Nou ach gos is ook overdreven maar ik heb er even geen zin meer in. Ik wacht wel tot ik 65 ben en een huisje op het platteland heb. Dan neem ik honden katten varkens en kippen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos. Dan snap ik het, blijf dan inderdaad maar uit de buurt van kittens.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ach gos is ook overdreven maar ik heb er even geen zin meer in. Ik wacht wel tot ik 65 ben en een huisje op het platteland heb. Dan neem ik honden katten varkens en kippen.
Op het platteland ga je helemaal op zeker qua muizen. Zeker als je kippen gaat houden. Was bij ons niet meer vanaf te komen, ook niet met meerdere katten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ach gos is ook overdreven maar ik heb er even geen zin meer in. Ik wacht wel tot ik 65 ben en een huisje op het platteland heb. Dan neem ik honden katten varkens en kippen.
Als ik het redtquote:
Die mogen er ook wel komen danquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:16 schreef rico80 het volgende:
[..]
Op het platteland ga je helemaal op zeker qua muizen. Zeker als je kippen gaat houden. Was bij ons niet meer vanaf te komen, ook niet met meerdere katten.
Kippenvoer = veel muizen
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, onkruid vergaat niet zei mijn moeder altijd.
Ooit hoop ik het weitje naast ons huis te kunnen kopen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jee, ik snap dat je twijfelt over de 65.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef Soury het volgende:
Jesus had ik de oven aangezet. En was warm en na 20 minuten dacht ik ETEN. Heb ik die kut schotel nog op het aanrecht staan. Fok
Daar juich je niet omquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wilde het net tikken.
Billy over de zeik.![]()
![]()
Lol.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef Soury het volgende:
Jesus had ik de oven aangezet. En was warm en na 20 minuten dacht ik ETEN. Heb ik die kut schotel nog op het aanrecht staan. Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |