot streaming en downloading.
Je kunt voldoende bronnen vinden als je zoekt op 'gaming bandwith usage', de algemene conclusie is dat bandbreedte ( = totale capaciteit) geen issue vormt maar de snelheid van het netwerk ( dus lag in ms) wel van belang is.
Bijvoorbeeld hier: http://compnetworking.abo(...)twork-need-to-be.htm
Even full article lezen en dan staat er iets over gamen.