Altijd wel geweest....quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:07 schreef Zelva het volgende:
6-6 Zucht
Wat een mentaal wrak is die Bertens ook geworden de laatste tijd zeg. Zeker dikke vriendjes geworden met Haase of zo.
Mentaal weerbaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Toch de set naar Bertens ondanks 2 SP tegen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Waarom kijken jullie nog?
Inmiddels toch wel duidelijk dat de Nederlandse tennissers/tennissters de kanker van de sport zijn?
Niet dan? Of geniet jij van Haase?quote:
bertens is altijd mentaal instabiel geweest. choken/verkrampen wanneer ze voorstaat gebeurt haar zowat elke wedstrijd. daarom zie ik haar nooit een structurele subtop speler worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:07 schreef Zelva het volgende:
6-6 Zucht
Wat een mentaal wrak is die Bertens ook geworden de laatste tijd zeg. Zeker dikke vriendjes geworden met Haase of zo.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dan? Of geniet jij van Haase?
En dan support je ook nog de Fogquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef luckass het volgende:
Manman Haase. Zo vreselijk frustrerend die pannenkoek![]()
En Murrayquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan support je ook nog de Fog
Ik wel, ze is gewoon te goed om niet heel ver te komen. Ze moet gewoon nog wat beter worden, dan worden dit soort wedstrijden vanzelf minder spannend. Die potentie heeft ze.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:25 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
bertens is altijd mentaal instabiel geweest. choken/verkrampen wanneer ze voorstaat gebeurt haar zowat elke wedstrijd. daarom zie ik haar nooit een structurele subtop speler worden.
Murray is juist een van die saaineusjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef luckass het volgende:
Murray. Fog
.
Al die saaineusjes in de top 10!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |