abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143835125
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het gaat iig over onze rechten mbt gamen.
Aan gratis internet kun je niet al teveel eisen stellen.
pi_143835177
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:58 schreef Amoeba het volgende:
...
Deze staan alleen aan als we daadwerkelijk iets downloaden. Ik studeer wiskunde en hij ICT, dus we bezitten voldoende computerkennis (claimen we) om te weten waar we over praten.
Valt nog te betwisten gezien jullie (1) het probleem niet hebben opgelost en (2) niet op het idee van tunnellen zijn gekomen om die poortblock tegen te gaan.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_143835227
Dat je een contract hebt met max 120 mbits betekend nog niet dat je die snelheid ook daadwerkelijk haalt he. Het kan best zijn dat jouw game gedrag het complete netwerk gebruikt. Heb je al eens een speedtest gedaan?
pi_143835267
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:16 schreef Amoeba het volgende:

Het gaat iig over onze rechten mbt gamen.
_O-
pi_143835308
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:31 schreef Queller het volgende:

[..]

_O-
Ik wilde het niet posten, maar dit dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143835334
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik wilde het niet posten, maar dit dus.
Ik kon niets beters verzinnen :@

Hoewel: TS, is zelf een internetaansluiting nemen niet een geweldig goede optie?
pi_143835376
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]