quote:Haase: ik zat tegen de kramp aan
Robin Haase was in de eerste ronde van de US Open dicht bij een stunt tegen Andy Murray. De Schot had last van kramp, maar desondanks wist de Hagenaar de partij niet naar zich toe te trekken. "Ik was zelf ook aan het worstelen, alleen ik laat het niet zien'', reageerde Haase na de 3-6, 6-7 (6), 6-1, 5-7 nederlaag.
"Ik zat tegen de kramp aan. Het was een aanslag op mijn lichaam", aldus Haase, die niet extra baalde omdat hij bijna gestunt had. "Je hebt kansen, dus je baalt gewoon, maar het komt niet harder aan dan normaal omdat het Murray is."
Met name in de vierde set liep Murray af en toe strompelend over de baan. "Ik heb me geen moment aan hem gestoord, want ik was druk met mijn eigen situatie. De vraag was alleen hoe geblesseerd hij was. Ik dacht op een gegeven moment wel dat ik aan de winnende hand was."
Murray: dit is niet normaal
Murray had geen verklaring voor zijn fysieke malheur. ,"Ik weet niet precies waar het door kwam, misschien door de hitte, maar ik kreeg al na een uur en drie kwartier spelen kramp. Dat is niet normaal'', aldus de Schot. "
"In de derde set wist ik al niet meer wat ik moest, er vol voor gaan om de wedstrijd in drie sets te beslissen of energie sparen. Op het einde probeerde ik maar zonder al te veel te lopen te spelen. Gelukkig kon ik daar alsnog mee winnen", verklaarde Murray.
Of hij zat gewoon aan de rode bietjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:02 schreef Norrage het volgende:
Ik lees het alsof hij bloed piste ofzo....
quote:In the end he was lucky that, soon after his body went, Haase’s brain followed. Up 3-0 in the fourth, with Murray barely able to move, Haase double faulted, missed an easy overhead, and netted a backhand to give the break back, and eventually the match.
DIt verbaast je?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:46 schreef 1239758715981 het volgende:
http://www.tennis.com/pro(...)-old-troubles/52526/
[..]![]()
![]()
Ze vergeten te zeggen dat hij 2 smashes achter elkaar miste die game, allebei in het publiekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:46 schreef 1239758715981 het volgende:
http://www.tennis.com/pro(...)-old-troubles/52526/
[..]![]()
![]()
Bedoel je die slicebal die hoog over het net kwam en op de servicelijn viel? Mijn tennisleraar zei altijd: een dropshot stuitert drie keer voor de servicelijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:02 schreef Marcoss het volgende:
Haha, vooral die 2de was echt bizar, hoe kun je die zo missen?
Snap overigens niet waarom Haase in de 4de set amper nog dropshots probeerde, terwijl je ziet dat je tegenstander geblesseerd is (of in ieder geval oogt). Volgens mij probeerde hij er eentje (dat punt verloor hij uiteindelijk), terwijl hij het in de 1ste 3 sets veel meer probeerde..
Oh, geen idee waar die bal stuiterde, maar bedoelde meer dat mij dat wel de juiste tactiek lijkt als je tegenstander amper een stap kan verzetten.. (al moeten ze inderdaad wel een beetje in de goede richting zijn qua uitvoering.. )quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:11 schreef XL het volgende:
[..]
Bedoel je die slicebal die hoog over het net kwam en op de servicelijn viel? Mijn tennisleraar zei altijd: een dropshot stuitert drie keer voor de servicelijn
Denk omdat Robin ''te lief'' is daarvoor. Stepanek had dat bijvoorbeeld wel gewoon gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:02 schreef Marcoss het volgende:
Haha, vooral die 2de was echt bizar, hoe kun je die zo missen?
Snap overigens niet waarom Haase in de 4de set amper nog dropshots probeerde, terwijl je ziet dat je tegenstander geblesseerd is (of in ieder geval oogt). Volgens mij probeerde hij er eentje (dat punt verloor hij uiteindelijk), terwijl hij het in de 1ste 3 sets veel meer probeerde..
Huh over welke periode is dat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:22 schreef Norrage het volgende:
Interessant:
Current Top 10 Emirates ATP Rankings
Name Win-Loss Vs. Top 10 Wins Percentage
1. Novak Djokovic 22-5 .815
2. Rafael Nadal 17-8 .680
3. Roger Federer 12-9 .571
4. Stan Wawrinka 10-6 .625
5. David Ferrer 4-11 .267
6. Milos Raonic 3-10 .231
7. Tomas Berdych 5-10 .333
8. Grigor Dimitrov 5-8 .385
9. Andy Murray 0-6 .000
10. Jo-Wilfried Tsonga 4-8 .333
Murray
En de 4 wins van Tsonga waren Toronto
Federer heeft dit jaar pas 8 of 9 keer verloren, en Hewitt en Nishikori waren daar 2 van (Nishikori was in Miami, toen was die geen top 10 speler)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |